Markės
1575 iš 1912
Seat Leon, (1P) 2005 - 2012
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Kietas plastikas interjere
  • Triukšmingas
Seat Leon yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas ant VW Golf Mk5 platformos su išraiškingu dizainu suprojektuotu Walter de'Silva. Automobilis yra labai panašus į neseniai pasirodžiusį SEAT Altea ir turi tokius pačius vertikalius priekinio stiklo valytuvus, bei integruotas galinių durų rankenas panašias į naudojamas Alfa Romeo 156 modeliuose. Galingiausia versija Leon Cupra turi 2.0 TFSI 240 AG (177 kW) variklį ir gali įsibėgėti 0-100 km/h per 6.4 sekundes. Šis modelis yra greičiausias ir galingiausias kada nors gamintas Seat. Cupra turi standartinius 18" colių ratlankius, raudonus stabdžių suportus, ovalų išmetimo vamzdį bei sportines sėdynes. Šios kartos SEAT Leon buvo itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija SEAT Leon Cupra 310 Limited Edition turi 2.0 TFSI 310 AG (228 kW), 425 Nm variklį ir gali pasiekti maksimalų 259 km/h greitį. Šis modelis yra greičiausias ir galingiausias kada nors gamintas Seat. Šių Leon buvo pagaminta tik 100 vienetų:



Šios kartos SEAT Leon yra itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.


  • Šis Seat yra geriausias 2009 metų importuojamas kompaktiškas automobilis Vokietijoje (žurnalas „Auto-motor-und-sport“).
  • Geriausias 2006 metų automobilis Danijoje.
  • Geriausias 2006 metų dyzelinis automobilis Škotijoje (2.0 TDI Leon FR).
2018-10-05
Gražus, ekonomiškas, sportiškas*
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražesnis dizainas, automobilis rečiau sutinkamas, dalys tinka nuo Golf V, Octavia, Audi A3 ir pan. (praktiškai viskas)
Garso izoliacija (telefonu prie 100km/h sunku susikalbėti), triukšmingai uždaromos durys (nėra kokybės jausmo), pernelyg sportiškai kietai sureguliuota pakaba baziniuose modeliuose (tarkim 1.9 TDI).
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Jei labai trumpai - tiesiog gražesnis Golf V su tam tikrais +/-. Šiaip pakankamai talpus, daug vietos gale kaip tokios klasės mašinoje. Buvo geros įrangos: su dviejų zonų klima, geresne garso aparatūra, kruizo kontrole ir pan. Užmiestyje iki 5 l/100 km važiuojant nežymiai viršijant greitį. Asmeniškai patinka sportiški automobiliai, nors man jis per mažai sportiškas. Jis tikrai ne komforto mėgėjams.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvažiavau nuo maždaug 100.000 iki 200.000 km. Per tą laiką automobilis niekada nebuvo pavedęs, kad visai nevažiuotų. 1.9 TDI buvo gana stipriai čipuotas, įtariu nuo 77kw iki maždaug 100kw. Pasiekdavo daugiau 200 km/h greitį (nors standartinis apie 180 km/h). Teko keisti pagrindinį diržą, ir ratų guolius, kurie prastai apsaugoti tikriausiai visose VW grupės tos klasės mašinose - nelaiko daugiau nei 100.000 km. Automobilį pirkau už ~6200€, pardaviau po 4 metų už ~3600€.
Patarimai perkančiajam
Venkite 1.9 TDI, kurie lengvai nesiveda. Sklandė kalbos, kad 2.0 TDI nepatikimi, todėl rinkausi tik iš 1.9 TDI.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Seat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Mii 
  Maži CordobaCordoba   
IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai  ToledoToledo Toledo  
 LeonLeonLeonLeon
  Vidutiniai   Exeo  
  Mini krosoveriai    Arona
  Krosoveriai    Ateca
  Visureigiai    Tarraco
  Mini vienatūriai   Altea  
  Vienatūriai  AlhambraAlhambraAlhambra 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt