Markės
1511 iš 1912
Renault Megane, (IV) 2016 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Komfortiška pakaba
TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pasenusi infosistema
"Galinėje dalyje puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių"
Daug metų gamintas ir ne kartą atnaujintas praėjusios kartos Megane pagaliau susilaukė įpėdinio. Šįkart Renault kompanija nusprendė nesikuklinti – buvo atsisakyta kontraversiškų senojo modelio linijų, tad automobilis išsiskiria tiesiog dinamišku, įsimenančiu dizainu bei išskirtiniu interjeru. Automobilio eksterjeras atkartoja Renault flagmano Talisman dizainą kas kompaktiškam Megane suteikia solidumo. Automobilio priekyje pirmuoju smuiku griežia didžiulis kompanijos logotipas ir žibintai su įspūdingomis LED juostomis. Galinė dalis nei kiek ne mažiau įspūdinga – puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių. Interjere į akis krenta didžiulis 8.7 colio LCD ekranas iškarto primenantis Tesla ar Volvo XC90 ekraną. Nebloga asociacija. Megane ir Tesla... Žinoma, aplink ekraną naudojamas pigesnis plastikas primenantis, kad tai ne premium klasės atstovas, taip pat yra ir kitų vietų kur medžiagos primena, kad sėdime Renault automobilyje. Nors buvo patobulintos ir kitos automobilio sritys, visgi jos nėra tobulos: vairo mechanizmas nors ir tikslus, tačiau neitin gerai subalansuotas, tad jaučiamas atotrūkis nuo kelio. Tą jausmą sustiprina ir GT versijoje naudojama visų keturių vairuojamų ratų sistema, kuri nors teoriškai pagerina automobilio valdymo charakteristikas, tačiau suteikia pojūtį, kad vairuotojas nekontroliuoja automobilio galinės dalies. Bet ar tai taip svarbu miesto automobiliui? Svarbiausia, kad automobilis yra nepaprastai patrauklus, talpus, praktiškas ir žinoma galės pasigirti patrauklia kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-12-08
 
Kartu su Niurburgringe ir „Spa-Francorchamps“ pasiektais rekordais, „Renault Sport“ aistra sportui atvedė prie naujų iššūkių. Naujas „MÉGANE R.S TROPHY-R“ pasiekė naują absoliutų oficialų rekordą ir atskaitos ta...
2019-08-11
Naujas „Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R“ yra geriausiomis savybėmis pasižymintis kada nors rinkoje pristatytas serijinis „Renault“ modelis. 300 AG ir 1306 kg svorio sportinis hečbekas turi tiesiogines sąsajas su gilia „Renault“ automobilių sporto istorija ir tęsia rekordinio ...
2019-05-22
„Renault“ pristato „MEGANE R. S. TROPHY-R“ modelį, kuris yra naujoji prieš 15 metų prasidėjusios sagos versija. Šis modelis, kaip ir jo įspūdingi pirmtakai, nustatė naują atskaitinį laiką (07'40''100) automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorijoje, „&Scaron...
2017-09-18
Sportiškų automobilių padalinys „Renault Sport“ pristatė naująjį „Renault Megane R.S.“, kuris pratęs sėkmingą sportiškų hečbekų sagą. 

Nuo pat pirmosios „Megane R.S.“ debiuto dienos 2004 metais, prancūzišk...
2015-09-10
Praėjus 20 metų nuo „Renault Mégane“ gamybos pradžios ir visame pasaulyje pardavus daugiau nei 6,5 milijono automobilių, „Renault“ atnaujina savo svarbiausio modelio gamą, pristatydama naująjį „Mégane“. Tai jau ketvirtos kartos „Renault Megane“ modelis.<...>
2015-09-08
„Renault Megane“ automobilis neabejotinai atstovauja prancūziškų automobilių šeimą įtemptoje hečbekų rinkoje. Pagaliau pirmosios oficialios būsimojo 2016 metų „Megane“ modelio nuotraukos pasirodė internete, o šį modelį gyvai bus galima pamatyti artėjančioje Frankfurto au...
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt