Markės
1550 iš 1917
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Patalpino: Deimantas | 2016-01-29
Saab 9-3 2.2l TDI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Raudonas
Ekonomija
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,3
Bendras automobilio aprašas
Pirkau sita masina atsitiktinai, kaina buvo 9k litu, nusiderejas nusipirkau uz 7.4k lietuvisku. Kas buvo gan keista kai visi kiti tokie lektuvai kainavo nuo 9k iki 15k ir nei vienas kainos nesutiko nuleisti daugiau nei 500lt. Vazineju jau antri metai ir stai ka galiu pasakyti: - Salone pilna barskesiu, bet pasigarsinus muzika vaziuoti netrugdo (o standartine garso iranga labai nebloga) - Peciukas kaip svirplys, kai salta groja - Pirmas begis labai trumpas, uzknisa mieste - Trasoje vaziuoja nuostabiai, ant kelio stovi labai gerai, o paspaudus tikrai smagu. - Vaziuokle man pats tas, bet pakeliaiviai skundziasi kad kieta - Anti praslidimas ir ESP, neteko paslisty kelyje ar uzbuksuoti ziema (padangos geros gali buti ir del to) - Sedynes labai patogios tiek gale tiek priekyje - Gale aukstiems maza vietos, vaikai nutryna kojomis priekiniu sedyniu atlosus - Bagazine pakankamai erdvi, veziau ir IKE lova isardyta, ir 8nes padangas bet teko atlenkti sedynes - Priekinis bamperis labai zemas, privaziuoti prie saligatvio reikia atsargiai
Variklis
2.2l TDI, saunus variklis tik neekonomiskas. 6 begiu greiciu deze butu pats tas jam. Kuro ima daug, mieste vazinejant iki 5km atstumais 13-15l kuro ziema, nes nespeja isilti variklis. Trasoje sanaudos padoros. Vasara mieste vazinejant tais paciais atstumais 8-9l. Neesu neuzkures automobilio o salciai siemet buvo -26, pernai -29.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kai nusipirkau, teko poliruoti priekines lempas 40lt, ir pasikeisti zvakes 260lt, poto teko remontuoti peciuka 60lt (megino mestras sutepti kad nebecyptu jis taip, paeme daug, tikriausiai apgavo mane :( . Iki tepalu keitimo investiciju nereikalavo, tepalus ir oro filtra pasikeiciau uz 68 eurus, tepalu nesuvalge nei laso. Nuvazevus 18k kilometru sugalvojau pacipuoti varikli. Cipavimas 70e. pradejo duminti, pasirodo kiauras interculeris. Nuvariau i servisa ir prasidejo. Priekine spyruokle, atraminis guolis, bananiai selenblokai, termostatas... 493e, ir pakeitus intercooleri pradejo traukti kaip raketa, bet pradejo praleidineti sankaba. Papildomai 589e Taigi, pirmus 18k kilometru investicijos minimalios, taciau cipuoti nepatariu. Sankamaba gal dar butu laikiusi o intercooleri visteik butu teke pasikeisti nes dumijo juodais dumais. Dabar vazineju, investavus 1100e nebesinori jos parduoti nes vaziuoja kaip nauja. Teliko pasikeisti akuma ir tureciau vaziuoti iki tech apziuros. Taciau teks pasikeisti abi priekines lempas, nes isdege lesiai ar kazkas, nebera spindulio ir sveicia prastai viena fara ~70e (tai laukia 140e islaidos) Ir svilpia turnima, taciau servise sake kad dar 20k nuvaziuosiu iki restauracijos, tai taip ir vazineju
Patarimai perkančiajam
Patarimas perkanciajam - Butinai patikrinti sankaba, intercooleri ir pakaba. jei masina tvarkinga, bedu nera, bet mano atveju nusipikrtas pigiau automobilis po metu parode kodel pardavejas kaina taip lengvai nuleido :(
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt