Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išsiskiriantis dizainas
- Itin erdvus salonas
- Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
- Prastoka interjero kokybė
- Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Škoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Countryman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra beveik nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuris debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis buvo lanksčiausias ir visapusiškiausias Škoda modelis. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi gerokai didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat gauna gerus vertinimus dėl kokybės ir aiškaus prietaisų išdėstymo. Škoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4 modeliu, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Automobilis valdomas ne taip sportiškai kaip Ford Kuga, tačiau valdymo savybės yra neblogos ir gana tikslios, pakaba gana standi tačiau yra pakankamai komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Škoda Yeti tikrai bus patikimas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmasis Škoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.
2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.
2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.
2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.
2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Patalpino: peugeot-citroen | 2014-10-04 |
skoda yeti II |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
vienas pigiausių crosoverių. žmonių supratimu - wagenas :) talpus, pravažumas geras dėl trumpos bazės ir 4x4, pigios eksploatacinės medžiagos
didžiausias minusas - wageno atlieka :) kas nori wokiškos kokybės perka audi, kam trūksta iki audi - volkswageną, o likusiesiems varguoliams lieka seat arba skoda. eksterjeras įdomesnis, nei interjeras...
|
Pagaminimo metai: 2014
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2 |
Bendras automobilio aprašas |
po atnaujinimo eksterjere pasikeitusi priekinė dalis- vykęs pokytis. mano galva škoda perka tie, kas neįperka kitų wagenų... surinkimo kokybė galėtų būti geresnė, plastmasės viduje girgžda. yra "įdomių" sprendimų: 1. išjungiant variklį kartais sutrūkčioja valytuvai, tipo, dėl valytuvų šluotelių ilgaamžiškumo. 2. išjungus ir vėl užvedus variklį visada iš naujo reikia nusistatyti vidinę cirkuliaciją, jei oro srautas nustatomas į priekinį langą- automatiškai įsijungia kondicionierius. mechaninio kondicionieriaus ratukai subrūkšniuoti per mažais brūkšneliais. reguliuojant, blaškomas dėmesys arba nusireguliuoja ne taip kaip reikia... 3. jei važiuojama su dienos šviesomis miške, tai važiuojant mišku (vietomis kur keičiasi aplinkos apšvietimas priklausomai nuo medžių tankumo) prietaisų skydelio apšvietimas tai įsijungia tai išsijungia, 4. idiotiškas veidrodėlių reguliavimas -jie reguliuojasi kartu. tai neaktualu, jei mašiną vairuoja vienas vairuotojas, o jei yra jų daugiau ir jų ūgiai skiriasi - tai labai nervina, arba reikia susitaikyti su netobulais nustatymais. 5. blizgios plastmasės (stiklo) statramsčiai braižosi, ne bent auto naudoti pagal paskirtį - į prekybcentrį ir iš jo, į vaikų darželį ir namo... 6. gamyklinė garso aparatūra labai prasta - kokybiškesni net mobilkų audio sistemos 7. rūdija arkos... bent jau I kartos yečių 8. nors ir praktiškas, bet viduje nuobodus... 9. borto kompiuteris pagražina duomenis ir kuo trumpesni atstumai, tuo skaičiukai "gražesni" |
Variklis |
81kW, 250nm commonrail sistema. tylus smagus varikliukas, deja ne super taupus |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
čia juk wageno grupės atstovas, nors ir koks š... būtų, vis tiek tauta laikys geresniu, nei dacia duster :) |
Patarimai perkančiajam |
pirk mašiną, o ne jos šešėlį :) po škodos supratau, kad ir PSA gamina automobilius :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Yeti TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis