Markės
1636 iš 1917
Subaru Forester, (SJ) 2012 - 2018
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Patikimas
  • Ekonomiškesni varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Triukšmingas variklio ir CVT pavarų dėžės darbas
"Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų"
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2020-03-19
Vykęs modelis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
kuro sąnaudos, matomumas, trauka
izoliacija, variklio triukšmas
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,5
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju automobiįi metus, iškarto padaryta antikorizinė ir sudėta garso izoliacija, po geros savaitės brc dujos. Apie garso izoliacijos nebuvima žinojau nuo seno, trukšmas nuo dugno girdėjosi važiuojant prastesniu keliu kad ir 30km/h. Susidėjus triukšmai dingo beveik visiškai, atsirado komfortas , kolonėlės dar pažaidus su "slaptais " nustatymais atsigavo irgi, Išskyrus dviejų markių prabangios klasės auto niekur tokios geros izoliacijos neteko sutikti. Prasta izoliacija visų japonų trūkumas, Lexus taip pat . Mačiau kur, kokio storio, medžiaga dėjo, mačiau ir izoliacinės medziagos stori 17-18 m.Forester ( trigubai mažesnis). Šio darbelio kaina nėra didelė ir didelis trūkumas eleminuojamas. Kas patinka- mažas apsisukimo spindulys, matomumas, trauka 0-85 km/h, 0-100 gerai , 50-90 irgi gerai, 120 -150, jau galėtų būti daugiau arklių. Dujų įranga nebrangi, bet be dųjų vartoja ir benziną( kiti pamiršo, kad benzino taip pat reikia užpilti) , šiltu metu apie 0,8 l/100km, o prie -3 +6 važiuojant pagrinde mieste mažais atstumai netgi 3l/100, kone pusė atstumo tuomet nuovažiuojama benzinu. O vasarą dujų net paspaudžiant užmiestyje sunaudoja 10litru, kompiuteris kaip kada sanaudas numažina ant 1litro. Kas šaltesniu metu nepatinka (bet sveika), kad neusušilus varikliui iki 50C temperatūrai apie 4min neatidaroma sklendė ir važiuojama "bukai". Palyginus Foresterį 2,5l ir vw 2,5l(irgi dragauja su nebrangia duju įranga) sedane, važiuoja taip pat. Už Crv 2,4 l važiuoja kiek greičiau. Variklis spaudžiant labai triukšmingas. Šviesos tiek ilgos, tiek trumpos silpnos. Automobilio pravažumas geras, bet smėlio kelyje, kaip susmėtydavo su universaliu, prie tokio pačio greičio mesteli ir foresterį, žiemą ant leduko su keturiiomis naujomis padangomis taip pat "nuneša" kaip ir universalą. Labai smagiai automobilis važiuoja per aštrius "gulinčius kelių policinikus". Yra liukas didžiulis, bet nenaudojamas. Auto man patiko labiau už CRV, Rav4 , tačiau tas labiau nežymus. Galbūt norėtusi, kad butų geriau,tas ar anas, papildomai tas, bet tada supranti kad visgi nori jau prabangios klases SUV (yra dvi išimtys),o prabangus SUV nereikalingas, vasarą taip drąsiai miškuose nepavažinėsi. Teko keleta kartų važiuoti senesių modelių foresteriais, tai didžiulis kokybinis šuolis ir kuro sąnaudo geros. Jei XT butu patikimas taiptat kaip 2.5l, draugautų su dujomis..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nieko nešleidau remontui. Eksplotacinių medžiagų kainos tokios pat kaip ir seniems auto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt