Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Toyota Corolla, Honda Civic, Nissan Sentra, Mitsubishi Lancer ir Mazda 323 modeliais. Ir tiktai Impreza iš visų konkurentų visuomet galėjo pasiūlyti AWD variantą, o 1996 metais kai kuriose rinkose Subaru padarė šią įpatybę standartine įranga. Impreza toliau tęsė boxer variklio tradicijas. Anot Subaru ši konfigūracija (horizontaliai gulintys ir vienas priešais kitą judantys cilindrai) turi mažesnį svorio centrą, yra lengva, gerai pritaikoma su visų varomųjų ratų konfigūracija sistema. Boxer tipo variklis turi itin mažas vibracijas, nes jas kompensuoja vienas priešais kitą judantys cilindrai, todėl nenaudojami balansyrai. Be to variklio sukimo momento įtakojamas automobilio sukimo efektas yra itin mažas.
Subaru Impreza yra kompaktinės klasės automobilis konkuruojantis su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-04-23 |
Subaru Impreza 92kw Universalas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdomumas, ekonomija(dujos), AWD, Patikimas, jei nesudrožtas motoras ir nesupuvęs.
Garso izoliacija, greičių dėžė, rūdys.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Mano pirmasis automobilis iškarto po teisių išsilaikymo. Turiu du metus. Ieškojau gerai išlaikyto nesudrožto varianto tai tokį radau vokietijoje. Iš pliusų galiu paminėti važiuoklės patikimumą, nesukėlė absoliučiai jokių problemų, pakabos negailiu, automobilis matęs daug žvyrkeliu, duobėtų kelių, nemažai offroad'o. Taip pat, kaip tokių metų automobiliui, jo valdomumas palyginus su kitais yra geresnis bei malonesnis, posukiuose kėbulas kažkiek svyruoja, bet automobilis ant asfalto elgiasi nuspėjamai, vairas perduoda daug informacijos, važiuojant esant sniegui,užspaudus maloniai ir nuspėjamai slysta. Geras matomumas dairantis į visas puses, patogios, truputį prilaikančios sėdynės posukiuose. Įsidėjus dujas tikrai ekonomiškas automobilis, ramiai važiuojant,bet ne kaip senukas, man dujų sanaudos apie 8.5-11 L/100km 60% užmiestis 40% miestas. Iš minusų tai būtų garso izoliacija, ji tikrai prasta, ilgesnėse kelionėse vargina triukšmas, netinkamas automobilis toli keliauti, nebent ant 90km/h autostradoj važiuot, trumpi bėgiai, prie 90km/h GPS greičio, 2500rpm apsukų, prasideda nemalonus variklio ūžimas ir didesnės kuro sanaudos, salonas barška tarška važiuojant žvyrkeliais ir kelio nelygumais, labai jautrus greičio pedalas, kamščiuose nemalonu, rūdija, labai rekomenduotinas padengimas nuo korozijos, gale sėdintiems keleiviams labai mažai vietos kojoms, variklis reikalauja priežiūros, dažnai stebėti alyvos lygi, keisti tepalus bent jau kas 10000km, arba dar dažniau, man dar buvo problemų su stabdžių suporto kreipiančiosiomis, dėl jų kelis kartus stabdžiai buvo gerai prilipę, kiek žinau tai ir kiti japoniški automobiliai dažniau susiduria su stabdžių problemomis. Apibendrinus, tai yra labiau žaislinis automobilis, nereikalaujantis daug išlaidų su salyga, kad motoras sveikas ir gyvas. Suteikiantis daugiau vairavimo malonumo nei komforto,labiau tinkantis kaip antras automobilis smagiem prasivažiavimams tiek vasarą, tiek žiemą apsnigtu keliu, rekomenduočiau ieškantiems kažko smagaus ir nebrangaus, bet jeigu nesate posukius mėgstantis vairuotojas ir ieškote tiesiog paprasto automobilio, siulyčiau pasidairyti kitur. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Impreza TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis