Markės
1598 iš 1917
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


2020-04-22
Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance, mechanika
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
1.4 TSI - optimaliausias variklis (galios ir ekonomijos santykis). Erdvė galinėse sėdynėse ir bagažinėje.
Garso izoliacija, kietoka pakaba.
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas naujas 2013 m. pabaigoje. Per 6,5 metų nuvažiuota 128 000 km. Vidutinis kuro sunaudojimas neviršija 6 L (važiuoju mieste/užmiestyje - 40/60). Variklio galios (103 kW) pilnai užtenka. Didžiausias šio variklio pliusas - galios ir ekonomijos santykis. Kol kas remonto išlaidos minimalios (žr. žemiau), tad nemanau, kad reikia abejoti automobiliu patikimumu. Pakaba galėtų būti minkštesnė. Pakabos kietumas nesuteikia tikslumo automobiliui trasoje. Automobilis ant kelio "stovi" vidutiniškai ir tikrai nėra skirtas sportiniam vairavimui. Prastoka garso izoliacija (tiek iš po arkų, tiek ir iš variklio skyriaus). Vokietijos autobanuose važiuoti greičiau kaip 150 km/h nelabai komfortiška. Ilgose kelionėse sėdynės nepatiko nugarai, bet čia gal asmeninės bėdos... Dėl kėbulo aerodinamikos labai purvinasi automobilio šonai ir ypač veidrodėliai. Nustebino priekinio stiklo kokybė - jau po antros žiemos ant stiklo buvo aibė įbrėžimų. Salonas atrodo spartietiškai, bet čia jau vokiško ordnungo įtaka ;-) Kita vertus, salono medžiagos patvarios ir iki šiandien niekur dar nenusitrynė. Būtina paminėti bagažinės ir galinių sėdynių erdvumą. Manau, Octavia šioje vietoje yra prie lyderių savo klasėje. Apibendrinimas. Geras ir patikimas automobilis šeimai kasdieniame gyvenime. Aišku savito šarmo ar charizmos trūksta ;-(, bet čia jau reikia taupyti ant Ferario ;-) Tai mano antra Škoda. Panašu, kad bus ir trečia ;-)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per 6,5 metų tvarkyta (neskaitant privalomų serviso aptarnavimų): 1. pakeisti stabdžių diskai ir pr./gal. kaladėlės (95 000 km), 2. pakeisti kondicionieriaus ir aušinimo radiatoriai (107 000 km). Ir daugiau nieko nedaryta... Kol kas jokių korozijos pėdsakų ant kėbulo nėra.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt