Markės
1589 iš 1918
Skoda Fabia, (6Y) 2000 - 2007
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.96% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 30
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis pakeitęs Škoda Felicia modelį. Fabia buvo gaminama hečbeko, universalo ir sedano kėbulais. Tai buvo pirmas modelis, kuris naudojo Volkswagen A04 platformą, kuria dalijasi su Volkswagen Polo Mk IV ir Seat Ibiza. Fabia sėkmė iš dalies yra dėl to, kad automobilyje plačiai naudojamos Volkswagen mechaninės dalys, tačiau dėl prastesnės įrangos Fabia kaina yra gerokai mažesnė nei pusbrolių iš Volkswagen grupės. 2003 metais buvo pristatyta Fabia vRS pažymint Fabia modelio debiutą WRC čempionate su dyzeliniu varikliu. Tai buvo vienas pirmųjų sportiškų hečbekų su dyzeliniu varikliu. VW gamybos variklis yra 1.9 litro (Pumpe-Duse Turbocharged-Diesel) su 130 AG (96 kW) galia ir 310 Nm sukimo momentu prie 1900 rpm, komplektuojamas su šešių greičių pavarų dėže. Škotijoje šis automobilis buvo pripažintas 2003 Metų Dyzeliniu Automobiliu. Oficialiai automobilis greitinasi nuo 0 iki 100 km/h per 9.5 sekundes, tačiau pakoregavus variklio valdymo kompiuterį buvo išspaustas ir gana įspūdingas rezultatas ~ 7.0-7.5 sekundžių laikas. Laidoje “Top Gear” buvo testuota vRS versija, kuri pasirodė besanti greitesnė nei panašios kainos MINI Cooper.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Fabia itin populiari įvairių šalių ralio čempionatuose bei WRC:


Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 138 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Enclave | 2014-09-15
Škoda Fabia 1.4 59 kW dyzelinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, dinamiškas, patvarus, patikimas.
Mažoka vietos gale sėdintiems, bet į bagažinę telpą beveik viskas.
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Bendras automobilio aprašas
Kalbant apie šį čekų automobilį blogų žodžių pasakyti turėsiu tikrai nedaug. Automobilis kurį naudoju yra darbinis. Kas mėnesį tenka nuvažiuoti vidutiniškai 1100-1600 km ir jokių bėdų su juo nera. Remontuojamas jis būna tik kartą į ketvirtį dėl lėšų stygiaus, tačiau kuo toliau tuo labiau galiu suprasti kad jam to pilnai užtenka.. Silpnų vietų Fabia nelabai turi. Gal pamynėčiau kiek problematiškesnį ir brangesnį eleketrinių langų tvarkymą ir dažnoką jų užstrigimą. Naujas langų pakelėjas kartu su michroskema (pas škodas pakelėjas su varikliuku ir michroskema eina kartu o ne atskirai) kainuoja apie 500 lt škodos servise (ARX). devėtas šrotuose nuo 200-300 lt kažkur kiek teko domėtis. Kėbulas laiko tikrai gerai lietuviškas žiemas ir faktiškai druskų nebijo.. Komforto pas Fabia daug daugiau nei golf 3 ar Renault 19... Važiuojant per duobes iš pakabos sklinda minimalus triukšmas ir tikrai nesijauti lyg važiuotum per Didyjį Kanjoną. Odinio salono naivu tikėtis, bet tas veliūras kuris yra standartiniame modelyje savo darbą atlieką puikiai: mažai nusidėvi, neplysta, nenusitrina, nors ir yra tepus ir yra naudojamas kasdien.. Nors ir Fabia nedidelė bet turi tikrai gerus ir malonius stabdžius nors galiniai stabdžiai ir yra būgniniai. Surinkimo kokybe ir medžiagomis skūstis negaliu. Auto šiuo metu nuvažiavęs 98500 km ir jokių salono plastmasių girgždesių, nusitrinimų, įtrūkimų negirdėti. Taip pat galiu pagirti malonų ir gerą vairo stiprintuvą su kuriuo nesunku įsiparkuoti mažose erdvėse, nes nereikia varginti rankų. Automobilis turi manau pačius svarbiausius komponentus: borto kompiuterį, ABS, el. langus, centrinį užraktą, gerus stabdžius...Garso izoliacija gera nors aišku ne tokia kokia turi SAAB markės automobiliai.
Variklis
Variklis 1.4, 59 kW. dyzelinas. Begalo smagus ir dynamiškas variklis. Neprilygtamas mieste ir nepavedantis užmiestyje. Trauka begalo maloni nors yra tik 3 cilindrai.. Taip, tai nera gerai ir daug kas praleidžia ši variantą, bet galiu pasakyti, kad kasdien eksploatuojant, kas mėn nuvažiuojant 1100-1600 km ir tepalus keičiant tikrai daug rečiau nei privaloma šis variklis pilnu pajėgumu tarnauja toliau, o jau nekalbu apie tinkamą automobilio ir variklio priežiūrą. Prižiūrint ir tvarkant viską laiku, taip pat keičiant tepalus galima išvis užmiršti bėdas. Kuro sanaudos vasaros metu vežiuojant Vilniaus aplinkeliais ir nesimalant po miestą yra 4.8-5.2 l/100 km ramiu važiavimu iki 100 km/h.Sėdint kamsčiuose 8-9 l/100. Šie varikliai su 3 cilindrais bijo perkaitinimų, bet dėl to šio auto išsižadėti tikrai nereikia. Nekeliant apsukų iki 4,5-5,0 tūkst/rpm jokie perkaitinimai negresia. Variklis tikrai pakankamai tylus ir važiuojant juo 120 km/h ir daugiau skleidžiamas triukšmas tikrai ausies neraižo ir neerzina.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi pats automobilio netaisau o taiso serviso meistrai tai galiu pasakyti kad tvarkant jį vieną kartą į ketvirtį pakabos ir važiuoklės remontui pagal pateiktą serviso faktūrą yra išleidžiama vidutiniškai 600-800 lt.(čia neskaičiuojant akumuliatoriaus keitimo ir lempučių keitimo) Tai daug ar mažai? Spreskite patys. Manau, kad tokiam tikrai kasdieniniam automobiliui tokia suma už kokybiškas dalis yra vieni juokai. 2006-2007 metų Fabios kaina laiko kol kas ir suprantama kodėl. Galiu tik pasigirti, kad kuo toliau tuo labiau lietuvių požiūris į šią markę tik gerėja.
Patarimai perkančiajam
Atkreipti dėmesį ar atsidaro visi el. langai..
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt