Domas | 2012-03-11 |
Rover 75 - Mažesnysis Rolls-Royce Broliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Prabangus automobilis už žemą kainą, išskirtinis, komfortiškas, saugus.
Motoras ir Rover gamyklos bankrotas visgi gero jam nedavė...
|
Svajoji apie prabangų automobilį, bet biudžetas nieko brangus įpirkti neleidžia? Ne bėda. Taip pat buvo ir man, todėl ir įsigijau Rover 75. Ka gi. Savąjį Rover'į nusipirkau Rigoje, kadangi Lietuvoje susirasti sau tinkantį deja, nepavyko. Tai 2003-ųjų juodas sedanas su šviesiu salonu ir 2L dyzeline širdimi. Žinoma, gąsdino faktas, kad Rover'ių gamykla bankrutavo, tačiau dalių gauti tikrai nėra pernelyg sudėtinga, tuo labiau, kad pakankamai anglų atkeliauja į mūsų kraštus, kurie čia paleidžiami dalimis. Kas šiame automobilyje mane labai žavi, yra jo dizainas, kurio nesumaišysi su jokios kitos šalies automobiliais, tai - tikras britų atstovas su iš ties prabangiu salonu. Tai tarsi mažesnysis Rolls-Royce broliukas. Automobilio eksterjeras taip pat puikus. Žodžiu, išvaizda tikrai puiki ir išskirtinė. Taip pat komfortas... Šis Rover'is juo tikrai gali pasigirti. Ne veltui britų vyriausybės darbuotojai jį buvo taip pamėgę, o anglai komfortui tikrai reiklūs... Kas be ko automobilis tikrai atkreipia aplinkinių žmonių dėmesį, nes atrodo kur kas prabangesnis už automobilį kainuojantį 10 tūkstančių... Deja, po kapotu esantis 2L variklis tikrai didelio optimizmo nesukelia... Automobilis sveria nemažai ir norint pasimėgauti greitesniu važiavimu, jo tikrai nepakanka. Tad mėgstantiems "užminti tapkę", šis automobilis tikrai netinka. Tai automobilis mėgstantiems ramiai, komfortiškai važinėti. Kas del eksplotacijos, tai viskas ką teko keisti - buvo tepalai, o visa kita - veikia kaip laikrodis visus metus, kuriuos aš jį turiu. Rover gamyklos bankrotas turėjo didžiausią įtaką visiems Rover automobiliams, nes tai gąsdina pirkėjus, bet Anglijoje jų buvo prikepta tikrai nemažai, todėl dalių gauti tikrai įmanoma. Nuvertėjimas jį taip pat ištiko ne dėl to, kad tai prastas automobilis, o dėl to, kad Rover kompanija bankrutavo. Kas gi daugiau? Gerai tikrinti servise...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Saulius | 2011-09-10 |
ROVER 75 2.0 V6 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškas, konfortiškas, elegantiškas
kiek lėtai įsibėgėjantis
|
Aukščiausios klasės automobilis ROVER 75, su 2.0 litrų, benzininiu V6 varikliu, ne kartą pelnęs Metų automobilio titulą. Tai angliškos aristokratijos ir elegancijos derinys. Didelis ir saugus (8 oro pagalvės), geras ir išlaikymui daug lėšų nereikalaujantis limuzino klasės automobilis. Idealus kainos, kokybės bei komforto santykis. Pakaba - BMW koncerno nuopelnas. Gražus odinis salonas, šildomos priekinės sėdynės, puikiai kelią apšviečiantys žibintai. Pakaba neužmušama. Kartą pakeitęs detalę gali pamiršti. Visiškas absurdas dėl detalių kainų brangumo šiam roveriui. Pats važinėju su tokiu roveriu ir galiu pasakyti, kad detalių kainos niekuo nesiskiria nuo VW, Audi ir kt. Realiai daugiau originalių detalių, nei kiniško šlamšto. Pvz, Kia atraminis guolis kainuoja 100lt, o čia 50lt originalus angliškas.Detalių kainos panašios į BMW bet apie 30-40proc. pigesnės. Kai, kurios pakabos detalės pigesnės nei golfams. Galiu drąsiai pasakyti, kad teko važiuoti su nauju Toyota Land Cruiser bekelia, tai Rover 75 lenkia kokių 50proc. savo konfortiškumu, minkštai apvažiuoja duobes ir akmenis. Beja net nėra ką lyginti su BMW 3 ar Audi A6. Greičiau tai būtų viduriukas tarp BMW 5 klasės ir BMW 7 klasės. Neveltui sakoma, kad tai limuzino klasės automobilis. Dar vienas mitas, kad kadangi automobilio gamyba nutrūko sunku rasti detalių... Tai visiškas blefas. Pasiskambinkit į detalių centrus ir įsitikinsite, kad taip nėra. Dar vienas mitas, kad jei jau žmogus išgirsta žodį rover, pasigirsta nenkonkretus komentarai, kad tai išvis ne automobilis o tarpinė tarp sėdynės ir žemės. Taip. Galiu visisškai sutikti su tuo, kai kalbama apie Rover 25, 45, 200, 400, 600 ir pan. Bet, kai tai liečia 75 yra visiškai kita tikrovė. Rover 75 2.0 V6 benzininis variklis pats ekonimiskiausias ir patikimiausias. Nėra buvę atvejų, kad būtų problemos su tarpinėm, nebent "ypatingi" vairuotojai pamiršta, kad reikia įpilti aušinimo skysščio karts nuo karto. Tuo tarpu Rover 75 su 1.8 ir 2.5 benzininiu varikliu problemų jau turi su tarpinėm. Tiesa, išėjo tarpinių patobulimai, bet vėlgi remiasi į pinigus viskas ir papildomais kaštais. Smagumas pasireškia tuomet, jei į 2.0 litrų variklį yra įmontuota tiesioginio įpurškimo dujinė sistema. Tuomet tai ne tik elegancijos ir komforto derinys, bet ir ekonomiškumo viršūnė. Užmiestyje 2.0 litru variklis sunaudos apie 8,5 – 9 litrus dujų, tuo tarpu mieste (Vilniuje) apie 10-11 litrų.
Pastebėjote, kad nei vienu žodžiu neužsimenu apie dyzelinius variklius. Ech ogi todėl, kad jau čia ir prasideda visas antiekonomiškumas. Kaip žinote dyzelinį gerą variklį surasti sunku, todėl šiuo metu rinkoje dyzeliu, lyginant su ir benzininių varikliu su dujine įranga kaina yra šiek tiek mažesnė. Aišku niekas nežino kodėl. Todėl, kad dyzeliu varikliu eksploatacija yra labai brangi (pvz. nulėkus turbinai, remontas mažu mažiausiai kainuos 1500Lt, o kuro siurblio remontas dar tiek pat.) ir dyzeliu važiuodamas niekuomet nesutaupysi tiek kiek dujomis.
PVZ.
2.0 benzininio vidutines kuro sanaudos 10litrų dujų, 100km suvalgys 23lt.
2.0 dyzelio vidutines kuro sanaudos 7litrai, 100km suvalgys 7x4,20=29,4 litus
2.5 dyzelio 10litru. 100km suvalgys 10x4,20=42 litus
Apie baltarusišką išvis patylėsiu, o be to esant užsienyje baltarusiško nerasit ir vargu ar dabar yra galimybė pastoviai ir reguliariai gauti pigaus dyzelio Lietuvoje. Bet pala, imkim baltarusišką už 3,5 Lt už litrą.
2.0 dyzelis - 7x3,5=24,5 litai 100km,
2.5 dyzelis sunaudos 100 km – 10x3,5=35Lt.
Kaip beskaičiuosit dyzelis šiam modeliui nėra draugas.
Atkreipkite kiek apsitrynes vairas ir pedalai, nes jai automobilio rida virš 200000 km vadinasi ir vairas bei pedalai labai nusitrynę. Atidarykite tepalų dangtelį ir šiek tiek paspaudę pedalą žiūrėkite ar jo neišspjauna, jei taip galite palikti automobilį ramybėje. ATkreipkite dėmesį kokios spalvos tepalas. Jei tamsus vadinasi tikimybė, kad jis buvo kažkada keistas labai maža - vėlgi abejotinas pirkinys. Jei žmogus turi dokumentus apie atliktus darbus ir nusimano apie savo automobilį bei žino kone visus atsakymus, kuriuos užduoda pirkėjas - geras signalas ir neabejotina sėkmė. Pvz. Daugelis perka automobilį ir net nežino, kad pirmutinis reikalas yra pasikeisti ne tik tepalus ir filtrus bet ir paskirstymo dirža, jei automobilis nuvažiavęs virš 100 tūkst. km. Kitaip kiekviena kita diena gali pasikeisti naujo variklio paieškomis. Geras pardavėjo ženklas kai jis pakeičia paskirstymo diržą, tepalus ir filtrus pats. O jei dar gali įrodyti tai dokumentais, ir nepriekaištauja automobilio patikrai servise, vadinasi su automobiliu jums pasiseks. Kai automobilis turi istorijayra nesunku atsekti, kaip juo buvo rūpinimasi. Kityais atvejais bėkite nuo tokiu pardavėjų, kurie asteit atvarė automobilį ir nieko apie jį nežino. Arba važinėjo metus kitus pats juo ir vėlgi nieko nežino. Žodžiu nepirkit katės maiše.
Pilnas atsiliepimas...
|
|