Markės
1502 iš 1912
Renault Laguna, (X74) 2000 - 2007
547Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 47
19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 64% Ne 36%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2000 metų pabaigoje po beveik septynerių gamybos metų pirmos kartos Laguna buvo pakeistas antraja, kuri pasidalijo savo važiuokle su Nissan Primera modeliu. Naujoji Laguna buvo vertinama kaip vienas saugiausių automobilių Europoje. Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Naujoji laguna turi “keyless” variklio užvedimo sistemą – vietoj rakto naudojama panaši į kreditinę kortelė, taip pat elektroninį rankinį stabdį matytą Scenic ir Espace modeliuose. 2005 metais Laguna buvo truputį atnaujinta – tapo dar saugesnė, geriau valdoma ir patogesnė. Naujos priekinės grotelės tapo panašesnės į tas kurias turi Megane automobilis. Laguna buvo gaminama ir su dyzeliniais varikliais, vienas jų visai naujas 2.0 L dCi variklis su 150 AG (112 kW) arba 175 AG (130 kW) galia. Tai buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas automobilis Europoje įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose.

Dyzelinis Laguna 2.0 L dCi variklis su 175 AG (130 kW) galia buvo galingiausias 2 litrų dyzelinis variklis pasaulyje 2007 metais.
Patalpino: Vytautas | 2016-03-03
Pavykęs pirkinys
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
komfortas, saugumas, sąnaudos
dažni važiuoklės gedimai.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Pirkau automobilį, kai jam buvo 7 metai. Parvarytas iš FR, nevažinėtas LT. Pardaviau po 8 metų. Per 8 metus tokia statistika: Pravažiuota 180.000, daugiausia užmiesčiuose. Kuro vidurkis 6.5. Užmiestyje važiuojant 90km/h pasiekdavau 5.5l/100km. Bet pas mane benzinas. pagrindinis diržas keistas 3 kartus (keitimo kaina ~180EUR. Darbas 50EUR + detalės 130EUR). Važiuoklė tvarkyta n kartų. Pagrinde priekinės stabilizatorių traukės (10EUR/vnt - keičiamos kad 20.000km brangesnės, kas 30.000, taip kad ėmiau pigesnes, nes neapsimoka dėti brangių). Per visus metus problemos buvo tik su važiuokle. Variklis atlaikė nuostabiai, važiuoklę tvarkydavau kaip ir sakiau kas 15-20 tūks.km. Bet detalės pigios. Kas sako, kad brangu remontuoti meluoja. Yra žinoma brangių dalių, bet einamiausios tai nemanau, kad brangios. Pvz. pasikeičiau abi stabilizatorius traukes, vairo traukių antgalius, vieną šarnyrą, galinį supportą suremontavo ir dar priekinių ratų suvedimas viso atsiėjo 160EUR( su darbu). Po tokio remonto nuvažiavau ~30.000. Kas iš brangesnių dalių, tai priekiniai amortikai. Jie brangūs. Patiko komfortas. Nuvažiuodavau kartais po 700Km ir nepavargdavau. Patiko važiuoklės paprastumas. Gali pats viską susitvarkyti, nes priekyje 2 stabilizatoriai, dvi vairo traukės, du šarnyrai ir du atraminiai guoliai, 4 sailenblokai ir viskas. Gale du sailendblokai ir viskas. Draugą, kuris vairuodavo audi (neturiu nieko prieš tą auto) irgi nustebino paprastumas. 2001 metų gamybos automobilis turėjo pilną klimatroniką, beraktę sistemą, visus elektrinius langus, ABS, ESP (kuri paliko tik geriausius prisiminimus, po to kai autostrada važiuojant 120km tave pradeda mėtyti. ESP pastatydavo automobilį atgal į trasą. Atvirai pasakius nesu matęs, kad kas taip gerai veiktu), galines užuolaidas. Tiesa, norėjau pastebėti apie elektroniką. Per 8 metus ji nepavedė nei karto. Dažniausiai būdavo ne pavedimas, o nežinojimas. Pvz spaudi start mygtuką, o relės tik suklaksi, kompas persikrauna ir viskas. Visi šauks, elektronika ir t.t. o pasirodo akumuliatorius per silpnas ir kompas kad nesugadinti kitų sistemų nekuria automobilio. dar buvo išėjęs lauko temperatūros daviklis. Ar rekomenduočiau tokį auto? Taip, kokiam diedui iki bažnyčios ir atgal, nes dabar jų stovis jau nebe toks geras.
Variklis
Variklis 1.6 benzinas. Tepalus keisdavau kad 20.000, diržą kas 80.000-90.000. Buvo pagedęs porą kartų starteris, tai padėjo angliukų pakeitimas. Beje, dažnas servisas sakys daug pinigų reikia mokėti, nes išėmimas sudėtingas ir t.t. Pasakysiu, kad nieko ten sudėtingo, nereikia tik skubėti. Reikia traukiant tinkamai pasukinėti jį ir jis išsitraukia. Per 180.000 daugiau niekas nepavedė.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėjo daug. Pirkau už daug, nes buvo tik 7 metai, o pardaviau už pigiai, nes jau 15 metų. Bet nieko tokio. Pirkdamas žinojau, kad perku ilgam. Nuvertėjo po 480EUR/metus. Dabar jų verte itin žema.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti važiuoklę. Rinktis benzininį variantą. kuro sąnaudos ne daug skiriasi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt