Markės
1549 iš 1912
Saab 9-5, (YS3E) 1997 - 2005
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 50
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Saab 9-5 – švedų automobilių gamintojo Saab flagmanas. Kuriant Saab 9-5, naujieji Saab savininkai (koncernas General Motors) kaip būsimojo automobilio pagrindą pristatė naujają platformą bendrą su Opel Vectra B. Automobilio kėbulo linijos išsaugojo tipiškus Saab „šiaurietiško“ dizaino elementus, tuo pačiu buvo pasiektas puikus oro pasipriešinimo koeficietas Cx=0.29. Pradžioje 9-5 buvo gaminamas tik sedano kėbulu. Į automobilį montuoti ir žemo slėgio turbo varikliai, bei viena pažangiausių to meto sistemų – Trionic 7. Tai mikroprocesorius kas sekundę atliekantis 2 mln. operacijų ir kontroliuojantis degimą, turbinos slėgį bei įpurškimą. Be to, kiekvieno takto pabaigoje kompiuteris tikrina, ar degusis mišinys pilnai sudegė ir, jei yra būtina, atitinkamai koreguoja variklio darbą. Rezultatas – nepaprastai mažas kenksmingųjų dalelių kiekis išmetimo dujose. Taip pat praktiškai buvo likviduota tokia visų turbininių variklių yda kaip „turbo duobė“.Tradiciškai naudojamos dviejų gamintojų: Garrett ir Mitsubishi turbinos. 9-5 – vienas saugiausių to metų automobilių. Viena iš naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR. Pasyviojo saugumo elementai: smūgio energiją sugeriančios zonos priekyje, apsauga nuo smūgio gale, sijos duryse, speciali statramsčių konstrukcija, apsauganti nuo šoninių smūgių, keturios saugos pagalvės, iki 8 km/val. smūgiams atsparūs bamperiai. Aktyviojo saugumo sistemos - ABS ir EBD.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminami bioetanoliu varomi Saab 9-5. Šie 2.0T BioPower (180 AG) ir 2.3T BioPower varikliai yra optimizuoti taip, kad galėtų būti varomi E85 kuru.

Viena iš Saab 9-5 naujovių – aktyvioji priekinių sėdynių atlošų sistema SAHR.

Švedijoje, Aspene (JAV), Škotijoje ir Lenkijoje Saab 9-5 Aero versijos yra naudojami kaip policijos automobiliai.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 50
Paulius | 2011-06-25
SAAB 9-5, 2.3, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai patikima auto, geras variklis, komforto lygis.
Labai megsta benzina, labai prastas manevringumas parkuojantis ar apsisukineant
Auto geras, patikimas, patogus. Jei perkant naudota, uz savo kaina jame prikista tiek "farso" kad kitose auto sunkiai rasit. Valdomas puikiai. Tiktai vienas minusas - manevringumas. Po SAAB isedus i Mercedes ir palaviravus tarp miesto kamsciu ir parkuojantis, tai i SAAB sesti nebesinorejo. 2.3 variklis turi smarves, geras ir dinamiskas jeigu perkant nenauja, nuvertejimas nera didelis. Detaliu kainos irgi ne tokios jau baisios kaip kas gasdina. Pagrindine problema - bezina jis labai megsta, nevazinejant kaip pensinikui, bet ir ziauriai nespaudziant mieste, man suvalgydavo (automatine deze) apie 14 ltr, ziema - 16, o kartais ir daugiau :(
Pilnas atsiliepimas...
Hunter330 | 2011-05-24
SAAB 9-5 Combi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šis automobilis pateisino mano lūkesčius su kaupu. Variklis kad ir trijų litrų dyzelis, tačiau trauka tikrai gera. O beto ir kuro sąnaudos tikrai normalios - trasoj apie 6,5, mieste truputį virš 8 litrų. Labai patogus ir komfortabilus automobilis. Beto nemažai papildomos įrangos, pilna oda, visos šildomos sėdynės, elektra reguliuojamos su atmintimi, yra TCS, Partronic, liukas. Netgi garso sistemoje yra gamyklinis subvuferis. Pakaba paprasta, be jokių traukelių (kurias remontuoti užknisa pasate). Vienintelis girdėtas minusas - 3.0 TiD nelabai laiko varikliai. Tačiau maniškės jau širdis atremontuota. Žodžiu kaip už tokią kainą tikrai puikus automobilis. 3.0 TiD Nieko.
Pilnas atsiliepimas...
Liucipierius | 2011-05-12
SAAB 9-5 MY98
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai didelis, saugus, komfortabilus ir smagus vairuoti automobilis. Važiuoklė minkšta, valdomas puikiai, tiesa posūkiuose šiek tiek svyra (bet čia ne kartingas:))ir gerai užlaužus gali netikėtai peršokti galas :) bet irgi reikia pasistengti. O šiaip tai labai nustebino variklio galimybės ir ekonomiškumas, bendra medžiagų ir surinkimo kokybė. Dizainas-skonio reikalas (man patinka jo paprastumas ir ergonomiškumas). Šis auto gal labiau tinka užmiesčiui, mieste trūksta šiek tiek staigumo pajudant(o gal jau įpratau:) Aptarnavimas kai kam gali pasirodyti brangus, bet jei viską darai su protu ir laiku - tikrai ne dažnas ir ne brangesnis nei kitų Patarimas perkantiems - nepatingėkit nuvaryt pajungt prie kompo ir iškratyt Geras - pigiai nekainuoja. P.S. iki šio automobilio išbandžiau nemažai kitų, o į Saabus žiūrėjau kaip į ateivių laivus, bet pabandžius nebesinori išlipti:) Trūkumas ne - 4X4!:) B235E (2.3 turbo)125Kw Keisti stabdžių diskai, kaladėlės, priekinės ir galinės važ. sailenblokai,priek skersinio stab. traukė, amortizatoriai, priekinio rato guolis (viskas~4000LT gerai nepamenu, bet pakeista ir pamiršta), trūko generatoriaus diržas (nes žiemą užstrigo parazitinis guolis ~450), klimos pečiuko vožtuvėlis ~150, buvo užlinkę 2 dujų purkštukai Vialle ~600 LT kadangi stovi iš apačios tai reikėjo lupt lauk visą kolektorių (čia visur kainos su darbais) termostatas~50 (keičiau pats). Mėgsta nutrūkti bagažinės dangčio laideliai (vienkartinė smulkmena). Pabyrėję SID pikseliai (susitaisiau pats). Na ir aišku periodiškai - tepalai, filtrai, žvakės.
Pilnas atsiliepimas...
Groovebone | 2011-05-06
saab
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis labai komfortiškas, bet reikia pastoviai jam turėti santaupų apie 1000 Lt gal net 2000 Lt kadangi nežinia kas ir kada gali sugesti, nes kiekviena smulkmena brangiai kainuoja. 2.0 T keistos galinės stabžių kaladėlės, pakabos detalės (1000 Lt), parkuotės daviklis (500 Lt), tepalo daviklis ir kažkokios susijusios smulkmenos (700 Lt) pečiuko varikliukas ir dar kažkokios papildomos detalės, kadangi dingo šildymas (650 Lt). Taip pat tepalas (apie 100 Lt).
Pilnas atsiliepimas...
Mantvydas | 2011-01-24
SAAB 9-5 Vector Wagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Jėga mašina nors turiu tik antras mėnuo, bet galiu pasakyt, kad nei nenumaniau koks komfortas manęs laukia nusipirkus šį auto, mašinoj nėra tik el. sėdynių ir dušo:) 2,2 TiD Kol kas pakeisti tik tepalai:). Nors esu susipažinęs su kainom detalių, bet mano nuomone geriau brangiau, bet retai o gal ir tik vieną kartą, o ne pigiai ir dažnai.
Pilnas atsiliepimas...
saab | 2011-01-23
SAAB 9-5 Linear (B235E)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nors ir komplektacija žemiausios klasės - Linear, automobilis tikrai neskurdus. Nuo visų šildomų odinių sėdynių iki 3 lygio (aukščiausio gamyklinio) garso aparatūros. Iki pilnos komplektacijos trūkstą NAVI, ventiliuojamų sėdynių, lietaus davilio ir automatiškai tamsėjančių galinio vaizdo veidrodėlių. Komfortiškas automobilis, bet galėtų būtu šiek tiek geresnė garso izoliacija, stabilesnis posūkiuose. 2.3t 16v Trys metai eksploatacijos, be einamų darbų, pakeisti saugos diržų sutraukėjai, salono oro filtras. Teko programuot gamyklinį magą, kadangi išmetė RADIO CODE, kurio šiame modelyje neįvesi.
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas | 2010-07-31
SAAB 9-5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuokle labai patvari, variklis nuostabus. kuro suvartoja proto ribose. misriam vaziavime 8,8 ltr. komfortu ir kokybe nenusileidzia nei mersui nei bemvui, nei audinei. o kaina mazesne. del islaikymo - tai mitas , kad brangu. vaziuokleje daug kas tinka opelio. automobili turiu jau septyni metai. taip, kad apie ji zinau viska nuo A ikiZ. 2.3 t. kai automobiliui suejo sesi metai teko restauruoti turbina 560 lt. nauja labai brangi. visu Saab be isimties liga yra SID ekraneliai. 6-7 metuose jie tampa sunkiai iskaitomi. sioks toks nepatogumas, nes ten pateikiama visa informacija ir gedimai. toliau buvo atliekami tik einamieji remontai. guoliukai ,itempejai ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
aurissan | 2010-05-12
Sutvertas žmogui!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šaldoma dėklė (pirštinių skyrelis); tolygiai keičiami oro parametrai (nesijaučia oro judėjimo šildant ar vėsinant saloną); talpi bagažinė. Ir dar visko:)
Garso izoliacija, užlenkus galines sėdynes iškilęs slenkstis su lig bagažinės riba, per skaidrūs stiklai; tik vienas puodelio laikiklis.
Ne tiek kad erdvus, tačiau ta erdvė prisitaiko prie pačio žmogaus suteikdama atpalaiduojančio komforto pojutį tiek prieky tiek gale sėdintiemas keleiviams. Automobilio valdymas vingiuotais keliais nėra kančia!- dėl patogių sėdynių (Aero MY05) nereikia įsistvert į vairą ir įsitempus važiuot, todėl ir ilgos kelionės nevargina. Geras matomumas, lengvai priprantama prie valdymo, informatyvus prietaisų skydelis. Nuspaudus akseleratorių iki galo- tereikia atsipalaiduot ir tiesiog visas prilimpi prie sėdynės (184kW(250AG)) vos tik turbinai pilnai įsidirbus! Visa kita daro pats automobilis: stabilumas, vairo stiprintuvo prisitaikymas pagal greitį! Lengvai junginėjamos pavaros (MT) net sportiškai važiuojant ir staigiai perjungiant pavaras, pavarų svirtis neliks rankoje:), Net ir staigesniuose posūkiuose didesniu greičiu važiuojant sukant vairą nejaučiamas vairo priešinimasis, kas ir suteikia valdymo malonumą! Ramiai važiinėjant variklis nejautrus akseleratoriaus paspaudimams- taip automobilis "nesitampo" ir varginančiai netrukčioja slenkant miesto kamsčiuose. 2005m Aero 184kW(250AG)/5300aps/min; 350Nm/1900aps/min: 0-100km/h 6,9s. Ekonomiškas! Keletas tikslių skaičiavimų naudojant STATOIL 98 Ultima kurą: Žiemą užmiesty/mieste: 7,43-8,98/9,73-13,56 l/100km; Vasarą užmiesty/mieste: 8,30/9,79-13,81 l/100km. Jei jau yra noras paspaust- tai jau neverta apie ekonomiją kalbėt! Tačiau tada jau ir gauni ko nori. Variklis dirba tyliai, greit pasiekia darbinę temperatūrą; pradėjus važiuot pilnai nepašildžius- neleidžia turbinai sukelt sėgio- taip prailgindamas savo tarnavimo laiką! Tinkamai prižiūrint ir nelaukiant kol sustos ir nebeužsives- variklis tarnaus ilgai ir be netikėtų gedimo staigmenų. Amortizacijos ir važiuoklės dalys nėra labai brangios, tačiau remontuoti ir išaiškinti gedimus universalūs autoservisai evisada apsiima todėl autorizuotuose servisuose remontas atsieina brangiai. Modelių su paprastesnėm komplemtacijom kainos nepelnytai mažos, jog tai pirkėjai atbaidyti brangiu "švedo" išlaikymu, bet tai vėl diskutuotina minties kryptis. Negana to, kad SAAB automobilis perkamas jog jis gražus, galingas, patikimas, patogus: yra šis tas daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
Deimantas | 2010-05-09
Tikrai patogus ir iskirtinis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus.malonus vaziuoti.
Jautrios DI kasetes
Gana malonus ,gerai vaziuojantis auto. Tik viena problema yra ,kad labai jautrios DI kasetes(atlieka babinos funkcija) norint ja islaikyti reiktu kas 30 000km keisti zvakes.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2010-03-17
Karta paragaves saab, kito auto nenoresi:)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, saugus, komfortiskas, galingas variklis, gera garso aparatura, savitas dizainas...
Gana didelis automobilis, parkavimas sunkesnis, reikia daugiau vietos, tai labiau ilgoms kelionems skirtas automobilis.
Tai tikrai puikus automobilis. Saugus, verzlus, komfortiskas, gera garso aparatura, savitas dizainas. Labai didele bagazine, daug erdves salone. Sie automobiliai nera populiarus Lietuvoje, gal tai dar labiau traukia. 2.3 t 170 ag, sukimo momentas 280 NM. Labai zemi sukiai 90km/h vaziuojant nesiekia 2000 asp/min. Plente ramaii vaziuojant ne taip daug kuro valgo, tilpdaavu i 7 ltr benzino. Siuo metu vazineju su duju iranga, jokiu problemu. Siuo automobiliu vazineju jau 16 menesiu, pravaziuota daugiau kaip 30 tukst km, rimtu gedimu nebuvo (turbinos valdymo remontas 200 lt(vakuuminis vamzdelis trukes), atbulinis voztuvas pakeistas (30lt) tvarkyta vaziukle (300lt) bei tepalai ir filtrai, generat. dirzelis). Sio automobilio detales ir remontas saab centruose yra nemazas, taciau turint pazistama meistriuka ir netingint susirast pigesniu daliu, galima tikrai daug pinigu sutaupyti(kai kurios dalys tinka nuo opel vectros). Svarbiausia atlikti variklio diagnostika servise.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt