Markės
1531 iš 1918
Renault Vel Satis, 2001 - 2009
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Vel Satis buvo Renault kompanijos flagmanas nuo 2001 metų ir pakeitė Safrane automobilį. Automobilis buvo gaminamas ant Laguna ir Espace IV platformos – turi tą pačią važiuoklę, variklius ir panašų surinkimo procesą. Vel Satis pavadinimas yra sudarytas iš dviejų žodžių – Velocity (greitis) ir Satisfaction (pasitenkinimas). Šis automobilis lengvai atpažįstamas dėl neįprastai didelio aukščio artimo vienatūriams. Dėko to automobilis pasižymi didžiule erdve viduje, tačiau kartu ir nemažais gabaritais. Šį modelį, tik gerokai patobulintą naudojo Prancūzijos prezidentas. Vel Satis kaip jau įprasta Renault buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP saugumo reitinguose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 12 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Voldis | 2016-11-28
2D Renault flagmanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
komfortas, variklio ir važiuoklės patikimumas
kaip ir nėra
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
Su Renaul draugauju jau 16 metų. Buvo 21 (1994), Laguna II 1,9D (2002), Vel Satis 2,2D (2004), Laguna III 2.0 (2008) ir šiandien - Vel Satis 2.0D (2008). Jau prabėgo 284 000 km. Pirkau jį po to, kai, pasibaigus garantijai, po 182 000 km trūko nuo 0 km prižiūrėtos Sostenoje benzininės Lagūna III vedantysis velenas ir jo galiukas pramušė karterio dugną. Įstačiau apynaujį (30 000 ridos) variklį ir pardaviau. Rygoj pirkau Velsą. Lietuvoj tuo metu buvo tik 2,2 D su vertikaliom grotelėm. Su tokiu jau buvau porą metų "atvargęs" - metė juodą dūmą, nepaisant gausių investicijų. Taip sutapo, kad naujojo pirkinio rida buvo irgi buvo kaip "nelaimingos" lagūnos - 182 000 km (turėjo serviso knygelę), baltos odos salonas, liukas, "laisvos rankos" ir visi kiti maksimalūs "navorotai".
Variklis
Šis variklis nedūmina, nekarto nepavedė - nei per karščius, nei per šalčius, tepalo, kiek supili, tiek ir išpili, dirba tyliai ir nepriekaištingai, 127 kW suteikia galimybę puikiai jaustis tiek mieste, tiek magistralėje. Lenkimo metu neinerciškas, 200 km/h pasiekia be problemų, toliau jau rodyklė lėtai kyla.Pavarų dėžė šiuose modeliuose mechaninė tradiciškai mechaninė. Dirba idealiai, kaip ir sankaba. Pirma pavara trumpoka, jei norite prie šviesaforo "sublizgėti" - iš pirmos galite iškart pereit į trečią, galios užtenka. :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per 2 metus prisukau 102 000 km Ukrainos keliais - pasikeičiau tik abu priekio amortizatorius, gumines jų atramas (guolius palikau originalius), galinius selenblogus ir stabilizatoriaus traukes Na, dar suodžių filtrą sumanus elektrikas "priverstinai su kompu" išdegino, nes porą mėnesių drėgną rudenį tryniausi mieste.Viskas! Skurpulingai tiksliai keičiu tepalus, skysčius ir filtrus. Piluosi tik kokybiškus degalus. Su purkštukais - jokių problemų. Parduoti nesiruošiu. Nuvertėjimas 2D variklius turiniems tokiems modeliams - sustojo ir Lietuvoje jų - praktiškai nėra. Perkant būtina diagnostika. Kai sėsite pravažiuoti - niekas neturi barškėti (absoliučiai). Ir netikėkit "pasakom" - jokio juodo ar pilko dūmo šie modeliai nemeta. Tai 2,2D prioritetas.
Patarimai perkančiajam
Diagnostika!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt