Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Subaru B9 Tribeca su grotelėmis sudarytomis iš trijų dalių, taip pat buvo suprojektuoti nauji priekiniai, galiniai žibintai ir buferiai. Nuomonė dėl pastarojo stiliaus išsiskiria, tačiau bendrai vertinama kaip geresnė nei buvo senesnėse Impreza ir geriau atlikta nei Tribeca modelyje. Visos Imprezos yra itin malonios vairuoti, pasižymi labai geru ir aštriu valdymu. Automobiliai garsėja kokybe, o universalas dar ir nemažu bagažo skyriumi. Puikus boxer variklio garsas taip pat yra mielas ausiai, o nuolatinė AWD sistema visada naudinga esant blogoms kelio salygoms. Tarp trūkumų – prasta ekonomija, blankokas dizainas, o interjere naudojamos ne pačios kokybiškiausios medžiagos.
2000 metais Subaru pristatė "naujojo amžiaus" Impreza. Ši antros kartos Impreza tapo didesnė, saugesnė, kietesnė, geriau įrengta ir galingesnė, tačiau neteko kupė kėbulo. Daugeliui gerbėjų naujo automobilio pakeitimai nepadarė didelio įspūdžio todėl, kad automobilis tapo sunkesnis ir lėtesnis. Be to naujasis dizainas nebuvo palankiai sutiktas dėl keistų apvalių priekinių žibintų ir iš kitų automobilių neišsiskiriančio profilio. Todėl 2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. 2006 metais visi Impreza vėl buvo atnaujinti ir gavo naują priekinę dalį – šįkart priekis tapo panašus į didesniojo SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Marius | 2012-03-28 |
Mano nuomone |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, patvarus, pigesnis galios kelimas negu panašiems automobiliams, naudotu dalių pasiūla viršija paklausa, dėl to kainos yra mažesnės ir dalių pasirikinims didesnis
Silpnoka dežė kuri sunkiai atlaiko standartinę galę, didelis svoris (1350kg), nėra priekinės blokiruotės
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį turiu virš keturiu metu. Prieš pirkdamas jau turėjau galimybe susidurti su subaru markės automobiliais, jų turėjau trys. Per šešių metų vairavimo laikotarpį esu pakeitęs ne vieną automobilį. Tūrėta buvo įvairių pradėdant senais golfais, baigiant naujais mersedesais. Galiausiai apsistota ties tuom, kas žavėjo visa janyste. |
Variklis |
2.0 opozitinis turbo variklis, EJ205 su TD04L turbo kompresoriumi |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis buvo pirktas prieš trys metus už 22 000 litų, per keturis metus, automobilis nuvertėjo iki 17 000 rinkos vertės, nors automobilių kainos svyruoja nuo bukles. Ekplotacijos kaštai kaip ir bet kurio japoniško automobilio priklauso nuo detalės kokybės ir savybių, pradėdant kaladėlėm už 80lt ir baigiant po 500lt. Darbų kainos specializuotam servise lygiai tokios pačios kaip ir panašių automobilių, tiesa specializuoti servisai Vilniuje yra net trys, kainos ir kokybės skirtingos, dėl to geriau pažiūrėti subaru klubo rekomendacijų skyrelį, dažnai internautų nuomonė buna teisinga. |
Patarimai perkančiajam |
Būtinai atsižvelgti į automobilio kilmės šalį, reikalauti aukciono nuotraukų, parodyti automobilį specializuotam meistrui, nes gali būti specifinių pašalinių garsų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Impreza TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis