Markės
1520 iš 1918
Renault Scenic, (I) 1996 - 2003
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 37
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Scenic yra kompaktiškas vienatūris, kogero pirmas toks Europoje. Jis tapo 1996 metų Europos Automobiliu. Scenic mechaniškai yra identiškas Megane hečbekui. Šis modelis buvo nutaikytas į tuos, kas norėjo vienatūrio praktiškumo, tačiau negalėjo įpirkti didesnio ir gerokai brangesnio labai populiaraus ir žinomo Renault Espace. Renault neįvertino Scenic automobilio perspektyvų – buvo numatyta, kad tai bus nišinis modelis su 450 vienetų gamyba per dieną. Realybė pasirodė tokia – per dieną buvo pagaminama iki 2500 automobilių. Taip su Scenic modeliu Renault kompanija atrado naują rinkos segmentą — kompaktiškų MPV vienatūrių rinką. Ši sėkmė nebuvo praleista pro akis ir buvo greitai nukopijuota kitų gamintojų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Renault Scenic yra vienas pirmųjų kompaktiškų vienatūrių pasaulyje.

Renault Scenic tapo 1996 metų Europos Automobiliu.

Buvo gaminama Scenic RX4 versija su visų varomųjų ratų sistema.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
s | 2012-07-24
naujas tautos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug dideliu dezuciu ! Kainos ir kokybes santikis atitinka kaina
Kas nors turi buti sugede. Labai jau ju daug atsirado.
1999 12 Naujesnio modelio, dideles faros. Baltas. 1,9 dti Pirkau jau ekspluatuota lietuvoje. Pirma registracija lietuvoje 2010 m Vazineju daugiau nei 6 menesiai ~ 10 500 km. Pirkau automobili todel, kad sudauziau sena ir reikejo su kazko vazinet. Paskutiniai automobiliai tai opel astra ir subaru tai ir su jais tik galiu ligynt. Pirkau ziema. Isedus iskart "prilipo", gal ir todel ilgai nebuvo "nagrinejamas": traukia gerai, nedumija, nesurudijus ir tt. Pirmas siurprizas lauke jau parsivarant is suvalkijos ligumu koloneleje. Nulauztas bako danktelis. Smulknena bet nemalonu. Palindus po automobiliu, nerastas katalizatorius, pabege amortizatoriai, termostatas neveikia, pabandzius istiesint susilanksciusi tepalo "sciupa" - suluzo- plasmases tiesint prie salciu negalima. Pirma investicija buvo ~ 100 lt i filtrus ir termostata. Tepalo nekeiciau nes buves seimininkas uztikrino, kad nesenai keisti. Pirmu 3 menesiu investicijos ir gedimai: Imobilaizeris (tema atskiram pokalbiui) Viena ryta neuzsivede auto ir tankiai mirksinti lempute pranese reik ruost pinigine. Buvo pasirinkimas: ismest visai ta daikta (garaze) apie 350 lt Perprogramuot 60 lt firminiam reno servise. Pasirinktas antras variantas. Meistras uztikrino, kad pasimatom ne paskutini karta o kai kurie klientai ir po 5- 7 kartus atvaziuoja i metus papogramuot. Silpna vieta. Darbine temperatura ~ nuo minus 25 iki plius 40. Vasara reik bijot perkaitint ziema persaldint :) Gedimo salinimas 20 min ir biski pinigeliu :) Toliau buvo galiniai amortizatoriai 2 x 80 lt pakeitimas ~60 lt Pakeisti lengviau nebuna. Priekinis guolis ~ 145 lt pakeitimas ~ 70 lt. Spinele uzvedimo - neameta raktelio uzvedus, reik paciam. Netvarkau piktibiskai ..... Visi anksciau isvardinti gedimai atsirado iskart. Ir pasirinkimo nebuvo. Arba tvarkai arba nevazineji. Guolis nuo uzt iki kaukt pradejo per 3 dienas. Amartizatorius nuo bildesio iki dauzymosi irgi per 3 dienas. Spinele iskart ... Ir taip vienas gedimas po kito Viena sutvarkai kitas... Isvada : kas nors turi but sugede. Todel ir neremontuoju spineles:) pripratus galima naudotis ir 3 men daugiau nieko negenda :) Opelis ir subaru taip nesielge Nuo simptomo atsiradimo iki "ligos" praeidavo ir puse metu :) Masinu labai nesaugau, duobes apvaziuoju tik pacias didziausias, priesais "gulincius policininkus" nekeliaklupsciauju ..... Atsirado bildesis priekyje. Kas bilda dar nzn. Opelio ir subaru vaziuokles patvaresnes. Malonesne reno. Keiciau dar galines stabdziu kaladeles. Pats. Suplysusios apsaugines cilindriuku gumos, rem komplekto rast nepavyksta. Diskai gerokai nudeveti. Irgi reik priskirt prie daznai keiciamu ekspluataciniu medziagu. Seno seimininko remontuotas salono ventiliatorius. Masina pirkau "paruosta pardavimui". Atsirado rudeliu apie slenkscius ir galini valytuva. Bet kur kas maziau nei rudytu opeliukas ar subarikas :) Kondicianieriaus pildymas ~ 70 lt. Trecias menuo veikia. Kodel buvo isbeges nzn. Persedus nuo 8 l benzo ant 6 l dizelio + 73 kw ispudziai visai ir malonus. Traukia gerai Aplenkt ka nors nera problemu. Liginu su 1,6 l opeliu ir 1,2 l subaru benzininiais. Variklis triuksmingas. Kuro sunaudoja vidutiniskai 6,25 l rusiskos salerkes, netaupant, su ijungtu kondicionieriumi kai tik uzsinori. Paskutines 2 savaites bandau ekonomini rezima :) ir be kontrabandos. Tai jau matau, kad bus maziau nei 6 l mieste. Variklis dirba garsiai, bet cia turbut jau apdailos problemos. Daugiau nieko blogo pasakyt negaliu. Tik gera. Variklis tDi o ne cdi. Per puse metu i remontus sudeta ~ 1000 lt cia su tech apziura, tepalais, filtrais ir 2 naudotom padangom. Laukia priekines vaziuokles tvarkimas. Pragnoze ~ 200 lt Zvakiu keitimas dar tiek pat Dirzo keitimas: Vieni sako 1200 kiti, kad uzteks ir 600 lt "garaze". Kolkas labai ir nenuvertejo:) pasidare liaudies automobilis, turi paklausa :) jei, pakol davaziuoju iki darbo (~12 km) nesuskaiciuoju 5-6 sceniku vadinas reik baikt svajot vairuojant :) Kai po kokiu 2-3 metu juos prades pardavinet nuvertes labiau ir iskarto :) perkant is suvalko: patikrint ar yra katalizatorius, reno firminiam servise pasidomet kiek prabegus masina buvo uzsienyje, pirkau su spidometro parodimais 170 000 bet tiek jau buvo pries 5 metus, pareikalaut papildomo komplekto padangu. visa kita zinoma
Pilnas atsiliepimas...
wirgutis | 2012-06-23
reno scenic 1,6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras matomumas,geros sedines
per lietu galinis langas greitai tampa nematomu,jau rudija,po vairuotojo kojomis atsirado vanduo,dugne greziau skyles 5,tai padejo ir langai neberasoja
2000 metu 1,6 140000 mililiu,pirkau2007-80000m. manau normalus, teh apziura uk.apie 400£ man atsibodo,patikimas,bet atsibodo
Pilnas atsiliepimas...
donis | 2012-06-23
Nedidelis vienaturis, komfortiskomis sedynemis ir su begale vietos ivairioms smulkmenoms
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus ir neblogai klauso vairo, malonios isvaizdos atomobilis
tragiska elektronika, triuksmingas dyzelisnis variklis, nelabai patikimos pavaru dezes, susrudija kondicionieriaus vamzdukai.
deja apie cia masina su dyzeliniu varikliu atsiliepti teigiamai negaliu. be patogiu sedyniu i kruvos deklu smulkmenoms pasakyti ko nors teigamo liezuvis nesivercia. elektronika siaubinga, vos kas nors perdega paneleja sviecia visa kaledu eglute. komforto atzvilgiu -vidutiniskas. dyzelinis variklis labai triuksmingas. man nutrauke be priezasties pagrindini dirza(jis buvo prasisukes apie 50 tukst.km .duslintunas pastoviai kiauras kol nepakeiciau nuo pat kolektoriaus.beja pakeisti tarpine prie kolektoriaus pakankamai sunkus priejimas. guoliai irgi brangus malonumas.stabdziu diskau -4 variantai-be pacios masinos nenusipirksi.kondicionieriaus vamzdukai rudija kaip patrake.tiesa vaziuokle remonto labai nereikalavo. pats automobilis nera labai ekonomiskas, bet ir ne rajunas. niekada daugiau nepirkciau sio atomobilio, kad ir kaip jis neblogai atrodo.vien elektronika varo is proto..tokios nepatikimos dar reikia paieskoti.o ir i atostrada isvaziavus norint susikalbeti ar girdetiradija reikia gerokai decibelu :)
Pilnas atsiliepimas...
Petia | 2012-06-15
Scenic '01 1.9 dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebloga dinamika, nedidelė naudotų kaina ir eksploatacija.
Pigoka apdaila, dažnoki smulkūs gedimai.
Patogus šeimyninis automobilis, mažų vienatūrių pradininkas. Pravažiavau 70000km, dabar - 223000. Iš rimtesnių gedimų - prasisuko dešinės pusės varantysis velenas, prakiuro pečiuko šilumokaitis. Važiavimo malonumas menkesnis, nei su turėtu Mondeo, bet pakaba sunkiai užmušama. Keista, bet su elektronika kol kas bėdų nėra. Išskyrus susidevėjusias valytuvų traukes - kvaila konstrukcija. Turbina kartais varo tepalą, dūmina nuo žemų apsūkų - tikriausiai purkštukai. Vėl gi debiliška dirželio įtempėjo konstrukcija - vibruoja. Gana taupus. Važinėju daugiausia mišriu režimu - sąnaudos 6.5l/100km. Remontas palyginti nebrangus. Procentaliai nuvertėja vidutiniškai, nes palyginti nebrangūs ir masiški. Tikrinkit visų sistemų veikimą.
Pilnas atsiliepimas...
renault gerbejas | 2012-04-24
Renault Scenic '2002m 1,9CDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Matomumas, komfortas, dizelio ekonomija
seimininis automobilis
Renault Scenic 2002 1,9 dTi pravaziaves 219 000(manau reali rida,pagal stovi), atvariau savo eiga is vokieciu 1800 km, tikrai nesutinku su vienu is komentatoriu kad nepatogus ilgoms kelionems, nebent su veliuru(slidoka), mano komplektacija juoda oda, malonu sedet, geras matomumas, autobane maximalus greitis 210km. Paprastas talpus, isejo po 5.8 l dizeliuko trasoj. nupirkau su bamperio defektu, po avarijos, su pakeistais dirzais vokieciuose, manau ekspluatosiu be vargo, pirmas ispudis geras:) po 18 valandu vaziavimo. Geras pigios detales, paprasta pakaba ir tikrai nebarska, nepaliginsi su naujos kartos nuo 2003 m. nepavykes modelis. patikrinti varikli ypac dizeliuka, nepirkti is prancuzu nudroztais varikliais,nebent gerai prakratyti, privalumas vokietis
Pilnas atsiliepimas...
BloodTiger | 2011-10-04
Atsiliepimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, taupus, tinka jaunai šeimai, o dar labiau kaip automobilis mamytei :)
Bent man auto neturi daug minusų, pagrinde smulkmenos, o šiaip tai kiek nepatogios sedynės būtų pats didžiausias minusas manau.
Šiaip automobilį turiu jau apie 6-7 metus. Daug bėdų nesu turėjęs. Ką galiu pasakyti tai, jog automobilis tinka kontrabandai :D Jame tiek daug visokių dėtuvių, kad greit gali pamiršti kur pasidėjai :). Pavardinsiu pora įdomesnių : pirmiausia tai prie auto buvo originalūs kilimėliai, dėtuvės net nepamačiau kol neprireikė iškratyti ir išsiurbti kilimėlio, po jais pasirodo yra dėtuvės iš kiekvienos pusės (gale) ir dar gan nemenkai galima ten pridėti. sekančios trys yra iš vis po galinėmis sėdynėmis, jas pamačiau kai prireikė išsiurbliuoti visą auto ir sugalvojau išimti sėdynes. Po kiekviena sėdyne buvo po dėtuvę. Taip pat buvo stalčiai po priekinėmis sėdynėmis, dėtuvės durelėse bei prie bėgių rankenėlės, dar taip pat buvo ir gale, bagažinės šonuose. Šiaip manau jog tai privalumas tiems, kas vežiojasi daug palaidų daiktų automobilyje, arba vykstant į keliones susidėti kokias smulkmenas. Žinoma taip pat mėgstantieji išgerti ten gali pasislėpti ir alaus ar degtinės :D žinoma juokauju. Atsarginis ratas randasi bagažinėje, atidarius tokį kaip dangtį (nežinau kaip vadinasi :D) galima įsidėti dar ir įrankių, tai iš dalies patogu, nereikia lysti po apačia kaip keikuriuose kituose automobiliuose, bet jei dažnai mėgstat prikrauti pilną bagažinę tai čia kaip ir būtų minusas, jei kada kelyje reiktų keisti ratą. Šiaip automobilis paprastas, turėjau komplektaciją su borto kompu, kuris rodo lauko temp., kuro kiekį bake, kiek dar galima nuvažiuoti km, kol baigsis kuras ir pnš. menkniekius, kiek esu matęs kiti buvo su klimato kontrole, bet pas mane nebuvo, buvo tik kondicionierius ir paprastas vėjelis :D Dar va kas man labai nepatinka, tai pypsiko garsas, jis toks juokingas :D Šiaip automobilis yra moteriškas, pritaikytas smulkesnio sudėjimo žmogui, asmeniškai sėdynės nėra labai patogios, žinoma ir pati mašina nėra labai minkšta, bet nepasakyčiau, kad ir kieta. Šiaip automobilio galia kiek biški per silpna, tai ypač jaučiasi kai prisėda daugiau žmonių. Nuoroda : http://www.youtube.com/watch?v=ZuB6uAuZz20&feature=related . Dar kas man nelabai patiko, kad automobilis gan ant žemų apsukų dirba ir taip girdisi salone, tarkim važiuoji 2000 aps/min , o garsas lyg būtų 3000 aps/min , šiaip jam dar būtų neprošal ir 6 pavara. Šiaip bent jau aš pavaras jungiu ~2200-2500 aps/min ramiu važiavimu, tuomet variklio garso nėra didelio, dar kas nervina tai jog važiuojant ~80-100 km/h pradarius ~1/5 lango labai stiprus garsas, ko nebūna daugelyje kitų automobilių su kuriais esu važiavęs. Šiaip apie automobilį nieko blogo negaliu pasakyti, tiesiog turi mažų minusiukų, kurie kartais būna įkyrūs. Audio aparatūra gan gera, ir pakankamai kokybiškai groja. Dar siūlau pasidaryti chip tiuningą, jei kas nežino kas tai yra, tuomet paaiškinsiu. Tai yra variklio galios pakelimas ir degalų sąnaudų sumažinimas. Daugiau info galite paskaityti : http://startline.lt/?Kas.yra.chip.tuning . Šiaip su chip tiuningu ramiai važiuojant galima sutilpti į 4,5 - 5 litrus 100 km užmiestyje ir ~6 litrai mieste, stovint daugiau kamsčiuose manau jog daugiau 7,5 nesieks. Šiaip automobilis manau jog yra labiau subalancuotas moterims, o šeimos moterims toks automobilis būtų puikus, nes jis ir taupus, ir talpus, ir mažas. Dėl rimtesnių gedimų neteko kreiptis į servisą, pagrinde visi vien dėl pačio kaltės arba tiesiog kiekvienam auto būdingi dalykai, kaip, kad tepalų keitimas ir pnš. Su elektra taip pat nebuvo kilę problemų, na tiesa kažkas vienu momentu buvo užėję, kad pora savaičių borto kompas rodė nepilną tekstą, bet ši problema dingo pati. Šiaip nežinau kaip kitiems, bet bent jau man papuolė tikrai šaunus variantas. Variklis kaip minėjau gal kiek per silpnas, dėl taisymo didelių bėdų neturėjau, o kas labiausiai patiko tai jog tikrai yra taupus. Na nuvertėjimas gal ir nemenkas, bet šiuo metu jau kaip ir nustojo labai kristi, kainos apsistovėjo, dėl eksplotacijos galiu pasakyti, jog kainos dalių nėra didelės, panašiai kaip kitų automobilių, tad išsigąsti nereikia. Būtinai nuvaryti į servisą prieš perkant, paprašyti, kad papurtytu auto, pažiūrėtu važiuoklę, taip pat, kad prijungtu auto prie kompo, pažiūrėti klaidas, patikrinti ar visa elektronika veikia puikiai.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2011-09-13
Renault Scenic '98m 1,9DT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, talpus
linkes rudyti, mazas kuro bakas, brangus galinio tilto remontas
Automobilis sukurtas remiantis megane baze, tad su atsarginėmis dalimis problemų nekylą. Automobilis nėra itin išvaizdus, bet patikimas, talpus, ekonomiškas ir ganėtinai komfortiškas. Atlenkus galinių sėdinių eilę arba jas išėmus vienatūris tampa nedideliu krovininių automobiliu, kuriame telpa iki 1,8 ilgio daiktai. Būtina pirkus pasidaryti antikorozini. Variklis gana gūvus pagal 66 kw galia, nedegina tepalo, tiesa naudoju geros kokybės sintetinius tepalus, keisti reikia kas 10-12tukst.km, kietiems pasitaiko turbinos defektu, pas mane to nera, ir pas draugus nera teke girdeti. Kaina nuverteja palyginus greitai, pigus variantas ieskant nedidelio vienaturio, ekonomiskas tad islaidos kurui nera dideles , trasoje nuo 5-6, mieste ~7l kuro, galinio tilto remontas kainuoja milziniskus pinigus, bet nera stebuklu galima nesunkiai paciam pasitaisyti arba ieskoti bendraminciu klubuose esanciu zmoniu, per 1,5 metu turejimo pakeistos lemputes, galiniai sailenblokai, telapai, filtrai, ir rato guolis. Butina paziureti ar nepazeisti slenksciai korozijos, ta patikrinti galima prie galinio rato esanciu kamsciu vandens lataku isbeganciam vandeniui, 1,9dt kuro siurblys jautrus, patikrinti kompresija patartina, paziureti dumo ismetima, patikrinti galinio tilto sailenblokus, paziureti ar masina nera susidesi, t.y. galiniu ir priekiniu arku tarpai iki rato turi buti vienodi, kitokiu atveju laukia sailenbloku keitimas. Placiau galima ieskoti informacijos renault klubo forume.
Pilnas atsiliepimas...
senikas | 2011-07-17
denault
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus ekonomiskas
barskalas kebulo vidus plasmases
vienturis talpus lengvai isiima galines sedynes ekonomiskas vaziuokles patvarios varikliai irgi neblogi .automobilio vidus paprastas bet barskantis ir elektronika nieko gero yra daug gedimu ipac kur susijungia laidai nukirmeja . variklis neblogas po miesta sunaudoja daugiau o seip ekonomiskas eksplotacines kainos gan normalios dalys nera brangios o nuvertejimas tai didelis galima pirkt as isvazinejau 3 metus
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2010-09-04
RenaulT Scenic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras matomumas,ekonomiskas,pigiai eksplotuojamas
Prasta triuksmo izoliacija,barska salonas
Renault Scenic 2000.02 1,9 dTi pravaziaves 220 000 realiai Paprastas talpus gan ekonomiskas automobilis Vaziuokle paprasta ir patikima,3 metus mato nemazai zvyrkeliu,tik dabar suzinojau kur traukes ir sarnyrai yra :) Triuksmo izoliacija geletu buti geresne.Daugiausiai priekaistu salono kokybei,plasmases barska(nuo amziaus jau sukieteje yra),Automobilis sakyciau daugiau moteriskas,nes vietos kojom mazoka,pedalai arti vienas kito,tad su zieminiais vyriskai batais jau nepatogu, Galines sedynes lengvai issiima,stumdosi bei lanstosi,galima pasidaryti gale tik 2 vietas,Reikia neperkrauti auto,luzta galiniai amortizatoriai.Su siuo varikliu traukos tikrai pakanka,lyginant su Opel Zafira ar ww Sharan (66 kw) tikrai geriau..Vaziuojant virs 130 km/h gan stipriai girdisi vejo ir isores triuksmas.Del stabilumo tai labai priklauso kokios padangos uzdetos ant auto.Standartines 185/65 R15 gan minkstai vaziuoja,bet posukiuose stabilumo jau truksta.Dar vienas minusas kad didelis apsisukimo spindulys. Variklis 1,9 dti 72kw,paprastas,ekonomiskas,Daznai reikia keisti oro filtra,kas 20000 km,bet jis pigus.Kuro trasoje jei vaziuoji 110-120 apie 5 ltr,mieste apie 7-7,5. Ziema kai salta uzmiestyje praktiskai tas pats kas vasara,o mieste apetitas daug didesnis,nes kol isyla tikrai daug kuro ima.Is eksplotaciniu dalyku brangus generatoriaus dirzo itempeja apie 450 lt , viena variklio pagalve brangi apie 500 lt Eksplotuojasi labai pigiai,jei aisku dar nenuvarytas:) Stabdziu diskai neturi purvo apsaugu,tad jei zvyrkelis ar daug purvo,kaladeles reikia keisti kas 10000 km,nor jos dabar jau apie 50 lt bekainuoja,Per 3 m turejau problemu su starteriu(pakeisti sepetelai,56 lt) Silpni elektriniai langu mechanizmai,ziema jei prisale gali suluzti tokie plastmasiukai ir tada gan brangiai kainuos,Teko keisti priekini rato guoli,kaina nuo 40 iki 110 lt priklauso koki pasirinksi.Automobilis per 3m manau nuvertejo per puse(cia ne audi ar ww),nors kol variklis tarnaus, keisti i kita tikrai nemanau.Pagal kainos ir kokybes santyki tikrai neblogas variantas netolimom kelionem
Pilnas atsiliepimas...
juozas | 2010-07-23
Megane scenic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vienintelis rimtesnis remontas buvo variklio tarpinės keitimas, kuris kainavo 400Lt. (čia 1.6 variklių bėda). Visa kita einama eksploatacija. 1,6i Paskirstymo diržą, priekinių stabdžių diskus ir kaladėles, stabilizatoriaus gumas, variklio pagalvę, variklio galvutės tarpinę.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt