Markės
1550 iš 1917
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: Giedrius | 2013-08-12
Saab 9-3 - nelauktai nustebinęs automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Sportiška ir tuo pačiu neagresyvi išvaizda, nebloga komplektacija, gana galingas ir tuo pačiu ekonomiškas variklis
Apsilupinėjusi priekinė panelė, kartais atsirandanatys krebždesiai salone
Bendras automobilio aprašas
Nusipirkau šį automobilį prieš beveik 10 mėnesių, o kadangi nepriklausau konkrečios markės gerbėjams, pasirinkau jį beveik atsitiktinai. Kitas variantas buvo Volvo S 60, tačiau išbandęs abudu, pasirinkau Saab'ą dėl geresnio manevringumo (daugiausiai laiko važinėju mieste) ir "gyvesnio" variklio. Per tuos mėnesius nuvažiavau apie 25 000 km ir galiu pasakyti, kad šis automobilis vis dar mane maloniai stebina ir patinka. Pakankamai sportiška jo išvaizda, R-17 lieti ratlankiai, gana žemas ir aptakus siluetas, stlilingi slenksčiai ir apdailos detalės, viduje - visa reikalinga įranga, oro kondicionierius, baltas odinis salonas, el.langai, veidrodžiai ir kita, ko reikia "normaliam" automobiliui. Aišku, ypatingo komforto negali tikėtis (visgi tai labiau "sportiškas" modelis), tačiau stabilumas važiuojant bet kokiu greičiu ir pasitikėjimas automobiliu tai kompensuoja.
Variklis
2.0 turbo, mechaninė pavarų dėžė, kaip pasakytų "užkietėję saabistai", tikras Saab (benzinas, turbo, mechanika). Variklis turi 129 kW galios, pakankamai elastingas ir galingas, nors ir neturi tokios "beprotiškos" traukos kaip AERO modelis (bandžiau ir tą, 154 kW, "eina" kaip žvėris, tačiau mieste be 12 - 13 litrų niekaip neišsiversi, o tai irgi įtakojo apsisprendimą). Automobiliui jau 10 metų, tačiau varikliukas "gyvas", tepalų nevalgo nei lašo, o kadangi tai benzinas, jokių bėdų neturėjau, tikiuosi, neturėsiu ir toliau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Na, teko keisti generatorių (dėvėto kaina su keitimu - 350 lt), štai ir visi remontai. Manau, kad tokie modeliai per daug nenuvertėja, kadangi jie nėra labai dažni ir būtent mechaninių "benzinų" pasirinkimas nėra didelis. Na, be to, negali norėti, kad po metų ar kelių parduotum už tą pačią kainą, juk taip nebūna :)
Patarimai perkančiajam
Paprašote, kas su Jumis važiuotų tikras "saabistas" apžirūėti automobilio, randate sau tinkantį egzempliorių, nusiperkate ir švilpaudami važinėjate
Įvertink šį atsiliepimą (viso 57)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt