Markės
1604 iš 1911
Skoda Yeti, 2009 - 2017
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
TRŪKUMAI
  • Prastoka interjero kokybė
  • Ne visiems patrauklus paprastas Škoda įvaizdis
"Įdomus dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS"
Škoda Yeti yra skirtas konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Nissan Qashqai ar MINI Countryman. Išskyrus kelis kosmetinius pakitimus, automobilis yra beveik nepakitęs lyginant su koncepciniu modeliu, kuris debiutavo Ženevos Automobilių parodoje 2005 metais. Šis autmobilis buvo lanksčiausias ir visapusiškiausias Škoda modelis. Automobilis atrodo išties tvirtas ir patrauklus. Tik 4.2 metrų ilgio Yeti yra tiktai truputį didesnis negu Citroen C3 Picasso, bet turi gerokai didesnę vidaus erdvę, erdvės kojoms ir galvai yra sočiai, bagažinės tūris yra net 410 litrų talpos, o nuleidus galines sėdynes gaunama net 1760 litrų erdvė. Viduje prietaisų skydelis taip pat gauna gerus vertinimus dėl kokybės ir aiškaus prietaisų išdėstymo. Škoda Yeti turi daug bendro su Octavia 4x4 modeliu, kuri savo ruožtu gaminama ant MkV Volkswagen Golf bazės. Galinė pakaba pasiskolinta iš Passat, kad pagerinti stabilumą ir komfortą. Automobilis valdomas ne taip sportiškai kaip Ford Kuga, tačiau valdymo savybės yra neblogos ir gana tikslios, pakaba gana standi tačiau yra pakankamai komfortiška. Aukštesnė sėdėsena taip pat yra labai patogi vairuojant mieste. Dėka leidimosi nuo kalvos sistemos, mygtuko paspaudimu pasirenkamo bekelės režimo, bei slidiems paviršiams pritaikyto ABS, Škoda Yeti tikrai bus patikimas visureigis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Škoda kompanijos pagamintas SUV visureigis.

Koncepcinis modelis atrodė taip:





2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose Škoda Yeti užėmė garbingą ketvirtą vietą.

2009 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu šeimos automobiliu (laida „Top Gear“). Šioje laidoje jos vedėjas Jeremy Clarkson įtikinėjo, kad automobilis kogero yra geriausias automobilis pasaulyje.

2010 metais Škoda Yeti buvo pripažinta geriausiu metų automobiliu (žurnalas „Auto Express“).
Patalpino: Giedrius | 2016-02-07
Super auto 5 žvaigždės
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera garso izoliacija, galingas variklis, manevringas, erdvus iš vidaus, begalė technologiniu naujovių, lengvai valdoma elektronika, geras pravažumas mieste ir ypač bloguose keliuose, smagus vairuoti ilgose kelionėse.
Gan standi pakaba, daugiau minusų neaptikau.
Pagaminimo metai: 2015
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,3
Bendras automobilio aprašas
Labai smagus auto, kėbulas atnaujintas priekyje naujos kartos žibintai naujos formos bamperiai, erdvus iš vidaus visos sėdynės reguliuojamos Lb daug naujų technologiniu sprendimų žibintų šviesos pagalba, šildomos sėdynės, liečiamas ekranas, y šviesumą reaguojantis veidrodėlis, star stop funkcija, esp išjungimo funkcija, padangų slėgio matuoklis, xi-bi-xenon žibintai, parkavimosi pagalba, lietaus sensoriai priekyje bei gale, USB ir kortelių skaitytuvas bei 12 V šaltiniai priekyje bei galia ir t... T.. Važiuojant dideliais greičiais nejaučiama jokių šalutinių garsų automobilis tiesiog priglunda prie kelio tas mane nustebino žinant auto dydį bei aukštį 220 km per valandą pavyko išspausti be didesnio vargo ir auto nesimėto po kelią aero dinamika tiesiog puiki.
Variklis
Variklis 2.0 turbo diesel 110 HP greenine I CO² tik 108 Lb ekonomiškas automobilis ir kartu galinga trauka žinant kad auto svoris 1.5 tonos dirba gan tyliai vibracija kaip dyzelinui motorui mažai jaučiama, tad spaudžiant gazą nesijaučia didesnio garso trukdžiu nes izoliacija gan nebloga, pakaba gana standi nes jis vis dėlto skirtas bekeliai bet tai nesumažina malonumo važiuojant paprastu keliu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Žinant tai kad škoda vardas vis stiprėja ir populiarėja pasaulyje automobilio vertė tikrai greitai nenukris, plius kainos bei kokybės santykiu tai apskritai vieni geriausių automobilių, išorinis grožis bei vidaus detalės puikiai suderintos, išvaizda agresyvi iš išraiškinga varikliai ekonomiški bei patvarūs 500000 km jiems ne kliūtis...
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti į 2.0 modelius nes 1.6 gal ir ekonomiškesni bet žinant auto svorį galios sumažėjimas jaučiamas akivaizdžiai, 4x4 modeliai triukšmingesni kuro sąnaudos didesnės ir turi pakabos problemų. Rekomenduočiau dyzelinius variklius tikrai labai ekonomiški.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt