Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nissan Primera modeliu. Naujoji Laguna buvo vertinama kaip vienas saugiausių automobilių Europoje. Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Naujoji laguna turi “keyless” variklio užvedimo sistemą – vietoj rakto naudojama panaši į kreditinę kortelė, taip pat elektroninį rankinį stabdį matytą Scenic ir Espace modeliuose. 2005 metais Laguna buvo truputį atnaujinta – tapo dar saugesnė, geriau valdoma ir patogesnė. Naujos priekinės grotelės tapo panašesnės į tas kurias turi Megane automobilis. Laguna buvo gaminama ir su dyzeliniais varikliais, vienas jų visai naujas 2.0 L dCi variklis su 150 AG (112 kW) arba 175 AG (130 kW) galia. Tai buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
2000 metų pabaigoje po beveik septynerių gamybos metų pirmos kartos Laguna buvo pakeistas antraja, kuri pasidalijo savo važiuokle su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose.
Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Patalpino: Vytautas | 2016-03-03 |
Pavykęs pirkinys |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
komfortas, saugumas, sąnaudos
dažni važiuoklės gedimai.
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau automobilį, kai jam buvo 7 metai. Parvarytas iš FR, nevažinėtas LT. Pardaviau po 8 metų. Per 8 metus tokia statistika: Pravažiuota 180.000, daugiausia užmiesčiuose. Kuro vidurkis 6.5. Užmiestyje važiuojant 90km/h pasiekdavau 5.5l/100km. Bet pas mane benzinas. pagrindinis diržas keistas 3 kartus (keitimo kaina ~180EUR. Darbas 50EUR + detalės 130EUR). Važiuoklė tvarkyta n kartų. Pagrinde priekinės stabilizatorių traukės (10EUR/vnt - keičiamos kad 20.000km brangesnės, kas 30.000, taip kad ėmiau pigesnes, nes neapsimoka dėti brangių). Per visus metus problemos buvo tik su važiuokle. Variklis atlaikė nuostabiai, važiuoklę tvarkydavau kaip ir sakiau kas 15-20 tūks.km. Bet detalės pigios. Kas sako, kad brangu remontuoti meluoja. Yra žinoma brangių dalių, bet einamiausios tai nemanau, kad brangios. Pvz. pasikeičiau abi stabilizatorius traukes, vairo traukių antgalius, vieną šarnyrą, galinį supportą suremontavo ir dar priekinių ratų suvedimas viso atsiėjo 160EUR( su darbu). Po tokio remonto nuvažiavau ~30.000. Kas iš brangesnių dalių, tai priekiniai amortikai. Jie brangūs. Patiko komfortas. Nuvažiuodavau kartais po 700Km ir nepavargdavau. Patiko važiuoklės paprastumas. Gali pats viską susitvarkyti, nes priekyje 2 stabilizatoriai, dvi vairo traukės, du šarnyrai ir du atraminiai guoliai, 4 sailenblokai ir viskas. Gale du sailendblokai ir viskas. Draugą, kuris vairuodavo audi (neturiu nieko prieš tą auto) irgi nustebino paprastumas. 2001 metų gamybos automobilis turėjo pilną klimatroniką, beraktę sistemą, visus elektrinius langus, ABS, ESP (kuri paliko tik geriausius prisiminimus, po to kai autostrada važiuojant 120km tave pradeda mėtyti. ESP pastatydavo automobilį atgal į trasą. Atvirai pasakius nesu matęs, kad kas taip gerai veiktu), galines užuolaidas. Tiesa, norėjau pastebėti apie elektroniką. Per 8 metus ji nepavedė nei karto. Dažniausiai būdavo ne pavedimas, o nežinojimas. Pvz spaudi start mygtuką, o relės tik suklaksi, kompas persikrauna ir viskas. Visi šauks, elektronika ir t.t. o pasirodo akumuliatorius per silpnas ir kompas kad nesugadinti kitų sistemų nekuria automobilio. dar buvo išėjęs lauko temperatūros daviklis. Ar rekomenduočiau tokį auto? Taip, kokiam diedui iki bažnyčios ir atgal, nes dabar jų stovis jau nebe toks geras. |
Variklis |
Variklis 1.6 benzinas. Tepalus keisdavau kad 20.000, diržą kas 80.000-90.000. Buvo pagedęs porą kartų starteris, tai padėjo angliukų pakeitimas. Beje, dažnas servisas sakys daug pinigų reikia mokėti, nes išėmimas sudėtingas ir t.t. Pasakysiu, kad nieko ten sudėtingo, nereikia tik skubėti. Reikia traukiant tinkamai pasukinėti jį ir jis išsitraukia. Per 180.000 daugiau niekas nepavedė. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėjo daug. Pirkau už daug, nes buvo tik 7 metai, o pardaviau už pigiai, nes jau 15 metų. Bet nieko tokio. Pirkdamas žinojau, kad perku ilgam. Nuvertėjo po 480EUR/metus. Dabar jų verte itin žema. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti važiuoklę. Rinktis benzininį variantą. kuro sąnaudos ne daug skiriasi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Laguna TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis