Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Outback su 165 AG (123 kW)/5600 rpm galia ir 220 Nm/4000 rpm sukimo momentu. Pagal dydį ir kainą Forester įsiterpia tarp mažesniojo Impreza ir didesnio Legacy. Automobilis buvo orientuojamas į SUV/krosoverių rinką dar tuomet kai net nebuvo naudojami šie terminai. Jis jungia visureigio bekelės savybes su lengvojo automobilio valdymo savybėmis. Automatinė AWD transmisija normaliai 90 % sukimo momento atiduoda į priekinius ratus ir 10 % į galinius. Jei priekiniai ratai pradeda prarasti sukibimą, sistema automatiškai daugiau jėgos atiduoda į galinius ratus ir padalina sukimo momentą santykiu 50-50. Greitėjant arba važiuojant į kalną transmisija sukimo momentą vėl atiduoda į galinius ratus. Stabdant ar važiuojant nuokalne transporto priemonės svoris pasislenka į priekį, todėl sukimo momentas perduodamas į priekinius ratus tam, kad nebūtų prarasta automobilio kontrolė.
Subaru Forester yra nedidelis visais ratais varomas visureigis naudojantis Impreza platformą, tačiau turi didesnius 2.5 litro horizontalius keturių cilindrų variklus iš SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: rolandas | 2009-04-01 |
1998 Subaru Forester |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai gerai valdomas automobilis. Praktiskas, puikiai tinkamas ir ilgose kelionese, ir i kaima. Labai patikimas ir istvermingas. Galu gale tai automobilis turintis visureigio savybes, o atrodo kaip lengvasis.
Gaila, kad nera dyzelinio variklio. Keletas smulkiu minusiuku, interjeras nera labai malonus ar kokybiskas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Siais laikais galima nusipirkti tikrai nemaza mini visureigiu, arba lengvuju automobiliu su geresnemis pravazumo savybemis. Koki rinktis? Siulau pagalvoti apie Subaru Forester. Visu pirma del tikrai rimtos nuolatines visu varomuju ratu sistemos. Automobilis valdomas lygiai taip pat kaip lengvasis, todel vaziuoti malonu ir tikrai nera nepatogu tarkim sukinetis mieste. O kiek smagumo yra izsvaziuoti i apsnigta naktine maximos aikstele :D Automobilio sedynes yra gan standzios, valdomos ranka, galima nustatyti tikrai patogia padeti. Veidrodeliai valdomi ne elektra, o oro sildytuvas ziema gana ilgai kaista kol pradeda dirbti normaliu rezimu. Interjeras yra labai paprastas, labai panasus i kitu Subaru automobiliu. Taciau siam automobiliui svarbu praktiskumas, o ne prabanga. Sedint automobilyje yra labai patogu matyti kelia, nes sedima kiek auksciau nei daugelyje kitu automobiliu. Matomumas i visas puses yra idealus. Galinese sedynese galetu buti daugiau vietos atsizvelgiant i Forester gabaritus. Svarbu tai, kad automobili galima nupirkti pakankamai pigiai, o patikimumas yra puikus ir su automobiliu vazinesit tikrai ilgai. Variklis yra 2 litru ne turbo. Tai siek tiek silpnokas variklis, taciau turbo variklis ryja daug daugiau degalu. Taciau variklis dirba be priekaistu, tolygiai. Isties tokiams automobiliui geriau tiktu dyzelinis variklis, kurio nera. |
Variklis |
Variklis yra 2 litru ne turbo. Tai siek tiek silpnokas variklis, taciau turbo variklis ryja daug daugiau degalu. Taciau variklis dirba be priekaistu, tolygiai. Isties tokiams automobiliui geriau tiktu dyzelinis variklis, kurio nera. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Gedimu didesniu neturejau. Kiek zinau tai labai istvermingas automobilis. Taciau automobilis yra linkes rudyti, man jau keletoje vietu teko tvarkyti sias problemas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis