Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus pravažumas bekelėje
- Didelis bagažo skyrius
- Gera CVT pavarų dėžė
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Nekomfortiška pakaba
- Brangokas
"Puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40"
Subaru kompanija nuo seno garsėja kaip puikių padidinto pravažumo automobilių gamintoja. Naujas Subaru XV modelis yra skirtas kompaktiškų krosoverių pirkėjams kokių Europoje yra išties nemažai. Tai automobilis skirtas konkuruoti su Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX ar Hyundai Tuscon. Automobilis turi visus būtinus krosoveriams ingredientus – jis aukštas, patogus, talpus, gana ekonomiškas ir svarbiausia - saugus. Subaru XV dizainas kogero nėra tas arkliukas, kuris užkabins potencialius pirkėjus. Nuosaikaus dizaino automobilio priekyje įtaisyti naujojo Subaru stiliaus žibintai ir radiatoriaus grotelės, kėbulo linijose dominuoja aštrios briaunos. Tačiau svarbiausia, kad automobilis sukuria tvirto automobilio įspūdį. Ištiesų tai yra tiesiog paaukštintos važiuoklės Impreza. Subaru XV viduje sutinkame minimalistinį stilių su logiškai išdėstytais prietaisais, trimis dideliais kondicionieriaus valdymo ratukais ir keliais informaciniais ekranais. Tiesa, plastiko kokybė yra prastoka. Didžiausias automobilio privalumas yra jo elgesys kelyje. Tęsiant geras Subaru tradicijas, XV taip pat pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, gera reakcija posūkiuose ir manevringumu, tačiau yra ir blogoji to pusė – tai kieta pakaba, bei didelis triukšmas sklindantis nuo jos. Kitas privalumas – puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40. Subaru XV yra išties praktiškas – tai nedidelis, bet talpus automobilis. Bagažinėje telpa 380 litrai krovinio, o nulenkus galines sėdynes jūs turėsite visus 1270 litrų. Subaru XV buvo gaminamas su trimis varikliais – 1,6 ir 2,0 L benzininiais ir 2,0 litrų dyzeliniu. Tiesa, CVT pavarų dėžė kuri siūloma su benzininiais motorais yra triukšminga ir nerangi, todėl geriausias pasirinkimas yra dyzelinis variklis su mechanine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-09-20 |
Subaru XV 1.6 mechanika |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kantrus, paprastas
Plonos skardos, garso įzoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau 4m iš Autoerdvės su 150tūkst. rida. Nuvažiavau 45tūkst km. Per tą laiką keičiau "granatą", stabilizatoriaus trauke ir įvores (neišgydoma subaru liga), tepalus ir filtrus. Mašina su tokiu varikliu vangi, tačiau salyginai taupi. Mieste -iki 8l. 100km. Užmiestyje jei važiuoji iki 120km/h 6,5l/100km. Paspaudus 150 - gausis apie 10l. Prasta garso izoliacija, variklis "valgo" tepalus (gal čia tik man) 5tūkst apie 1l.. Jau 'dainuoja' išminamas guolis (remontas apie 350eur su detalėmis). Labai prastos skardos -nuo kiekvieno prisilietimo įlenkimas. Nukrito gilė - įlenkimas, bakstelėjo minimaliai su durelėmis - įlenkimas...Vienžo - "škarbonkė". |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nežinau, per 1 metus nepastebėjau, kad stipriai kristu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru XV TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis