Markės
1655 iš 1917
Subaru Impreza WRX STi, (GE/GV/GH/GR) 2007 - 2014
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2008 metais pristatytas Subaru Impreza WRX STi tapo 5 durų hečbeku. Nors automobilio dizainas stipriai pasikeitė, STi versija vis dar turi didžiulį galinį spoilerį, variklio gaubto oro angą ir garsiuosius sidabrinius arba aukso spalvos ratlankius. Visi Impreza modeliai palyginti su pirmtaku turi ilgesnį tarpuratį ir truputį mažesnį ilgį, tvirtesnę pakabą ir žemiau įkomponuotą variklį, kad dar labiau sumažinti automobilio svorio centrą ir padidinti stabilumą. Skirtingai nuo Impreza WRX, STi versija turi aliumininius komponentus pakaboje ir gerokai platesnius sparnus. Automobilis kaip įprasta varomas visais ratais. Įprastinėmis važiavimo sąlygomis naujoji DCCD sistema sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ratų paskirsto santykiu 41/59. Ši pavara yra sujungta su vairo pasukimo kampo davikliu, kuris nuolat seka vairuotojo veiksmus. Sistema nepriklausomai nuo kintančių kelio sąlygų automatiškai užtikrina vairo jautrumą, gerą sukibimą ir stabilų automobilio valdymą numatyta trajektorija. Variklis ir toliau pasižymi didžiule galia - 221 kW (300 AG) ir milžinišku 407 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki 100 km/val. WRX STi įsibėgėja per 5.2 sek. Be to iki 10.3 l/100 km sumažėjusios vidutinės kuro sąnaudos maloniai nustebins visus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama daug įdomių šios kartos STi versijų, viena tokių yra "Cosworth WRX STI CS400" turinti 400 AG galios variklį:



Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:


Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:




Patalpino: Triksas | 2009-03-05
Naujoji Impreza STI – zingsnis pirmyn? Nesu isitikines.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras valdomumas, didele galia, jauciamas sukimo momentas, pagreitis. Tapo tinkamesnis kasdienai.
Neprilygsta Evo pagal valdymo savybes, jauciama, kad automobilis pasunkejo.
Bendras automobilio aprašas
Tiesa sakant naujoji Impreza STI tikrai nera patrauklus automobilis, nors visgi atrodo gerokai agresyviau nei standartine Impreza. Viduje automobilis taip pat nestebina, erdves nesijaucia. Taciau sedynes labai geros, su puikiu soniniu palaikymu. Galinese sedynese galima susodinti suaugusius be didesniu problemu. Taciau hecbekas yra praktiskesnis, sulankscius galines sedynes galima vezti nemaza krovini. Automobilis puikiai valdomas, taciau vis dar neprilygsta elektroniskai valdomai Evo pakabai. Todel posukiuose STI visgi nera ideali, aisku su dauguma kitu automobiliu net neverta lyginti. Taciau lyginant su senesnem STI automobilis yra dar praktiskesnis – pakaba pakankamai tolygiai dirba, tinka kasdieniniam vazinejimui. Be to automobilis turi geresne garso izoliacija. Taciau visa tai suteikia automobiliui svori, o tai daro automobili maziau sportiska. Siaip automobilis nebus malonus kas megsta ekstremalius sportinius automobilius.
Variklis
Variklis siame automobilyje, be abejo, yra svarbiausia. Dabar 2.5 litro turbo variklis turi daugiau jauciamo sukimo momento (daugiau nei Mitsu Evo), arklio galiu turi panasiai kaip praejusi karta. Galios tikrai uztenka.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt