Markės
1595 iš 1912
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 22
2020-04-03
Vertas dėmesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus praktiškas stilingas greitas
Nėra
Aš norejau tik išreikšti savo nuomone nes vairuoju šiuos auto 8 metai ir tik galiu pasakyti verti dėmesio šie auto pagal jų kaina ir surinkimo kokybe , geriau negu ww golfas nes viena turejau ir nėra ką lyginti mano modelis 2.0 tdi automatas , greitas , manevringas auto su visais navarotais kas pirks tikrai nenusivils bet čia mano nuomone sėkmės
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-23
Skoda Octavia RS 2.0 TDI (184 Hp) DSG 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, pigi eksplotacija, patogus ir praktiskas.
Gal kazkiek garso izoliacija, bet esminiu trukumu nera.
Nepamirskite fakto, kad automobilis yra VW Golf labai artimas giminaitis, todel ji reiketu lyginti butent su Golf klases automobiliais. Pirkau ji su tikra 66k rida, Race Blue spalvos. Komplektacija: Canton aparatura - absoliuciai nieko gero. Tik labai mazai demesio kreipianciam i garso kokybe vartotojui ji patiktu. Erdvinis ir auksti groja neblogai, taciau zemi labai prasti ir nenaturalus, o apie 8" suba net neverta kalbet, nes jis tik triuksma kelia. Distronic - mano nuomone labai puikus priedas, tiems kas siek tiek dazniau vaziuoja uz miesto. Priekinis sildomas stiklas- labai puiki investicija, uzvedi ir kol parukai, stikla nusivalai valytuvais be jokio gramdymo. Drive mode select ir lopeteles ant vairo - praktiskai nenaudojami privalumai, nes DSG is esmes prisitaiko prie vairavimo stiliaus, o S rezima ijungti galima tiesiog greitu manevru su pavaru dezes svirtimi. Lopeteliu reakcija su velavimu, todel neteikia malonumo, todel manau siu dvieju opciju rinktis neverta. Yra ir kitu priedu, kaip keyless ir t.t., bet cia pagal skoni ir apie tai nesiplesiu. Teko su situo automobiliu jau keliauti iki Kroatijos ir atgal, taip pat kelios keliones prie Juros, bet pagrinde maluosi mieste. Kelioniu metu joks nuovargis nebuvo jauciamas, recaro sedynes labai patogios, keliautojai gale taip pat dziaugesi, kad keliauti patogu. Cia mano pirmoji masina su distronic, tai siek tiek reikia praktikos, kad intensyviai sraute tvarkingai vaziuot. Traukos man pakanka, aisku po BMW V6 dyzelio kartais norisi daugiau, bet is esmes pakanka. Siaip, patogus, praktiskas, grazus ir aki traukiantis automobilis. Tiks persedus is aukstesnes klases automobilio, yra tas toks solidumo ir prabangos trukumo pojutis. Kas yra persedes is kokios A6 ar 5 serijos i Golf, supras apie ka kalbu. Bet is kitos puses, lyginant su minetais automobiliais, draudimas pigus, vagims Skoda nera idomi, na ir eksplotacines islaidos yra privalumas. Teko kolkas tik tepalus keisti. Privalumas, kad Skoda galesite taisyti autorizuotam servise praktiskai uz garazininko kaina. Kaip ir kiekvienam turbut automobiliui, reiketu ziureti, kad rida nebutu persukta is 400k i klasikinius 165k. Dalys nera brangios, tad pries perkant pasitikrinkite masina autorizuotam servise, kad isvengtumete didesniu islaidu.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-23
2016 Skoda Octavia 110TSI Ambition
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atrodo nuostabiai (išorė ir interjeras); Patogus; Puiki kokybe; Praktiškumas (bagažinės skyrius yra didelis); Puikus važiavimas
Nėra elektrinių veidrodžių; per silpnas variklis; Nėra priekinio parkavimo jutiklių
"Skoda Octavia" įsigijau 2016 m. Birželio mėn. (Mano pirmasis naujas automobilis), kai 2003 m. "Toyota Corolla" sugędo. Aš peržiūrėjau daugybę panašių mažų naujų sedanų, ir kai aš pamačiau "Skoda", supratau, kad ji skirta man! Sutilpo į mano biudžetą. "Skoda" pasirodė nuostabi, ypač "Race Blue" metalo spalva, kuri suteikė prabangenę išvaizdą. Aš peržiūrėjau daugybę panašių konkurentų automobilių, tokių kaip "Kia Cerato", "Ford Focus", "VW Jetta", "Hyundai Elantra", "Toyota Corolla", "Subaru", "Mitsubishi Magna", "Nissan Pulsar" ir "Honda City". Išskyrus "Mitsubishi" ir "Nissan", šių konkurentų pardavimo kaina buvo panaši arba didesnė, o bazinių modelių nenorėjau. Susigundžiau "Mitsubishi" ir "Nissan" dėl kainos, dėl kurios būtų sutaupyta apie keleta tūkstančių. Bet supratau, kad "Mitsubishi" neturėjo gero vairuotojo matomumo. Aš vos ne nusipirkau "Nissan", bet mano širdis jau buvo pakerėta "Skodos". "Skoda" buvo labai patikima, ir per du metus nebuvo jokių problemų. Nors aš važinėju su ja daugiausia savaitgaliais, todėl vidutiniškai nuvažiuoju apie 12 500 km per metus. Šio automobilio yra puiki bagažo erdvė ir erdvus interjeras. Prie "DSG" automatinės pavarų dėžės reikia truputį laiko priprasti. Ši greičių dėžė puikiai tinka tolimoms kelionėms, nes jos bėgiai persijungia švelniai ir maloniai. Vienintelis neigiamas dalykas ką galiu pasakyti apie DSG automatinę greičių dėžę yra važiavimas iš vietos, nuspaudus gazo pedalą, mašina pagalvoja truputį ir tik tada pradeda važiuuot.i
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-14
Skoda octavia 1,8 FSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, veržlius, nebloga garso izoliacija, geras variklis
Prastos sėdynės, prasti stiklai, prasti lieti ratlankiai
Pirkau naują iš salono 2017 m. Pradžioje iš karto išlindo keistas garsas. Salonas nežinojo kas per garsas, aptarnavimas Klaipėdoje labai nuvylė (paskambinsime, o nepaskambino). Labai paintka manevringumas, dinamiškumas, geras variklius, santykinai gera garso izoliacija (palyginus su VW Jetta 2005 m.), galingas varinklis, gera akceleracija. Laba nepatinka sėdynių apmušalai, perkant max. style komplktacija galėtų būti geresni, labai teplųs. Per vieną žiema žmona subraižė stikla, servisas sako patys kalti, jo gal bet per žiemos sezoną? O kas buvo po 2-5 metų? Lieti ratlankiai taip pat po 1 metų ir 15 000 km atrodo prastai, susidėvėjo. Šeip smagus labai auto tik kelios labai nemalonios smulkmenos.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-05
Skoda Octavia 1.6 TDI Universalas/Automatinė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bagažinė, išvaizda išliks ilgai priimtina, VW grupės kokybė
Garso izoliacija, gale visada aprasoja
Buvo pirktas visiškai naujas ir aukščiausios komplektacijos. (Parktronikai, odos komplektas - vairas ir kitos daleles, didesnis ekranas ir t.t.). Nors ir VW grupės automatinė dežė (DSG) aprašoma, kad viena geriausių, tačiau mano atvėju nėra taip kaip aprašo visi. Pagrindine 1,2,3 pavaroje galima tikėtis trukčiojimų. Kitos pavaros gražiai įisijungia. Taip pat mieste gan lėtokai reguoja į akseleratorių. Kol supranta, kad nori persirikiuoti, nes priekybe kažkas be posūkio pradėjo įsūkinėti, tai dažnai rizikuoji, kad kai pakeisi eiles ar net jas keisdamas gausi į galą. Numeta vieną pavarą ir to neužtenka, Jeigu įjungiate S režimą (sport), tuomet viskas gerai. Autostradoje iškart nušoka dvi pavaras ir pilnai galima persirikiuoti. Taip pat sunku važiuoti pagal KET. Automobilis į 5 pavarą peršoka ant 47km/h, o į 6 ant 60 km/h. Tai arba kiekvieną kartą turi pats perkeisti pavarą į šeštą arba paspaust iki 60 ir tuomet nukrist iki 50km/h, bet antras variantas neatrodo labai logiškas, jeigu bandai važiuoti ekonomiškai. Asmeniškai man, tai sedynės yra nepatogios. Jeigu planuojat ilgą kelionę ir pasiremsite ranką tuomet visai gerai, bet jeigu abi rankos ant vairo, be atsilošimo, tai net po 20 min pradeda skaudėt nugarą. Gal tai tik man. Vienas dalykas, kuris nustebino, kad jeigu nori pasižiurėt kas įkrito į akį naktį, tai good luck, nes atidarius veidrodėlį supranti, kad nėra lemputės ir matai nieko. Kol kas nieko nereikėjo išskyrus intervalais atvykti, kad pakeistų tepalus ir t.t. Rekomenduočiau netgi VRS modelį jeigu žiūrite ne į bazinį modelį. Kuro sąnaudos tos pačios, daugiau galios, apdaila kita, vidus kitoks. O jeigu žiurite bazinį tai siulyčiau į fabia nebent labai reikia didelės bagažinės.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-23
1.8 TSI 132kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinikmas, galingas, grazus, kokybiskas, nebrangus islaikyti
Kietoka pakaba
Octavia pirkta nauja is salono. Turiu ja metus laiko. Apie gedimus kol kas nera prasmes rasyti nes ju nebuvo, jokiu. Pravaziuota 30 000km. Kokybiskas automobilis ir nereikalauja jokiu islaidu. Kas stebina ilgesni laika su ja pavazinejus tai, kad surinkimo kokybe yra labai gera. Medziagos malonios liesti. Interjeras mano nuomone grazus,patogus. Daug papildomu detuviu. Tik sedynes galetu buti siek tiek minkstesnes. Bet jos nera nepatogios. Keliauju daug. Per tuos vienerius metus turejau dvi dideles keliones. Per jas 17 valandu teko vairuoti neislipant is masinos, tai nebuvo nepatogu. Automobilis labai erdvus, nors tai tik universalas bet telpa puse buto i masina. I ta pacia kelione vaziuodavau ir su Zafira. Nzn kaip bet man atrodo i Octacia daiktu telpa daugiau. Uz tokia kainos ir kokybes santiki galima padekoti Skodai. Pirkau pacia geriausia komplektacija ir papildomai susidejau oro pagalves bei kitus svarbius dalykus saugumui. Vaziuokle galetu buti siek tiek minkstesne bet nera tikrai blogai. Vaziuojant uzmiesty Octavia elgiasi pagirtinai stabiliai,Prikibusi prie kelio. Variklis yra viena is priezasciu kodel megstu si automobili. 132kw. 1.8 TSI Jeigu nori vaziuoti su vaikais ramiai tai vaziuoji ramiai, jeigu nori buti beprociu tai gali pabuti beprociu su siuo varikliu.Tikrai pakankamai galingas. 1.4 tsi 110kw jau pakanka per akis, bet 1.8 TSI 132kw dar geriau. Drasiai deciau siam varikliui VRS zenkliuka. Sita varikli pirkau su manual deze. O didesne galia man yra saugumas. Aplenkti sunkia masina Lenkijos keliuose,net prisikroves kruva rakandu, nera issukis. Jungi zemesne pavara,spaudi gaza ir dziagiesi variklio paklusnumu. Rekomenduoju. Lyginant 1.4 auto pavaru deze ir 1.8 manual kaina perkant skiriasi labai nedaug. Islaikymas nervu negadins. Tepalu keitimas garantiniu laikotarpiu ir visi kiti einami remontai Skodos centre kainavo juokinagai mazai.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-20
Skoda octaviaIII 2015m. 2.tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didele,talpi,ekonomiska,patvari,manevringas
neraaa
tikrai rekomenduoju sy automobily.Praktiskas seimyninis universalas.... dar nenuvylee.Vaziuoja puikiai,trauka gera,ekonomiskas. 150 AG 110 kw eina tikrai gerai pirki nesigailesi
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2017-01-30
Patogi auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, komfortas,surinkimo kokybe
blogu oru uzsinesa veidrodeliai ir soniniai stiklai
Bendrai - automobilis tikrai puikus už savo kainą Pas mane 2,0 110 KW .Galima sakyti traukia net perdaug gerai . Taigi. Su siuo automobiliu nuvaziavau dar tik 29 000 km. Kai isedau tik ir pradejau eksplotuoti masina pasirode labai kieta, taciau dabar paminkstejo...turbut gumos kazkiek pasitampe. Realiai minusu visiskai neturiu. Komplektacija pirkau ,,STYLE'' + bixenon lempos su LED ir + papildomos kolonolės su dideliu ekranu ir skambinimo funkcija. Navigacijos nepirkau, nes visiskai neapsimoka. Reikia tiesiog uz 150 eu pasiimti papildoma priedeli ( jis imontuojamas i auto jau Lietuvoje ) ir ka rodo Jusu tel, viska matysite ekrane ( navigacija taip pat ) . Lempos sviecia puikiai. viduje tylu, jokio triuksmo, jokio tarskejimo. Labiausiai dziaugiuosiu , kad pirkau su 2,0 motoru.trauka velnioniska, visais begiais isibegejimas daugiau nei puikus ( minusas - pirmas begis ,,trumpas'' daznai buna , kad pirma motoras ,,kaukia'' antru detonuoja, tas siek tiek erzina, bet kaip sakiau - reti atvejai) na , o 2,3 ,4 pagreitejimas su lengvu paspaudimu i sedyne. Komplektacija taip pat daugiau nei puiki..lietaus + sviesos jutikliai ir t.t. ir panasiai. Apibendrinant automobilis - puikus. tiesa - yra vienas laaaabai bjaurus minusas ....tiesiog velnioniskai erzinantis. Vaziuojant greitkeliu ar paprastu keliu prastu oru t.y. lyjant , ar kai nuo automobilio priekyje taskosi vanduo , visiskai , taip , ilgiau vaziuojant VISISKAI uzsinesa soniniai veidrodeliai, o soniniai langai buna visiskai uzvaryti purvo. Nuvaziavus i ARX , iskart pasiule montuoti ant duru spoileriukus. Nors auto nepagrazeja nuo ju, bet jie buvo teisus...problema dingo Jei perkate dyzelina - tik su 2,0 motoru. kas turi 1,6 - skundziasi del traukos trukumo. Sanaudos bus panasios galingesnio
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2015-09-28
Škoda Octavia TDI 1.6 77kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, kaina, kokybė
Silpnas variklis, neišvaizdumas, garso izoliacija
Garantinis aptarnavimas. Pirktas naujas automobilis iš Arx Vilniuje, tačiau naudojamas Klaipėdoje ir prižiūrimas Hoklos servise. Pirmas metais neteko susidurti su problemomis, antraisiais metai prasidėjo nemalonios bėdos su elektronika. Automobilio skydelis tapo žybčiojančia kalėdu eglute, praktiškai kas antrą dieną atsirasdavo visokios klaidos dėl apšvietimo ir t.t., nors servise garantinis nerasdavo tikslios bėdos. Taip pat teko susidurti su savo noru atsidarančiais ir nebeužsidarančiais el. langais (nelabai smagu lyjant lietui kai taip įvyksta). Padėjo kažkokios garantinis "fiškės" keitimas ir sistemos atnaujinimas. Garso izoliacija. Šitame automobilyje labai bloga garso izoliacija, girdisi įvairūs garsai. Taip pat nerekomenduoju kietos gumos ekonomiškų padangų, nes jų skleidžiamas ūžimas šitame automobilyje varo iš proto. Apibendrinus automobilis tikrai labai ekonomiškas ir paprastas. Nereikalauja ypatingos priežiūros ir neturi kažkokių ligų. Už tokius pinigus nelabai ką nupirksi panašios kokybės. 1.6 TDI yra labai ekonomiškas užmiestyje. Pilnu baku (50 L) galima nuvažiuoti nuo 900 iki 1200 km! Automobilis yra su mechanine pavarų dėže, tačiau visai neagresyvus ir didesnio greičio nemėgsta. Nežinau ar ateityje rinkčiausi tokį variklį, asmeniškai man jis per silpnas. Automobilio rida 2015-09 mėn. 50000 km. Išlaidos (tech. aptarnavimai) 130-150 Eur / 15000 km + vasarinės ir žieminės padangos. Visos išlaidos. Nuvertėjimo nežiūriu ir nedomina, nes automobilis buvo ir taip pigus įsigyjant. Rinktis TDI 2.0
Pilnas atsiliepimas...
octavia 1.6 tdi 77kw | 2014-12-07
Skoda Octavia 1.6 tdi 77kw elegance
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,pigi eksploatacija,didelis,gerai valdomas,man asmeniskai labai vykes dizainas
Silpnokas variklis,garso izoliacija galetu buti didesne
Variklis 1.6 tdi 77kw aiskiai per silpnas sitai masinai - nerekomenduoju ir pats gailiuosi kad nepaemiau 2.0 110 kw Garso izoliacija irgi labai nelabai. Aisku muzika paleidi ir tiek,bet realiai tai galetu but tyliau salone. Na ir kuro sanaudos - nezinau kaip reik vaziuot kad pasiekt ju deklaruojamus 3.8 l riededamas nuo kalno man kompas vistiek rodo minimum 4.4l bet niekaip ne 3.8 ;) siaip vazineju greitai ir daugiausia uzmiesti tai mano sanaudos yra truputi virs 5 litru Dar nepatinka mazas degalu bakas kuris yra 50l galetu buti 60,bet cia tik mano nuomuone,jeigu zmogus vaziuoja tik mieste ir tik i darba ir atgal tai ir 50 per akis. Ir dar yra toks idomus dalykas sitoj masinoj - uzpilus pilna baka degalu viskas ok,bet pravaziavus koki 100km pradedi girdet kaip bake kunkuliuoja kuras,dar pravaziavus koki 100km vel viskas ok kuro garsu negirdi :) nzn mane uzknisa....... Tegu visi mano isvardinti pastebejimai nesudaro jums klaidingos nuomuones kad masina prasta. Masina labai man patinka ir suteikia malonuma kiekviena diena. O sitie isvardinti niuansai nublanksta pries daugybe pliusu. Tiesiog rinkites galingesni motora ir turesit labai gera daikta uz geriausia kaina. Per silpnas Eksplotacija pigiausia klaseje,passato dvigubai brangesne - ka dar galima sitoj vietoj bepridurt. Rinkites galingesni varikli. Netaupykit zibintam. As pasirinkau bi-xenon ir negaliu atsidziaugt kaip gerai jie sviecia. Reikalaukit salone nuolaidos apie 10 proc tikrai jie gali padaryt :)
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt