Markės
1419 iš 1622
Subaru XV 2012 - 2018
Subaru XV, 2012 - 2018
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Didelis bagažo skyrius
  • Gera CVT pavarų dėžė
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Brangokas
"Puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40"
Subaru kompanija nuo seno garsėja kaip puikių padidinto pravažumo automobilių gamintoja. Naujas Subaru XV modelis yra skirtas kompaktiškų visureigių pirkėjams, kokių Europoje yra išties nemažai. Tai automobilis skirtas konkuruoti su Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX ar Hyundai ix35. Automobilis turi visus būtinus krosoveriams ingredientus – jis aukštas, patogus, talpus, gana ekonomiškas ir svarbiausia - saugus. Subaru XV dizainas nėra tas arkliukas, kuris privalo užkabinti potencialius pirkėjus – priekyje įtaisyti naujojo Subaru stiliaus žibintai ir radiatoriaus grotelės, kėbulo linijose dominuoja aštrios briaunos. Tačiau svarbiausia, kad automobilis sukuria tvirto automobilio įspūdį. Ištiesų tai yra tiesiog paaukštintos važiuoklės Impreza. Subaru XV viduje sutinkame minimalistinį stilių su logiškai išdėstytais prietaisais, trimis dideliais kondicionieriaus valdymo ratukais ir keliais informaciniais ekranais. Tiesa, plastiko kokybė yra prastoka. Didžiausias automobilio privalumas yra jo elgesys kelyje – tęsiant geras Subaru tradicijas, XV taip pat pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, gera reakcija posūkiuose, manevringumu ir judrumu, tačiau yra ir blogoji to pusė – tai kieta pakaba, bei didelis triukšmas sklindantis iš jos. Kitas privalumas – puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40. Subaru XV yra išties praktiškas – tai nedidelis, bet talpus automobilis. Bagažinėje telpa 380 litrai krovinio, o nulenkus galines sėdynes jūs turėsite visus 1270 litrų. Subaru XV yra gaminamas su trimis varikliais – 1,6 ir 2,0 l benzininiais ir 2,0 litrų dyzeliniu. Tiesa, CVT pavarų dėžė, kuri siūloma su benzininiais motorais, yra triukšminga ir nerangi, todėl geriausias pasirinkimas yra dyzelinis variklis su mechanine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2019-09-20
Subaru XV 1.6 mechanika
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kantrus, paprastas
Plonos skardos, garso įzoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau 4m iš Autoerdvės su 150tūkst. rida. Nuvažiavau 45tūkst km. Per tą laiką keičiau "granatą", stabilizatoriaus trauke ir įvores (neišgydoma subaru liga), tepalus ir filtrus. Mašina su tokiu varikliu vangi, tačiau salyginai taupi. Mieste -iki 8l. 100km. Užmiestyje jei važiuoji iki 120km/h 6,5l/100km. Paspaudus 150 - gausis apie 10l. Prasta garso izoliacija, variklis "valgo" tepalus (gal čia tik man) 5tūkst apie 1l.. Jau 'dainuoja' išminamas guolis (remontas apie 350eur su detalėmis). Labai prastos skardos -nuo kiekvieno prisilietimo įlenkimas. Nukrito gilė - įlenkimas, bakstelėjo minimaliai su durelėmis - įlenkimas...Vienžo - "škarbonkė".
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nežinau, per 1 metus nepastebėjau, kad stipriai kristu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX  
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX    
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca  
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt