Markės
1587 iš 1912
Skoda Fabia, (NJ) 2014 - 2021
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 3
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Erdvus interjeras
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Blankus dizainas
Fabia yra antras visų laikų Škoda modelis pagal pardavimus, todėl kiekvienas naujas Fabia yra be galo svarbus kompanijai. Automobilis tapo dar praktiškesnis, ekonomiškesnis ir saugesnis nei pirmtakas, tačiau ir toliau išlaiko mažesnę kainą nei daugelis konkurentų. Škoda Fabia tapo gerokai platesnė, lengvesnė, o bagažo skyrius gerokai išaugo ir yra vienas didžiausių savo klasėje. Beveik visi siūlomi varikliai yra nauji, tame tarpe ir nedidukas 1 litro agregatas, 1,2 litro TSI turbo variklis, ir 3 cilindrų TDI dyzelinis agregatas pasižymintis itin gera kuro ekonomija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2014-08-20

Trečios kartos „Škoda Fabia” atrodo išraiškingiau

Trečios kartos „Škoda Fabia” atrodo išraiškingiau
Tikriausiai niekas nepaneigs, kad trečios kartos „Škoda Fabia“ tapo išraiškingesnė. Vyraujanti „Škoda“ dizaino filosofija buvo pritaikyta ir šiam hečbekui. Panašiai atrodančias radiatoriaus groteles ir žibintus galima rasti ir kituose čekų automobilių gamintojo modeliuose.

Naujasis „Fabia“ yra sukurtas ant „Volkswagen PQ26” platformos, ant kurios „pastatytas“ ir „VW Polo“. Lyginant su pirmtaku tai leido „Fabia“ numesti apie 65 kg svorio ir dabar automobilis sveria tik 980 kg.

Po variklio dangčiu slepiasi Euro-6 standartus atitinkantys trijų ir keturių cilindrų varikliai. Benzininių variklių gamą pradeda trijų cilindrų 1,0 litro MPI agregatas, generuojantis 60 AG, o užbaigia – keturių cilindrų 1,2 litro TSI variklis su 110 AG.

Mėgstantys dyzelinius variklius galės rinkis 1,4 litro trijų cilindrų jėgainę, kuri bus dviejų versijų: 75 AG ir 105 AG. Vėliau „Škoda“ pasiūlys dar ir 1,4 litro TDI motorą su 75 AG ir Start/Stop sistema.

Pasaulinė šio automobilio premjera įvyks 2014 metų spalio mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje.
 
 


Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt