Markės
1636 iš 1917
Subaru Forester, (SJ) 2012 - 2018
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Patikimas
  • Ekonomiškesni varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Triukšmingas variklio ir CVT pavarų dėžės darbas
"Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų"
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2020-01-26
Didelė skarbonkė :)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras matomumas, dinamiškumas, taupumas, talpumas
Garso izoliacija, garso aparatūra
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Bendras automobilio aprašas
Patiko nes tikrai didelė mašina. Labai geras matomumas, dinamiška. Turėjau su 2,5 varikliu. Traukos pakankamai, trasoje lenkiant irgi užtenka. Erzindavo tik CVT dėžės garsumas, nes duodant gazo mašina tiesiog rėkia, bet pliusas dėžės, kad rauna judant iš vietos. Sąnaudos trasoje 9-13l. 13 jei jau autostradoje virš 150 km/h važiuoji. Pas mane būvo dujos, tai mieste apie 13 dūjų, užmiestyje 10-12 važinėjant bet nespaudžiabt pedalo. Per turėta laikotarpį teko keisti variklį, nes jau tokį nusipirkau, užvedus sucaksedavo apie 5 sekundes. Galvojau, kad del grandines, bet mechanikai rado geležines drožles tepalo filtre, tai keitėme variklį. Na, o pats didžiausias minusas, tai garso izoliacija. Tai tragedija, kažkas paranormalaus, ūžia ratai, vėjas švilpia jau nuo 90km/h, tai kažkas siaubingo. Senam merse 1996 metų žymiai geresnė garso izoliacija. Agrodo kad realiai langas pradarytas. Garso sistema irgi tragiška, groja kaip iš spintos. Trumpai tariant nusivyliau, kai už mašina sumoki 12k, o gauni mėšlina skarbonke. Beja pakaba irgi gan kieta, vis pramušdavo važiuojant per duobes, galvojau gal kokiai trauklei amen, bet servise nieko nerasdavo. Gal perkančiajam patarčiau žvalgytis į Honda CR-V arba lexusa RX,ą ieškotis, bet ne šitą skarbonkę. Sako lyg faceliftinei modeliai nuo 2017 pagerejo su garso izoliacija, bet pats nebandžiau, tai nežibau. Tiesa, aš buvau susidėjęs papildomą garso izoliaciją, tai vistiek nepadėjo, nes vėjas švilpia pro langus, durų gumas, rqtų arkas ir priekinį langą. Tai ta izoliacija nebent nuo arkų triukšmo kiek apsaugos, daugiau jokios naudos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt