Markės
1550 iš 1917
Saab 9-3, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 27
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiria tarp konkurentų
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas ir gan patikimas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neatitinka laikmečio
Antros kartos 9-3 modelis buvo pradėtas pardavinėti 2002 metų pradžioje. Didžiausias pasikeitimas yra tas, kad neliko hečbeko versijos. Automobilis yra varomas 4 cilindrų arba 6 cilindrų V formos atmosferinių arba turbo variklių iš kurių galingiauias yra 250 AG 2.8 litro V6 turbo variklis. 9-3 kaip ir visi Saab yra priekiniais ratais varomas automobilis su ketverių durų sedano, universalo ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. Automobilis turi daug inovatyvių saugumo ypatybių. Saab 9-3 kaip ir Opel Vectra buvo gaminamas ant globalios GM Epsilon platformos, kuri buvo dar ir prailginta, kad būtų pritaikyta keturiems naujiems automobiliams - Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, Pontiac G6 ir Saturn Aura. Tačiau Saab apie 60% šios platformos modifikavo tam, kad pritaikyti keturių varomųjų ratų sistemą ir kitas Saab būdingas ypatybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 pelnė daug įvairių apdovanojimų tame tarpe ir šiuos:
  • Buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
  • Geriausias 2002 metų šeimos sedanas (laida „MotorWeek“).
  • 2004 metais išrinktas saugiausiu kabrioletu Didžiojoje Britanijoje.
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės sedanu (žurnalas „Car Plus“).
  • 2004 metais išrinktas geriausiu vidutinės klasės prabangiu automobiliu (laida „Top Gear“).
  • 2006 metais 2.8L V-6 Turbo variklis išrinktas vienu iš geriausių dešimties (Wards apdovanojimas).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 27
Giedrius | 2013-08-12
Saab 9-3 - nelauktai nustebinęs automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiška ir tuo pačiu neagresyvi išvaizda, nebloga komplektacija, gana galingas ir tuo pačiu ekonomiškas variklis
Apsilupinėjusi priekinė panelė, kartais atsirandanatys krebždesiai salone
Nusipirkau šį automobilį prieš beveik 10 mėnesių, o kadangi nepriklausau konkrečios markės gerbėjams, pasirinkau jį beveik atsitiktinai. Kitas variantas buvo Volvo S 60, tačiau išbandęs abudu, pasirinkau Saab'ą dėl geresnio manevringumo (daugiausiai laiko važinėju mieste) ir "gyvesnio" variklio. Per tuos mėnesius nuvažiavau apie 25 000 km ir galiu pasakyti, kad šis automobilis vis dar mane maloniai stebina ir patinka. Pakankamai sportiška jo išvaizda, R-17 lieti ratlankiai, gana žemas ir aptakus siluetas, stlilingi slenksčiai ir apdailos detalės, viduje - visa reikalinga įranga, oro kondicionierius, baltas odinis salonas, el.langai, veidrodžiai ir kita, ko reikia "normaliam" automobiliui. Aišku, ypatingo komforto negali tikėtis (visgi tai labiau "sportiškas" modelis), tačiau stabilumas važiuojant bet kokiu greičiu ir pasitikėjimas automobiliu tai kompensuoja. 2.0 turbo, mechaninė pavarų dėžė, kaip pasakytų "užkietėję saabistai", tikras Saab (benzinas, turbo, mechanika). Variklis turi 129 kW galios, pakankamai elastingas ir galingas, nors ir neturi tokios "beprotiškos" traukos kaip AERO modelis (bandžiau ir tą, 154 kW, "eina" kaip žvėris, tačiau mieste be 12 - 13 litrų niekaip neišsiversi, o tai irgi įtakojo apsisprendimą). Automobiliui jau 10 metų, tačiau varikliukas "gyvas", tepalų nevalgo nei lašo, o kadangi tai benzinas, jokių bėdų neturėjau, tikiuosi, neturėsiu ir toliau. Na, teko keisti generatorių (dėvėto kaina su keitimu - 350 lt), štai ir visi remontai. Manau, kad tokie modeliai per daug nenuvertėja, kadangi jie nėra labai dažni ir būtent mechaninių "benzinų" pasirinkimas nėra didelis. Na, be to, negali norėti, kad po metų ar kelių parduotum už tą pačią kainą, juk taip nebūna :) Paprašote, kas su Jumis važiuotų tikras "saabistas" apžirūėti automobilio, randate sau tinkantį egzempliorių, nusiperkate ir švilpaudami važinėjate
Pilnas atsiliepimas...
egis | 2013-05-18
AERO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tuo kad tai ne visiskai eiline masina,kad nera tiek daug kaip kitu markiu
kolkas neatradau
Vairuoju si automobili jau daugiau nei metai, SUPER, 154kw dziugina,patogios sedynes,daug elektros.vaziuokle kieta,ne vienas keleivis tai pastebi persedes is kito auto,gal kazkam tai didelis minusas,bet malonu kai jauti kelia,i vaira reaguoja puikiai.Gera garso izoliacija.Aero lauko apdaila(suprantantiems)isskiria is kitu 9-3. Kuro sanaudos mieste 12-13ltr.bet kam tai rupi,dinamika viska atperka,o jei rupi yra traktoriukai(dyzeliai) Ateityje 93 facelift ir tik aero,kaip gali nepatikti tokios piktos priekio linijos. variklis +++ eksploatacijos kastai pakankamai normalus.Nuvertejimas kaip ir visu auto,bet turint omeny,kad tai aero jo rinkos verte visada islieka didesne :)
Pilnas atsiliepimas...
zam | 2012-01-04
Nedaug trūko iki geriausio dešimtmečio vidutinės dydžio sedano.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bendra važiavimo kokybė, tai bene geriausias automobilis už savo kainą.
Grubokas variklis, triukšmingesnė pakaba.
Esu išbandęs ne vieną liaudyje mėgstama automobilį (bmw 325, 330 (e46) 535m, audi A4(b5,b6), A6, įvairius volkswagen bei kelis egzotiškus modelius, tad vertindamas automobilį galių su daug kuo palyginti. Dabar turiu saab 9-3 2.2 dyzelį ir galiu pasakyti, kad tai tikrai dėmesio vertas automobilis, su sąlyga jei dizainas priimtinas. Man asmeniškai tiek išorės tiek vidaus dizainas patraukliausias iš visų šios kainų kategorijos sedanų. (apie 15000lt) . Patinka tai, kad vidus įrengtas kokybiškiau, nei 3 klasės BMW ar audi a4 ir yra kiek erdvesnis, džiugina gera garso izoliacija, neretai keleiviai pastebi, jog greitis yra gerokai didesnis negu atrodo.Automobilis labai maloniai stovi ant kelio, stabilus, nelinguoja, tačiau vairas per lengvas, neinformatyvus sportiniam vairavimui. Trauka kaip ir visų to laikmečio 2 litrų dyzelių vidutiniška, tad jos pilnai pakanka kasdienybėje, norintiems kiek pasportuoti sukurtas AERO. Važiuoklė kaip ir galima tikėtis ir kiek kietoka (visgi gamintojas jį deklaruoja kaip sport-sedan), tačiau tai, kad dauguma jos detalių bendros su opelių džiugina kai reikia lankytis servise. Vienintelis rimtesnis minusas yra būtent iš opelio pasiskolintas variklis, neišrankus vairuotojas prie jo prikibs tik dėl brangiai kainuojančio ir neišvengiamo EGR remonto, o išrankesnis pastebės ir nemažą jo keliamą triukšmą (palyginus su to laikmečio 3 litrų BMW agregatu ir kitais dabartiniais dyzeliais), tačiau tai toli gražu ne toks bildesys kokį kelia nissan almera 2,2 dyzelis. Kalbant apie bildesius verta paminėti ir kiek triukšmingesnę pakabą, kas labai pastebima įveikiant dideles duobes. Kaip ir visuose automobiliuose su rida išlenda vienas kitas neaiškus girgždėjimas ar klebėjimas, tačiau to neišvengiama net ir gerokai brangesniuose automobiliuose. Reziume šis automobilis kaip ir visi kiti SAAB buvo kurtas vairuotojui ir yra truputi nuostabus visose srityse(išskyrus niekuo neįpatingą variklį) tačiau GM indelis sutrukdė jam tapti vienų geriausių praėjusio dešimtmečio sedanu Kaip jau minėjau variklis automobilio silpnoji pusė- nors trauka ir bendras patikimumas pakankamai gera, tačiau grubokas charakteris ir kone neišvengiamas EGR vožtuvo keitimas gadina bendrą automobilio vaizdą. Dyzelinis variklis nesistengiant sutaupyti sunaudoja apie 7 litrus 100 kilometrų mišriomis sąlygomis. Daugumos pakabos ir variklio detalių kainos nesikandžioje ir yra tokios kaip ir opel vectra c, deja reikia tikėtis apie 1500lt kainuosiančio EGR vožtuvo pakeitimo. Alternatyvą vožtuvo šalinimas ir kompiuterio nulaužimas kainuosiantis apie 500lt, tačiau tai nėra rekomenduotina. Atlikti el. diagnostika, pasilikti pinigų egr keitimui, o po to beliks džiaugtis puikiu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2011-12-04
Saab 93 2.2 TiD 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, isvaizda, varikliai, trauka.................
elektronika
Vazineju siuo automobiliu neilgai (apie 4men), bet apie ji galiu pasakyti, kad jis yra puikus, puikiai valdomas, dinamiskas, greitas ir malonus. Salonas pas mane odinis, sedynes pusiau reckaro kurios man labai patiko, kas paliko neigiama ispudi tai MYGTUKU gausa. Automobilis turi visus reikiamus "navarotus". Salonas kiek mazokas sedint gale. Kalbant apie vaziuokle ji kiek pasirode kietoka, bet vaziuoti yra malonu, labai gerai laiko kelia. Kolkas automobiliu esu patenkintas :) Variklis 2.2 TiD. Kiek domejausi, tai cia opeliuko variklis (berods zafiros, ecotec). Trauka tikrai gera. Vaziuojant 120km/h atrodo, kad judi kokia 90km/h. paspaudus staigiau akseleratoriu maloniai prispaudziai prie sedynes. Kiek per garsiai dirba variklis. 6pavara tikrai nepamaisytu. Nezinau kodel cia raso, kad mieste 8.9 ltr degina. Neissivaizduoju kaip reikia plesyt, kad tiek pasiimtu kuro. Ramiai nevaziuoju, man kompas rodo 6- 7ltr/100km. Kai atsiseda mergina kompas rodo 4.7ltr. Tikrai ekonomiskas ir greitas automobilis Jei jau pasirinkai saab negailek pinigu kokybiskiem filtram, tepalam (kas susieta su eksplotacija). Variklio dirzo dar nekeiciau, bet nekainuos stebuklu. Tepalai tik sintetika, filtrai framo (berods taip vadinas). Varikliai lepus, ypac kuro sistema (rusiska saliara pamirst) Vaziuokle opelio - laikis tikrai. Nepirkt uz paskutinius popierinius, pasilikt kokia 1500lt. Dazna ju liga IMOBILAIZERIAI gamykliski (malonumas nepigus). Jei jau pasirengiai pirkt tai labai idemiai iskratyk visa. Nepirkt uz paskutinius litus!!!
Pilnas atsiliepimas...
Sidla | 2009-12-08
Alternatyva BMW 325
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ir tikrai dinamiskas variklis, gerai valdomas. Isskirtinis automobilis uz santykinai nedidele kaina i kuri malonu sestis kiekviena ryta.
Kuo gali nepatikti sis automobilis? Na nebent tuo, kad jis neturi tokio ivaizdzio kaip BMW arba tuo, kad jis neturi tokiu blizguciu kaip Audi A4. Visa kita panasu Saab turi.
Vazineju su SAAB 9-3 keleta metu. Noriu keleta zodziu apie si visdar reta automobili musu keliuose. Automobilis skirtas pirkejams ieskantiems alternatyvos BMW 3 serijai arba Honda Accord ar Subaru Legacy. Jeigu ieskai automobilio su geromis savybes ant kelio, su dinamisku varikliu ir tokio, kuris nesivaidentu ant kiekvienos sankryzos, tai sis automobilis vertas demesio. Automobilis dziugina neblogu interjeru, labai patogiomis ir sportiskomis priekinemis sedynemis, gera vairuotojo pozicija. Taciau galines sedynes yra tikrai mazos, tiksliau vietos cia tikrai maza. Skaiciau buktai kiti peikia automobili uz valdymo savybes. Visiskai nesutinku su tuo - automobilis ne sportinis, taciau valdomas labai gerai, istiesu mazai keturduriu sedanu, kurie taip gerai laikytu kelia. Vaziuoja beveik kaip per begius. Viduje Saab stilius - didelis prietaisu skydelis, daug gana smulkiu mygtuku. Ar tai patogu? Nelabai. Taciau nieko nera erzinancio. Kokybe neprilygsta Audi A4 (visgi panele girgzda vaziuojant nelygiu keliu), taciau automobilio kaina irgi. Automobilis turi klimato sistema, stabilumo kontrole, autopilota, odini interjera ir t.t. Variklis tikras aukso vidurys, jis turi net 210 AG galia. Vaziuoti juo malonu, ypac kai turbas lipdo prie sedynes. Tikrai nereikia 2.8 variklio, o mazesnis taip pat nebus labai smagus. Galios bet kokiam vaziavimui uztenka, o ekonomiskumas labai geras benzininiam motorui ir dar su turbina - tik 9-10 vaziuojant padioriu rezimu. Automobilis yra patikimas, todel skustis negaliu nei kazkokiais ikyriais smulkiais gedimais, nei rimtomis bedomis, kurios butu kainavusios didelius pinigus. Keiciau stabdziu diskus, tuo paciu ir kaladeles, kas skaitau yra normali automobilio prieziura. Remontavau valytuvu mechanizam. Galima sakyti - pilu benzina, keiciu tepalus ir dziaugiuosi.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2008-05-27
SAAB 9-3 ARC 2.0T (154kW / 210AG)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įsigijome 2008.04.19 su nuvaziuotomis ~33000 myliomis (~56000km). Buvo dauztas, atvarytas is JAV 2007 m vasari - balandi (mazdaug). Suremontuotas, su visais sertifikatais. Misriai vazinejant nedideliame mieste - Utenoje, benzino suvartojimo vidurkis ~7,5l/100km, uzmiestyje ~7.1l/100km, mieste ~8.0l/100km. Komfortabili, galinga, isskirtine masina. Ir tikrai ekonomiska, kaip su 210AG. Atliekant technine apziura viska ivertino 5 is 5, o betikrinant ismetamasias dujas, ismetamuju duju tarsumas net nepakilo nuo pradines (0,100kg) padeties, taigi tersamumas mazesnis arba lygus vos 100g/1km. Labai kokybiskas salonas, viskas graziai priglude, nesijaucia odiniu sedyniu specifinio kvapo, daugybe privalumu, viskas surinkta itin kruopsciai, tikras malonumas keliauti :) 2.0 Kolkas nieko, taciau reikes truputi tvarkyti keleivio puses priekini valytuva, nes pasimete fiksatorius ir netvirtai laikosi.
Pilnas atsiliepimas...
gincevince | 2007-08-22
Saab 9-3 VECTOR 2.2 Tid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, sportiskas, jaunatviskas automobilis. Skirtas daugiau 1-2 zmonems vazineti (kadangi as ne is zemuju, tai uz manes jau nelabai kas atsiseda. gale vietos sioks trukumas). Ir ekonomijos ir traukos santykiu dyzelis visai neblogas, ypac tiesiame kelyje. Na bet kaip ir dauguma dyzeliu nera labai skirtas rimtiems palakstymams, bet laiks nuo laiko galima paspausti "tapke". Vector komplekcija tenkina, truksta sedyniu pasildymo. Yra ESP kuri kartais kliudo, kai nori greitai prasokti sankryza (nors neskubek ir busi pirmas). Siaip paemus geras auto. Viskas daryta vairuotojui, kas yra svarbiausia ;) 2.2 Tid dar nieko
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt