Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Sportiškas dizainas
- Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neekonomiški benzininiai varikliai
- Kiek nepraktiškas
"2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje"
Šios kartos Subaru Legacy įtvirtina jam būdingas savybes – patikima visų varomųjų ratų sistema, veržlios linijos, sportiškumas ir funkcionalumas puikiai dera vienas su kitu. Naujas modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais pasižymi puikiomis saugumo savybėmis, įvairiapusiškumu ir patikimumu. Automobilis puikiai pritaikytas atšiauresnio klimato šalims. Legacy taip pat puikiai valdomas - jame pritaikytos pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiuose automobiliuose išbandytos technologijos. Lengvi ir kompaktiški horizontalūs opoziciniai varikliai dėl savo konstrukcijos dirba sklandžiau ir efektyviau už variklius su vienoje eilėje arba V forma išdėstytais cilindrais. Boxer 2.0, 2.5 ir 3.0 litrų varikliai pasižymi galia, tačiau stokoja ekonomiškumo. 2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje. Trūkumų automobilis turi nedaug – tai jau minėta prasta ekonomija ir gan nedidelė erdvė gale sėdintiems keleiviams.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2003/2004 metais Subaru Legacy tapo Japonijos metų automobiliu. Tai buvo pirmas Subaru kompanijos titulas šiame konkurse.
2017-02-16 |
Legacy, 2.0, 101 kw, universalas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Minkštas, komfortiškas, didelis, gera garso aparatūra, pravažumas, stabilumas
Barška galinis dangtis, mažoka kw :)
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, vairuoju legacy 2 metus. Nuvažiavau apie 35000 km, tai tikrai galiu parekomenduoti šį automobilį. Nereikalauja, jokių papildomų galvos skausmų. Keičiau einamas detales, ratų guolius, šarnyrus ir stabdžių disku. Bet kas labiausiai man patinka tai, kad taisau tik nuvažiavęs keisti tepalus. Paprašau, kad viską peržiūrėtų ir atranda kokias smulkmenas. Nereikia galvos kvaršinti kitu metu. Kiek esu skaitęs ar girdėjas atsiliepimų, tai pagrinde kalba apie nekokybiškas apdailos detales. Tai šioje vietoje ir sutykčiau ir ne... Nes nėra izoliacijos bagažinės dangtyje, tai nuėmus plastmases ir priklijavus paralono, t. y. už 15 € susitvarkiau ir daugiau jokių problemų. Maniškė labai minkšta, persedau po merso E klasės, tai nei kiek nenusivyliau. Kadaise teko turėti Foresterį 2002 metų, tai ten tikrai silpnoka su izoliacija, ne tik bagažinės dangtis mėgsta padainuoti :) Pas mane stovi dujos, problemų vėl gi jokių, o sąnaudos po miestą 13, trasa 10 l. Tai važiuoju pigiau už dyzeliuką. Dėl traukos, tai nėra reaktyvas, tai tikrai, bet dėka automato, aš vistiek pirmas nuo sankryžos išvažiuoju :) Beja apie automatą prisiskaičiau, kad labai lagina perjunginėjant bėgius, na jei staigiai dugną spaudi, tai jam reikia pagalvoti, kad perjungti mažesnę, bet turiu jau 4 mašiną su automatu, tai visi mėgsta pagalvoti. Kad automatas negalvotų, jau reikia imti su naujesnės kartos automatais, subaru berots cvt :) Bendrai paėmus žiauriai patenkintas, plaukia ir dar spinta galima persivežti. Jei pirkčiau, tai galbūt tokį patį, tik outbacką, na dėl to, kad aukštesnis, nereikia sukti galvos norint nuvažiuoti pažvejoti :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Paminėjau auksčiau. Ne brangiau nei mersas, nei volvo :) |
Patarimai perkančiajam |
Pasižiūrėkite, kad nebūtų supūvęs. Kad apsukos nešokinėtų ir variklis nepulsuotų. Automatas jungiant iš R į D neturi ilgai galvoti arba mušti, nors tai taip pat dažnai išsprendžiama tepalų pakeitimu :) Daugiau ten problemų nėra, pakaba jokinga, kelios detalės keičiasi ir tiek. Jeigu važiuojant bus bildėjimas, tai ir tai už 25 € sutvarkoma. Tiesa ratų guoliai brangus po 100 €, tai jei ūžia, tiesiog derėkitės dėl kainos :) Sėkmės perkant :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Legacy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis