Markės
1550 iš 1917
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: Ramūnas | 2015-09-15
Sugedus poniutė 2,2 TiD
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda
Ligos: lūžta generatoriaus diržo skriemulys; sankaba; EGR; langų laikikliai; spynelė; apiplovimo ir išsiplėtimo bakeliai; rankinis; garso stiprintuvas; borto kompas; sėdynių davikliai.
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas
Kadangi prieš tai turėjau senesnį modelį, turiu su kuo palygint: Pliusai: 1. Šiame modelyje atsirado kavos puodelio laikiklis, deja nekoks. 2. Daug geresnė garso izoliacija, netaip girdisi variklio darbas. 3. Pagaliau langų pakėlimo mygtukai normalioj vietoj. 4. Borto kompas normalesnis. 5. Lyg geresnis apsisukimo spindulys. 6. Nebėra lempų valytuvų. 7. Daug gražesnė kėbulo forma. 8. Nerūdija arkų kampučiai. 9. Nebėra išlendančios radijo antenos. Minusai: 1. Daug prastesnė audio aparatūra. 2. Pasirodė, kad prastesnės kokybės panelė, nusitrina mygtukai ir pan. 3. Didelis barškėjimas iš važiuoklės, nors ji ir tvarkinga. 4. Silpna elektronika, pvz sedynių davikliai ir borto kompas veikia blogai. 4. Žemas priekis, pastoviai braukiasi į bordiūrą. O šiaip, man ši mašina primena moterį, kurios tik išvaizda gera, o lovoje neveža, nes negali visaip išsiriest, ir viską gerai daryti:)
Variklis
2,2 TiD, 92 kW. Apie 9l/100km mieste. Nors kilovatų daug, bet variklis negyvibingas ir vairuot nėra smagu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Sankaba 1000lt, važiuoklės perrinkimas apie 2000lt. Per metus laiko nenuverėjo, kaina apie 2000€.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėk, kad būtų perprogramuotas EGR, tada nebus problemų, būtų gerai, kad būtų pakeistas sankabos cilindriukas, būna išklerus užvedimo spyna, kai nežinodami kaip išimt, lupa raktą iš jos. Turi netraškėt generatoriaus diržas, nes kartais nelaiko skriemuliai. Žiemą nepalik rankinio, nes užšals, nedarinėk langu, nulūš laikikliai, gali skilti skysčių bakeliai, tada kompas meta, kad trūksta skysčių. Jeigu kompas rodo, kad neužsegti diržai, nors nieks nesėdi, reiškias sugedę davikliai po sėdyne. Žiūrėk, kad veiktų audio, nes garso stiprintuvai linkę sugest, o jie nepigūs.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt