Markės
1545 iš 1917
Rover 600 serija, 1993 - 1999
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.92% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Rover 600 išorė suprojektuota Rover kompanijos pagal Honda Accord automobilį. Pagrindinė struktūra ir daugumas inžinerinių sprendimų paimta iš Honda - 1.8, 2.0 ir 2.3 litrų 4 cilindrų varikliai taip pat buvo paimti iš Honda. Tačiau 2.0 L turbodyzelinis variklis buvo sukurti Rover. 600 interjeras turėjo medienos ir chromo intarpus, taip pat palyginti aukštą įrangos lygmenį, tačiau mažokai vietos galinių keleivių kojoms. Honda sukurta pakaba buvo kritikuota kaip nesportiška. Šis Rover buvo gerokai pigesnis nei tos pačios klasės BMW 3 ar Mercedes-Benz C klasė, todėl buvo populiarus. Po šešerių metų Rover 600 modelis buvo pakeistas retro stiliaus Rover 75, sukurtu jau po BMW sparnu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
2019-03-03
Rover 600 1.8 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, patvarus ir nebrangus, pigiai aptarnaujamas.
Kėbulo rūdys, priekiniai el langai.
Kaip tokių metų automobilis puikus, kelia tikrai mažiau problemų nei tokių pat metų bmw ar audi automobiliai. Dalių kainos nebrangios, šrotuose galima kastuvu pasisemti, važiuoju nuo pirkimo jau pusę metų keičiau tik tepalus ir viršutinę dangtelio tarpinę nes leido tepalus. Važiuoklė puiki nei barškesio dar negirdėjau. Variklis taip pat kaip laikrodukas, kuriasi kuo puikiausiai, traukos tikrai užtenka o ir palyginus sąnaudos kaip jam labai normalios. Keletas dalykų kurie erzina tai priekinių el langų pakelėjų laikikliai, gavus šalcio reaguoja mėgsta lūžti, bei po žiemos išlendančios rūdys ant kėbulo ypač arkų. Automobilis jau gan senas ir nuvertėjimas, remontas tikrai nbrangus ir nesudėtingas, nes daug ką gali pasidaryti pats. Atkreipti dėmesį į variklį, kad nebūtų tepaluotas kurtųsi gerai, trauktų. priekinius langus, kad nebūtų sulaužyti laikikliai kėbulą. Ir kaip visom mašinom atkreipti dėmesį ir važiuoklę, ar viskas viduje funkcionuoja ir pasidaryti bendrą vaizdą.
Pilnas atsiliepimas...
Roveris | 2015-12-10
Darbinis arklys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
turi traukos, patikimas, pakankamai pigus islaikymas
komforto truksta, LABAI jauciausi kiekviena duobute, vaziuokle silpniausia vieta, butina priziureti
Visai patikimas automobilis, reikia priziureti vaziuokle. 77kw 2.0diesel. Laikrodis kuris neapvyle, turi galios pakankamai. kaina palaiko, gal kad ant honda accord platformos stovi. neverta deti kinisku daliu i vaziuokle.. issikratyti vaziuokle
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2014-10-26
Rover 600 sdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus ir patikimas
Būna rūdija galinės arkos
Puikus ir patikimas automobilis
Pilnas atsiliepimas...
Roveris | 2014-05-16
Rover 620Di 77kw 95m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas,tvirta pakaba
prasta garso izoliacija, surinkimo kokybė.
Automobilį turėjau apie 2metus. Pirktas ilgai stovėjęs automobilis, todėl buvo problemų su kuro sistema, kuro siurbliu, kuro baku. Teko keisti kuro siurblį, pirkau naudota, kaina 180lt. Iki keitimo apsukos šokinėdavo ir laisvu bėgiu kartais gesdavo. Pakeitus siurblį problemos baigėsi. Teko per klijuoti priekinį langą, nes i saloną patekdavo vanduo. Po kilimėliais būdavo balos. Stiklo per klijavimas 100lt. Pakabos perrinkimas apie 600lt. Bet man daryti nieko neteko 2metus, atvažinėjau be problemų. Salono apdaila labai trapi. Sulūžo daiktadėžės laikikliai, paneles plasmasės skilo. Labai jaučiasi koks kuras pilamas į automobilį. Jei kuras kokybiškas tai ir trauka gera ir važiuot malonu, jei kuras prastas, tai mašina kaprizinga darosi. Nustebino originali garso aparatūra, turbūt, tam kad nesigirdėtu pašaliniai garsai iš lauko, nes garso izoliacija labai prasta. Variklyje turėjau problemų su kuro siurbliu. Siurblio kaina 180lt + darbas + kompo pajungimas ir reguliavimas apsiėjo 320lt. Kas 10 000tukst. km. dapilinėjau tepalų, nes turbina rydavo tepalą. Daugiau problemų nebuvo. Žiema variklis šyla labai ilgai. Tenka pašalti kol pradeda pūsti bent jau šiltą orą. Tai Honda Acord tik rover kėbule. Variklis ir pakaba tokie patys. Kuro sanaudos apie 7ltr/100km. Žiema susidūriau su užšąlančiomis durelių rankenėlėmis. Viena nulūžo ją palietus. Teko ieškoti naujos, kainos įvairios nuo 20 iki 70lt. Pavyko rasti uz 20lt su visu mechanizmu ir spyna, pasisekė. Teko keisti priekinį variklio dangtį. Teko ilgai ieškoti kad rasčiau žalios spalvos kartu su grotelėmis. Kaina 100lt. Srote prase 250lt. Su didesnėmis problemomis susidurti neteko. Šiaip auto geras, bet antro tokio nepirkčiau. Nuvažiavus į servisą, meistrai nežino nei darbų kainų, nei kur rasti detalių, nei iš kurio galo prie roverio prieiti. Dažnai tenko ieškotis visko pačiam. Po žiemos ant arkų pradėjo lysti rūdys. Jei nusipirksite gera auto tai ir problemų daug neturėsite. Atkreipti dėmesį į arkas, turbiną, ar renkasi drėgmė po kilimėliais ir atsarginio rato vietoje.
Pilnas atsiliepimas...
BTom | 2013-08-01
Rover 620Ti Vitesse 2.0l 96m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mano atveju neužmušamas 2,0l variklis, nevagiamas, greitas, pilna elektra.
Rudys, garso izoliacija, mistinis antifryzo dingimas
Auto labiau skirtas jaunam, neturinčiam šeimos vairuotojui, kuris mėgsta važiuoti greičiau nei kiti. Rover 620Ti tai BMW varomas priekiniais ratais. Galingas, bet mėgstantis rūdyti auto. Blogas apsisukimo spindulys. Variklis pastoviai apsipylęs tepalais, nes tarpinės nelaiko, nors tepalo mano auto nevalgė, bet švarą palaikyti buvo neįmanoma. Žiema ilgai reikia laukti kol užšyla, bet ir per didžiausius šalčius vedėsi iš vieno apsisukimo. Nėra (aš bent neradau) salono filtro, todėl rasoja langai. Pas mane buvo beveik viskas: El. langai, El stiklai, šildomos sėdynės, autopilotas, kondicionierius ir t.t. nebuvo tik kompiuterio ir klimato kontrolės (ganėtinai senas auto). Labai prasta garso izoliacija. Pastoviai dinginėjo antifryzas, tai reikėjo su savim turėti bakelį (meistrai gedimo taip ir nerado). Plastmasės netratėjo, kol pats nenusprendžiau pasikeisti laikrodžio lemputės, tai pusę laikiklių sulaužiau kol iki jos desigavau.Gale vietos mažoka, pagažinė nors ir talpi, bet skylė nedidelė. 2,0 l. 147kw/200AG tai manau daug ką pasako.Kuro sąnaudos trasoje ~10l važiuojant 120-140km/h, mieste ~15l. Teko restauruot turbiną, bet tai verta to malonumo, kurį jauti važiuodamas. Manau tai viena iš priežasčių, kodėl verta įsigyti šį auto. Nesu auto meistras tai daug negaliu pasakyt, žinau, kad variklio dangtelių neverta keist, nes vis tiek greit pradeda praleidinėt, be to viena iš tarpinių iš vis deficitas. Per 5 metų ekplotacija pakeičiau triskart-nepadėjo. Ilgos pavaros prideda malonumo važiuojant, tik sportiniai ar čipuoti bolidai gali prilygti. Važiuojant ~240Km/h, stabilumo jau pradeda trukti, vis dėlto ne Audi A8, dydis ne tas. Man problemų sukėlė sankabos cilindriukai, vienas salone kitas prie greičių dėžės, remontas ~400lt, per 5m kiek važinėjau su šiuo auto teko keisti 2 kart. Su šiuo auto nuvažiavau 100k pats, kai pirkau buvo ant spidometro 250k iš Belgijos, su pilnu antikoroziniu padengimu, tai manau padėjo, kad ne tai greit puvo. Važiuoklė manau laiko tikrai neblogai (prie gulinčių policininkų nestabdžiau, kaip Audi ar VW turėtojai), nes dalys nėra brangios, nelyginu su II Golf, kur dalys parduodamos už metalo svorio kainą. Vairo traukės ~50Lt. Stabžių trinkelės rinkinys ~80Lt Iš gedimų: buvo sulūžę langų pakėlėjai, tai išsitekinau naujus ratukus 20Lt, nes originalūs tikras šlamštas. Keičiau vandens siurblį, termostatą, diržus, tepalus, filtrus viso ~700Lt. Taip pat starterio pritraukėją remontavau 150Lt. Variklio pagalvė 100Lt. Rato guolis 250Lt. Priekinis stiklas 250Lt. Čia kainas surašiau su pakeitimu autoservise, nes pats auto netaisiau. Pagrindinė problema yra detalės, nes tokių auto tikrai yra nedaug ir viską reikia užsakinėt, nes laužynuose jų nesimėto, kaip paprastų 600 roveriukų. Kaina nuvertėja tikrai daug, mano atveju daugiau nei per pus, pirkau už 8000Lt pardaviau už 2900Lt Patikrinti galines arkas - pagrindinė korozijos vieta., Antifrizą ar nedinginėja, ar nevarva kur. Sankabos skysti ar neleidžia sankabos cilindras, nebėga tepalas. Ar nekaukia guoliai (kaina gana didelė). Na be abejo perkant tokia mašiną pažiūrėti sankabą, kad nebūtų sudrožta, vis dėlto ne pensininkai į bažnyčia su tokiom važinėja.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-03-12
Rover 620si 1995
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, ekonomiskas, lengvas, nevagiamas.
Sunku susiparkuoti, nera garso izoliacijos visai
Automobilis, su varikliu ir 4-ias ratais... Komforto daug nera, tik tiek, kad didele, pakankamai graziai padaryta salono apdaila kaip 1995 metu automobiliui, remontas nera sudetingas, tik variklio skyriuje sunku ranka ikist, keiciau kuro filtra, daugiau nebekeisiu... 90% remonto galima pasidaryt paciam. Garso izoliacijos nerasta, pakankamai kietas, didelis apsisukimo spindulys, rudyje ne maziau uz opeli, dalys ne is pigiausiu (taciau daug galima gauti srote)... Pakankamai ekonomiskas trasoje 7-8/9-10; mieste 10-12/12-14, ilgos pavaros, aukstas sukimo momentas, ilgis 4.6m., o svoris vos 1200kg., Nezinau kaip kitiem automobilia, bet kiekviena pavasari reikia kapitaliai apeit visas skyles kur i salona kazkada buvo uzklijuotos, bagazines sonai supuvo visiskai, tikriausiai dugnas buvo smaluotas ar kas, dar geras, greiciu deze pradejo uzt, niekaip nelaiko granatos. Variklis Honda accord 96 kW 4 cilindrai. Neteko nieko remontuot, tik jau pradejo tepaluotis, jei perkant nebuvo atsuktas spidometras tai dabartine rida 320 000 km. Nuvaziavau 200 000 km. Pirkau 2007 metais, tai nuvertejo 8 000 LT:). Vaziuokles dalys nera pigios, priekines vaziuokles remontas kapitalinis kainavo (dalys) 1500 LT: stabdziu diskas ~60LT, priekinis guolis ~300LT, galinis guolis ~300LT, traukes antgalis ~70LT, atramine guma priekine ~60LT, sankabos cilindras ~40LT ausinimo radiatorius apie 300LT. kondicionieriaus radiatorius ~400LT Nezinau ka patart, tiesiog pasiseks arba ne, man pavyko, beveik trejus metus gedimu neturejau. O, kad hondos brolis tai manau pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
620si | 2013-01-27
rover 620si
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pilna elektra, jaukus salonas
žauriai rudija
Labai nepatikimas automobilis rūdija viskas kas įmanoma, variklis ir pakaba eina nuo honda acordo del variklio negaliu skusti tarnavo kaip laikrodis 2l gana neblogas per tu metus pareikalavo tik žvakiu, diržu, tepalu ir filtru keitimo didžausias remontas buvo vandens pompos keitimas remontas tikrai nėra iš pigiu nuvertėjimas, nėra kur nuvertėti ir taip kainuoja pigau už šaldytuvą nepatariu tokios mašinos nepalinkėčiau net priešui
Pilnas atsiliepimas...
slimuxxxx | 2012-01-03
Rover 620si
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis pakankamai stabilus, gal net ir ekonomiskas trasoje pakanka 8 l benzino. Taciau komforto nera: prasta garso izoliacija, kieta vaziuokle, stipriai girdisi ismetimo vamzdzio garsas, nera sandarus langai (gumos). I metus karta tenka keist el. langu pakelejus priekinius. Prasti apmusalai (stogo, dureliu) teko jau du kart keist stoga (vidini) vis atplysta. dureliu apmusalus vis priklijuoju. Prastai veikia veidrodeliu sildymas, prastas langu apiputimas oru: vasara pakanka ant II padalos ventiliaturiaus, ziema reikia IV padalos kitaip rasoja langai. Prastai uztaisytos skyles kebule, vis kur prarudyja, kur uzklijuoju ten dar laiko. Stipriai rudija (opelis gal maziau kirmija). Mazas ratu pasukimo kampas, pakankamai ilga masina, o ratai susisuka mazai. Brangios vaziuokles dalys. Filtrai normaliomis kainomis. Variklis tikrai geras (Vaziuokle, variklis Honda acord). P.S. Visas dalis perku Hondai kainos mazesnes per pus. Stabdziu trinkeles "Rover 620" 70 lt. "Honda acord" 30 - 40 lt. zinoma toj pacioj parduotuvej. Isvaizda nebloga (skonio reikalas). 2.0 i  96 kw 16 v Keista: beveik visa vaziuokle (Nekeiciau amortizatoriu, galiniu satbdziu disku, ir suportu). daliu kaina apie 3000lt. Teko remontuot oro kondicionieriu. Keiciau kondicionieriaus radiatoriu. Kaina viso 650 lt.
Pilnas atsiliepimas...
Rover | 2011-10-02
Nenuvyle
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, pigus, patikimas.
Surinkimo kokybe.
ROVER 620 Si (129 AG) 1995 m., mechanine pavaru deze. Praktiskai su visais privalumais: odinis salonas, pilnas elektros paketas. Tam kas nezino - sis ROVER modelis tai Honda Accord, tik kitu kebulu. Apskritai automobili turiu jau kelis metus ir jis tikrai nenuvyle - geras kokybes ir kainos santykis, automobilis komfortiskas. Is neigiamu pusiu - erzinantys smulkus gedimai, kuriuos ne taip paprasta sutvarkyti, prasta garso izoliacija. Mano egzempliorius is Italijos, todel su korozija bedu visiskai neturejau. Hondo's variklis, tikrai pakankamas tiek miesto, tiek uzmiescio rezimu. Kuro sanaudos atitinka 2.0 l benzinini varikli - mieste ne maziau 10 l. Daliu yra i valias, tiek nauju, tiek is autolauzynuose ardomu anglisku variantu, tai salygoja ir nedideles kainas. Nuverteja, taciau isigyjant palyginti pigus, todel galima sakyti jog nuvertejimas kompensuotas. Patikrinti kiek tas imanoma.
Pilnas atsiliepimas...
Rover savininkas | 2011-08-10
Rover 620 SDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, komfortiškas, ekonomiškas, lengvai remontuojamas.
Du paskirstymo diržai (dyz. versijoje)
Labai puikus automobilis. Kainos nedidelės, kokybė puiki. Pats dirbu autoservise tai žinau ka reiškia puikus auto. Trūkumų praktiškai neturi nebent prastoką pravažumą. Šiaip Honda Accord kopija. Talpi bagažinė, pakankamai erdvus salonas, gera garso izoliacija, minkštas. Dalys nebrangios, jų yra. Dyzelinis variklis patikimas, galingas, nereikalaujantis didelių investicijų. Iš minusų - du paskirstymo diržai, keturi jų įtempėjai. Eksploatacija tikrai nebrangi, mažos kuro sanaudos. Nuvertėjimas nežymus Pirkti arba iš užsienio, arba nedaug važinėtą vietoje.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  400 serija45   
 200 serija25   
  Vidutiniai 600 serija75   
  Reprezentaciniai 800 serija   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt