Markės
1519 iš 1918
Renault Safrane, 1992 - 2000
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Safrane buvo prabangiausias Renault automobilis, vėliau pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų interjerą, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero. 1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.

1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai:


Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 29 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Safriukė | 2016-02-12
Moteriška nuomonė. Safrane 2.5 20v 97' RXT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Variklis, komfortas, erdvus, puiki mažai tų metų konkurentų turinti komplektacija
"Pirmukėj" mano manymu geresnis salonas: minkštesnis veliūras, nėra braškančių atidaromų porankių duryse. Taipogi 97 metų safranėse labai dažnai nėra bardačioko, bet jį galima įsidėti iš naujesnių safranių
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5
Bendras automobilio aprašas
Tai trečia mano safranė, manau tuo viskas pasakyta :) Nuostabūs automobiliai, bet sekantį kartą rinkčiausi tik dabartinį atnaujintą modelį su 2.5 (kitaip dar žymima 2.4) benzininiu varikliu. Gerai traukiantis ir nuostabaus garso penkių cilindrų motoras. Kitas dalykas - nuo 2.0 benzo tų pačių metų sąnaudos skiriasi minimaliai, tad taupumo sumetimais neverta imti pastarojo.
Variklis
2.5 20v - nuostabus! Ne veyronas, bet traukos pakanka, gan patikimas (pavyzdžiui turėtas pirmukės 2.2 benzas buvo problematiškas). Teko pasikeisti tarpinę (nieko keisto, nes automobilis dirba pilnu pajėgumu ir tikrai yra išnaudojamas nevengiant retkarčiais pakvailiot iki ribotuvo, bet kartu ir normaliai prižiūrimas, viskas keičiama laiku), daugiau jokių bėdų su varikliu nebuvo. Nėra taupus, mieste 14-15 l dujų važinėjant vien trumpais atstumais žiemą - norma, autostradoj prie 130km/val -11-12 dujų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėjimas didelis, kainos per pastaruosius 3 metus krito 2-3 kartus. Nepasakyčiau, kad eksploatacijos kaštai dideli, bet aišku pratusius prie golfų jie gali įvaryti į neviltį. Orientacinės kainos nededant pigiausių dalių: galiniai amortikai ~130 eurų, K.p. pusašis 83 eur,, vairo traukė - 15 eur ir pan.
Patarimai perkančiajam
Neprisirišti prie rinkos kainos! Geriau sumokėti daugiau ir pirkti geresnės būklės automobilį negu nusipirkti lavoną papigiai, kitaip tikrai prasikeiksit ir finansiškai kentėsit (kalba patirtis su pirmąja safrane) :) Patikėkit, šis automobilis vertas daugiau negu už jį prašoma rinkoj, ypatingai jeigu prižiūrėtas ir su gera komplektacija. Vargu ar lengvai surasit analogą už 700-1000 eurų su priekiniu šildomu stiklu, pripučiamom elektrinėm sėdynėm, dviejų zonu klimato kontrole, CD-changeriu, nusileidžiančiu parkuojantis veidrodeliu ir t.t., turintį tiek erdvės, minkštą ir su nesnaudžiančiu varikliu, Rimtų nusiskundimų elektronika visose trijose safranėse neturėjau, tad papildomi "navarotai" piniginės nepaplonino.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt