Markės
1649 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. Naujasis WRX automobilis gaminamas tiek sedano, tiek universalo kėbulu, o platforma tapo 120 % standesnė. Automobilis kaip jau matyta senesnėje versijoje aprūpintas puikiu 2.0 litrų turbo H4 varikliu, kuris pasiekia aukščiausią 227 AG galią ir komplektuojamas su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Šis automoblis nuo 0-100 km/h įsigreitina per 6 sekundes. WRX sedanas ir universalas turi AWD visų varomųjų ratų sistemą, kas leidžia pasijusti tikru lenktynininku. Iš įprastų Impreza WRX modelis išsiskiria anga ant variklio gaubto, dvigubu išmetimu, sportinėmis sėdynėmis ir Momo odiniu vairaračiu. Nedaug pigesnis už WRX STi šis modelis taip pat sugeba stebinti ir suteikti didelį vairavimo malonumą – tikrai smagu greitkelyje matyti WRX universalą, kurio niekaip negali pavyti nekurie „sportiniai“ automobiliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Subaru Impreza WRX buvo pirmoji WRX pradėta pardavinėti JAV rinkoje.

Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:


Už šio bolido (įskaitant vėlesnes GDB-F kartos versijas) vairo WRC čempionate čempionais tapo Richard Burns 2001 metais ir Petter Solberg 2003 metais.
Patalpino: Ramūnas | 2011-03-30
Subaru Impreza WRX
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Vis dar legendinis įvaizdis, greitas ir galintis įkaitinti kraują
Negražus, primityviai ir pigiai įrengtas, neekonomiškas
Bendras automobilio aprašas
Turėtas automobilis buvo naujas ir pilkas vsiomis prasmėmis, išskyrus dinamiką, iš salono. Taip. šis automobilis turi šarmo, bet šiais laikais to neužtenka. Visų pirma dizainas. Taip, be abejo, jis buvo gražesnis už išverstaakę pabaisą, bet vistiek nebuvo gražus. Japonai, gamindami savo godzilą, tiek buvo susikoncentravę į dinamines savybes, kad nepastebėjo, jog salonas liko nepasikeitęs nuo antro pasaulinio karo. Jis tiek primityvus (mašina buvo 2003 metų), kai mano pirmosios užsieniškos mašinos forduko eskortuko. Važiuoklė stangri, bet kieta jos vadinti negalima. Be abejo, visas tas nuoskaudas atpirko važiavimas. Tai greitas automobilis. Labai. Tačiau šiai dienai to maža. Nes tikrai galime rasti žymiai geriau įrengtų ir išpildytų kitų markių automobilių, kurie suteiks daugiau džiaugsmo ir kokybės pojūčio. Teko važinėti ir su WRX STI tų pačių metų, tai galiu pasakyti, kad WRX stipriai nusileidžia savo galingesniam broliui tiek dinamikos, tiek valdymo savybėmis. STI žymiai pranašesnis ir kietesnis. O tas kietumas išties labai vargina. 4 varomų ratų sistema, kaip jau buvo minėta, nėra ideali, turi problemų su pasukamumu (STI tokių problemų turi mažiau). Labai pavojinga peržengti ribą, kada automobilis tampa nevaldomu, nes 4 varomais ratais Imprezą suvaldyti dar sunkiau (paprastai dėl didesnio greičio, kurio metu prarandamas sukibimas su keliu), kai ji ima slysti.
Variklis
230 Ag. rezultatas išties neblogas iš 2 litrų variklio, o ir sukimo momentas įtikinamas, kuris leidžia netgi ramiai judėti po miestą. Tačiau šiuo metu turbo varikliai jau nebeturi tokių ryškių turboduobių, kaip turi šis motoras. Pvz. VW 2,0 Turbo variklis, kurio reakcija žaibiška, o Subaru dar tik "galvoja", ar jau greitėti, ar palaukti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Gerai tai, kad jis beveik negenda. Tiesa ta, kad nelabai kam yra gesti, juk elektronikos (pagrindinė gedimų priežastis daugelyje automobilių) paprasčiausiai nėra. Kieta pakaba ir ratlankiai kenčia nuo blogų kelių, o visa kita normaliai. Šiaip detalės yra labai brangios ir jų nevisada yra. Pats techninis aptarnavimas nėra brangus. Tačiau yra vienas didelis minusas, ypač šiais laikais, tai kuro sąnaudos. Jos nerealiai didelės. Mieste sunkiai sekėsi ramiai važinėjant verstis su 11-12 litrų. Tačiau baisiausia būdavo ne mieste, o už miesto-važiuojant "leistinu" greičiu, t.y. 130-140 km per valandą, kuro sąnaudos 12 litrų. Tai jau katastrofa. Nes su žymiai didesniais dyzeliniais ir galingais varikliais, mašinos ima tokiu greičiu 6,5-7 litrus dyzelino. Be abejo, galima sakyti, kad tada nereikia pirkti tokio automobilio, bet galima sakyti ir kitaip-protingiau būtų ir ne mažiau emocijų gali duoti automobiliai, kurie kurą eikvoja racionaliau. Pvz. VW Golf GTI arba Škoda Octavia RS.
Patarimai perkančiajam
Tiems, kurie nori legendos, siūlyčiau rinktis STI. Tai visomis prasmėmis geresnis Impreza automobilis, išskyrus labai kietą pakabą. Ieškoti europinių variantų, nes amerikonai visi yra NUDROŽTI. O jei galimybės leidžia, siūlau rinktis...EVO X. Jis geriausias tarp tokių automobilių, nors ir kito gamintojo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt