Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Toyota MR2, MG TF, Fiat Barchetta ir Mazda MX-5, tačiau galėjo pasiūlyti tiek pat praktiškumo ir dinamikos, be to buvo gerokai ekonomiškesni. Ir Roadster, ir Roadster Coupe gali būti gaminami su išimamu Targa tipo stogu arba elektra valdomu stogu iš audeklo. Automobilių galia siekė nuo 61 iki 82 AG, o Mercedes-Benz varikliai buvo montuojami galinėje dalyje. Buvo gaminama ir speciali Brabus versija su 101 AG galia. Tačiau Smart Roadster kaina nebuvo daug mažesnė nei Fiat Barchetta ar Mazda MX-5 automobilių. Gal todėl automobiliai negalėjo pasigirti didele paklausa ir 2008 metais buvo nutraukta jų gamyba. Visgi automobilis buvo smagus vairuoti – „Top Gear“ laidoje jis buvo išrinktas 2005 metų Smagiausiu Automobiliu.
Smart Roadster yra nedidukas dvivietis automobilis. Sekant Smart filosofija viską maksimaliai sumažinti buvo sukurtas šis mažas tik vienam tikslui skirtas automobilis - suteikti malonumą vairuotojui. Smart Roadster ir Roadster Coupe buvo pristatyti 2003 metais ir gaminami ant ištęstos Fortwo platformos, pilnas automobilio ilgis yra 3427 mm. Abu automobiliai buvo unikalūs, nes buvo gerokai mažesni už mažiausius sportiškus automobilius rinkoje - SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-02-09 |
Ir žiemą ir vasarą. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Smagus, vikrus, ekonomiškas, patikimas, keliantis šypseną ant posūkių ir tiesiojoje. Trumpai tariant tai kartingas.
Eketrinė dalis. Žiema užšalinėja durų troseliai. Garso įzoliacija, bet čia viskas sutvarkoma.
|
Variklio darbinis tūris, l: 0,7
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Gyvenu Norvegijoje. Iki darbo penkiolika kilometrų. Galvojau kaip čia savo kasdienybę padaryti įdomesnę. Seniai jau žiūrinėjau ``smart roadster`` galvojau, kad maža, nepraktiška, neverta mokamų pinigų. Norvegijoje už penkiasdešimt tūkstančių prabėgusį smart roadster cupe sumokėjau apie penkis tūkstančius eurų. Pirkau su keliais nežymiais iki db nesutvarkytais defektais kaip -šviečiantis trikampis. Reikia daviklį abs pakeisti. Trumpai apie šį sutvėrimą. Maniškis sveria septynis šimtus devynesdešimt kilogramų, turi aštuonesdešimt dvi arklio galias su pusiau automatine greičių dėže kaip pas kai kurias ralines mašinas. Iki šimto km per valandą įsibėgėja labai greitai, variklis tik nulis septyni. Bet į variklio komplektaciją įeina turbo, bovas. Traukia tikrai smagiai :) Nelabai patogus įlipti ir išlipti parkavimo aikštelėse, norėtusi lamborgini durų :) Gyvenu šiauriau Norvegijoje. Čia rimtai prisninga. Per visą žiemą dar nei karto nesu užsėdęs su ja. Variklis gale, spaudžia galinę ašį ir tai labai padeda ant sniego, plius auto lengvas. Kuro sąnaudos kaip ir draudimo kaina yra juokinga. Nors automobilis dvivietis, neapsigaukite, jis mažas, bet draugai kurie (mėsiniai) ir virš dviejų metrų ūgio, jautėsi automobilyje patogiai, net patys stebėdamiesi. Prabangos nėra, tai roadsteris, kietas stogas nusiima ir vasarą galite važinėtis be jo. Išbandyta, peršalti labai lengva :) Detalių kainos nėra didelės. Pvz du nauji orginalūs amortizatoriai septynesdešimt eurų. Diskai po keturiasdešimt eurų, kaladėlės po dvidešimt. Viena erzinanti problema yra ta, kad žiema šala jų durelėse esantys spinelės troseliai. Durų rankenos plastamsinės, tad sulaužyti lengva... Sakau iš illlllgoooosss rankenėlių laužytojo patirties. Šiaip auto tikrai neeilinis. Tinka ir paugliui lytiniam gyvenimui pradėti ir seniorui, pulsą susikelti. Auto grožis yra skonio reikalas, bet kai važiuoju sulaukiu daug šypsenų. Žmonės net nepyksta pamačius šį mažą auto važiuojanti skersą per dvi juostas žiemą, nes tai įdomu :) Jeigu jau galvojate tokį pirkti, tai ruoškitės, nes įsimylėsite, po to bus sunku parduoti :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Detalės nėra brangios. Tinka ir kitų smartų detalės jam. Nelabai ten ką yra ir remontuoti jeigu atvirai :) Auto visiškai paprastas. Jokių kosmosų. Nuvertėjimas nėra didelis. Tai egzotinis auto. Gerai prižiūrėtas išlaiko kainą. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti elektrinę dalį. Plius būtinai variklį, nes jam sugedus jį reikia išiminėti pro dugną rimtesniems darbams. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Smart modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Fortwo | Fortwo | Fortwo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Forfour | Forfour | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | #1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
#3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Smart Roadster TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis