Markės
1636 iš 1912
Subaru Impreza, (GM/GC/GF) 1992 - 2000
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 12
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Subaru Impreza yra kompaktinės klasės automobilis konkuruojantis su Toyota Corolla, Honda Civic, Nissan Sentra, Mitsubishi Lancer ir Mazda 323 modeliais. Ir tiktai Impreza iš visų konkurentų visuomet galėjo pasiūlyti AWD variantą, o 1996 metais kai kuriose rinkose Subaru padarė šią įpatybę standartine įranga. Impreza toliau tęsė boxer variklio tradicijas. Anot Subaru ši konfigūracija (horizontaliai gulintys ir vienas priešais kitą judantys cilindrai) turi mažesnį svorio centrą, yra lengva, gerai pritaikoma su visų varomųjų ratų konfigūracija sistema. Boxer tipo variklis turi itin mažas vibracijas, nes jas kompensuoja vienas priešais kitą judantys cilindrai, todėl nenaudojami balansyrai. Be to variklio sukimo momento įtakojamas automobilio sukimo efektas yra itin mažas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
2.8

Atsiliepimai įvertinti 54 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Ambient | 2010-10-06
Subaru Impreza Turbo GT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patvarumas, patikimumas ir galingumas ;)
Rudys
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Subaru Impreza Turbo GT '99 metu 2.0 Turbo, 5 pavaru mech. gr. deze. Pradet turbut reiketu nuo to, kad tai Subaru, o ne Audi, Mercedes ar Lexus. Tai kad tiketis komforto, minksto vaziavimo, geros garso izoliacijos tikrai nereikia. Sias automobili skirtas labiau tiems, kam patinka sportiniai automobiliai, t.y. galingi, gerai valdomi, NEekonomiski ir......... Kas turi tokias masinas, butinai turi antra - komfortui, ekonomijai ir panasiems dalykams. Toliau kalbant apie auto, reikia nepamirst, kad jis sportinis. Todel iskarto rasau, si masina neskirta miestui. Turbut aisku, kad turint ja, reikia butinai vazinet i sport trasas (nesvarbu asvaltas ar zvyras). Tik ten galima isnaudoti jos visas galimybes. Pakaba kieta, stabili todel ir neskirta miesto keliams; vaziuojant, tikrai reikia padirbet su pavaru deze (ne taip lengvai jungiasi pavaros); norint staigiau sustabdyt, reikia gan stipriai paspaust stabdzius; vairas sukasi irgi ne itin lengvai ---> isvada: Sedint uz tokios masinos vairo, reikia padirbet ir susikaupt (sport rezimas). Uztat valdomumas fantastiskas, greitejimas maloniai ispaudziantis i sedine, malonus ausim turbinos putimas ir dar daugelis dalyku, kuriu aprasyt neimanoma - reikia paciam vairuot ir pajusti tai :) Komforto, kaip ir minejau, praktiskai nera. Sedines kaip ir pakaba - tvirtos, uztat sportines ir posukiuose labai gerai laiko :) paprastas peciukas su AC, dvi detuves, momo vairas, dvi oro pagalves ir turbut daugiau nieko... nebent smulkmenos, kaip pvz migtukas, kuris reguliuoja laikrodzio apsvietima, t.y. sviesiau ar tamsiau :D visiskai nereikalinga funkcija mano manymu. Bet ko tiketis? Subaru - patvarumas, o ne komfortas.
Variklis
2 litru turbo variklis, 160 KW. dazniausiai eina 155 KW. Sukasi labai gerai. jau nuo 2000 rpm/min atsiranda pirmi turbinos atgarsiai, pajauciama nuo 2500 rpm/min. Vat butent nuo tada viskas ir prasideda :) Paspausit - suprasit, nes zodziais to neperduot. Problemu su varikliu neturejau neturejau. Pilu Mobil 1 5W50 rally formula ir maitinu tik 98 benzinu. Turbut noretumet suzinot kuro sanaudas. Mieste ramiai vaziuojant telpu i 13 l; uzmiestyj nedaugiau 100 km/h - apie 8 l; Sport rezimas - kiek paspausit, tiek ir valgys ;) Bet 20 l paims laisvai...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kainos kaip ir visu japonu, nepigios. Uztat kokybiskos. Subaru auto buvo nelabai vertinamos Lietuvoje todel ir kainos ne tokios ir aukstos. Bet situacija labai greitai keiciasi...
Patarimai perkančiajam
Ivertinkit pinigines galimibes ir atkrepkit demesi i rudis
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt