Markės
1640 iš 1917
Subaru Impreza, (GD/GG) 2000 - 2002
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 5
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2000 metais Subaru pristatė "naujojo amžiaus" Impreza. Ši antros kartos Impreza tapo didesnė, saugesnė, kietesnė, geriau įrengta ir galingesnė, tačiau neteko kupė kėbulo. Daugeliui gerbėjų naujo automobilio pakeitimai nepadarė didelio įspūdžio todėl, kad automobilis tapo sunkesnis ir lėtesnis. Be to naujasis dizainas nebuvo palankiai sutiktas dėl keistų apvalių priekinių žibintų ir iš kitų automobilių neišsiskiriančio profilio. Todėl 2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. 2006 metais visi Impreza vėl buvo atnaujinti ir gavo naują priekinę dalį – šįkart priekis tapo panašus į didesniojo Subaru B9 Tribeca su grotelėmis sudarytomis iš trijų dalių, taip pat buvo suprojektuoti nauji priekiniai, galiniai žibintai ir buferiai. Nuomonė dėl pastarojo stiliaus išsiskiria, tačiau bendrai vertinama kaip geresnė nei buvo senesnėse Impreza ir geriau atlikta nei Tribeca modelyje. Visos Imprezos yra itin malonios vairuoti, pasižymi labai geru ir aštriu valdymu. Automobiliai garsėja kokybe, o universalas dar ir nemažu bagažo skyriumi. Puikus boxer variklio garsas taip pat yra mielas ausiai, o nuolatinė AWD sistema visada naudinga esant blogoms kelio salygoms. Tarp trūkumų – prasta ekonomija, blankokas dizainas, o interjere naudojamos ne pačios kokybiškiausios medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2019-05-08
Varlė 2l 92kw sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Valdomumas, AWD sistema, išvaizda
Rudys, garso įzolecija, ilgosios šviesos prastos
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilio dizainas man asmeniškai gražus traukia akį, netgi pastebiu kad aplinkiniai prie perėjos ar pravažiuojant žiūri į automobilį. Valdymas labai geras, gali greitai įeiti į posūkius. Na ir aišku pats didžiausias privalumas visi varantys ratai. Žiemą vairavimo malonumas neišpasakytas. Jei trasoje reikia kažką apsilenkti jokiu problemų net provėžos nesukelia , kaip peilis per svistą eina, mašinos nė milimetro nesutampo. Aišku 2l 92kw traukos tikrai mažai, prieš lenkiant reikia labai gerai pagalvoti ar spėsi ir laukti ilgų tuščių atkarpų, bet kadangi aš nesu lenktynininkas man didelių problemų nesukelia. Sėdynės tikrai patogios, puikiai prilaiko posukiuose, komplektacijų kažkokių įdomesnių nebūna, visos labai paprastos. Garso įzolecija tragiška, kiekvienas akmenukas girdisi išspjautas iš po padangos ir atsimušęs į posparnį, važiavimas per lietų tarsi sėdėjimas po kriokliu (panašus garsas salone). Automobilis neskirtas ilgoms kelionėms, važiuoklė kietoka, bet mieste važinėjant tikrai neblogas variantas su kuriuo savaitgalį dar galimą ir pasidžiaugti vairavimo malonumais ar bekelia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos nesikandžioja, tikrai pigiau nei volvo, BMW. Detalių rasti nesunku, nes kiek girdęėjęs kalbų kad subaru dalių nėra lengva gauti. Nežinau kur jūs gyvenat, bet ir kaime gali laisvai įsigyti, tad su dalimis problemų nėra. Važiuoklė paprasta ir gana neblogai laiko visi komponentai įšskyrus priekines gumas mėgsta paplyšioti, bet jos kainuoja 8eur. Su elektra problemų išvis nebuvo, nors ten jos nedaug ir yra. Šeip pats automobilis labai paprastas viskas lengvai prieinama, lengvai ardosi tad pats daug ką gali pasiremontuoti. 2l variklis netoks lepus kaip 2,5l, bet jie visi mėgsta pavalgyti tepalą, tad reikia dažnai tikrinti, nes variklis opozicinis, o jam žemas tepalo lygis yra labai blogai. Pilti visada tirštesnį tepalą ir keisti griežtai kas 10k km jei nenori bėdų. Pas mane be dujų, varikliams su dujų įranga reikia kas kiek laiko reguliuoti vožtuvus, kadangi opozicinis variklis neturi kompensatorių ir negali pareguliuoti tarpelio. Nereguliuodamas sugadinsi varikli, kiek žinau tai gali būti pats brangiausias remontas. Su dujom varikliai draugauja gerai. Kėbulas ypač mėgsta rudis, realiai sutvarkai ir po 3metų vėl tas pats. Daugiausia pūna galinės arkos, slenksčiai, pagr. londžeronai einantys per dugną. Be antikorozinio išgyventi neįmanoma. Šio modelio nuvertėjimas manau labai mažas, jei tvarkingas modelis kainą prilaiko ir tikrai atsiras entuzijastas, kuris lengvai nupirktų už didesnę nei rinkos kainą.
Patarimai perkančiajam
PAžiūrėti, kad nebūtų šlapias variklis ir aišku ieškoti su kuo gersniu kėbulu, nors tokių nelikę, bet kad būtų bent gerai sutvarkytas ar aptvarkytas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt