Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Gerai valdomas
- Geras kainos ir kokybės santykis
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Kietas plastikas interjere
- Triukšmingas
Seat Leon yra kompaktinės klasės šeimos automobilis gamintas ant VW Golf Mk5 platformos su išraiškingu dizainu suprojektuotu Walter de'Silva. Automobilis yra labai panašus į neseniai pasirodžiusį SEAT Altea ir turi tokius pačius vertikalius priekinio stiklo valytuvus, bei integruotas galinių durų rankenas panašias į naudojamas Alfa Romeo 156 modeliuose. Galingiausia versija Leon Cupra turi 2.0 TFSI 240 AG (177 kW) variklį ir gali įsibėgėti 0-100 km/h per 6.4 sekundes. Šis modelis yra greičiausias ir galingiausias kada nors gamintas Seat. Cupra turi standartinius 18" colių ratlankius, raudonus stabdžių suportus, ovalų išmetimo vamzdį bei sportines sėdynes. Šios kartos SEAT Leon buvo itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija SEAT Leon Cupra 310 Limited Edition turi 2.0 TFSI 310 AG (228 kW), 425 Nm variklį ir gali pasiekti maksimalų 259 km/h greitį. Šis modelis yra greičiausias ir galingiausias kada nors gamintas Seat. Šių Leon buvo pagaminta tik 100 vienetų:
Šios kartos SEAT Leon yra itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.
Šios kartos SEAT Leon yra itin populiarūs žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship (WTCC), British Touring Car Championship (BTCC), Italia Superturismo Championship. 2008 metais su dyzeliniu SEAT Leon lenktynininkas Yvan Muller tapo FIA World Touring Car čempionato nugalėtoju, o SEAT komanda tapo konstruktorių taurės savininkai. 2009 metais su tokiu pačiu Leon čempionu tapo Gabriele Tarquini, SEAT komanda vėl iškovojo konstruktorių taurę.
- Šis Seat yra geriausias 2009 metų importuojamas kompaktiškas automobilis Vokietijoje (žurnalas „Auto-motor-und-sport“).
- Geriausias 2006 metų automobilis Danijoje.
- Geriausias 2006 metų dyzelinis automobilis Škotijoje (2.0 TDI Leon FR).
2019-11-24 |
2.0 TDI, BKD, 103kw 16V, bosch purkstukai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringas, greitas, ekonomiskas, pigesnis nei audi
Nenuspejami gedimai, prastoka salono izoliacija, sunkiau parduoti, LT labiau vertinamas Golf :)
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
2.0 TDI, BKD. Princese, o ne auto. Su ja istveria tik seimininkas, kuriam patinka nuolat sukti galva, o kas si kart sugedo, cia kaip gonkese, pravaziavai ir ruosi kitom lenktynem :) Pirktas is prancuzu 215k, keistas smagratis su sankaba. Judam toliau, ziema, kuriasi puikiai prie -25, uzsidega chekas. Diagnostika parodo, kad keiciame flap oro padavimo sklende 50eur. Pastebeta kad nesildo keleivio puse, keiciame varikliuka 33eur naujas, problema ispresta, salonas syla tolygiai. Toliau karstas sunkiai kuriasi, soft beda, suprogramuoja, viskas ok, kuriasi karsta 40eur. Vaziuojam toliau, kazkur snypscia po kapotu, keiciame intercolerio zarna 80eur, ok judam toliau. Po keletos tukst km, kita zarna 70eur, dar po keletos kita zarna 50eur. Tai pakeiciamos visos intercolerio zarnos per 7k ridos. Toliau vasara, palakstom 130-140 magistralese, po kapotu dyzelio kvapas. Ziurim ka turim, aciu Dievui ne siurblys, pakeiciam tarpine prie variklio bloko uz 5eur, ir vel lekiam toliau. O toliau, kertasi kaires puses suportas. Susitvarkom, po 3men kitas desines puses suportas. Susitvarkom, po pusmecio vel is naujo. Dedu restauruotus suportus, minksti stabdziai ir nera efektyvumo. Perkame naujus Trw suportus po 80eur, problema ispresta. Toliau uzia kaires puses galinis guolis, pakeiciam 65eur. Vaziuojam toliau, pavasaris, bildukai. Sailentblokai nepadeda 45eur, restauruojam vairo kolonele 150eur, suvedimai ir t.t. Siuo metu 265k, judam toliau. Jei dar turesiu, turbut kiti agregatai prasysis demesio, turbina 300-500eur, kuro/vakumo pompa 250-350eur. Tepalo aseles nera, tiesiog kitos jau tepalo siurblya, tad si problema jau atkrenta. Tad busimam pirkejui rekomenduoju pirkti auto tik su istorija, ar bent gerai ispurtyti pirkimo metu. Pats auto tikrai smagus, manevringas, pakaba kietoka, bet kompensuojama posukiuose ir esant reikalui prasmukti i tarpa ar uzbaigti manevra. Muzika skamba pakankamai gerai, nors salone norisi geresnes izoliacijos is po variklio skyriaus. Siaip auto su charakteriu, kaip tu su juo, taip jis su tavimi :) Pilami Neste degalai ir tepalai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Seat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Mii | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Cordoba | Cordoba | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ibiza | Ibiza | Ibiza | Ibiza | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Toledo | Toledo | Toledo | |||||||||||||||||||||||||||||
Leon | Leon | Leon | Leon | |||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Exeo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Arona | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Ateca | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tarraco | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Altea | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Alhambra | Alhambra | Alhambra | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Seat Leon TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis