Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Pribloškiamai greitas
- Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
- Ilgas pakrovimo laikas
- Didelis svoris
- Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
- Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
- Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:
Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:
Bei Cameron Diaz:
Bei Ben Affleck:
2011-01-20
Prasidėjo „Tesla Model S“ bandymai Paskutinį kartą, kai „Tesla“ išplatino informaciją apie „Model S“ automobilį, atrodė, kad jam dar toli iki realybės. Tačiau šiandien padėtas didelis žingsnis šio modelio gyvenime – prasidėjo jo bandymai bendro naudojimo keliuose.
Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą „Tesla“ išplatintame video siužete „Model S“ automobilio „Alpha“ versija (pirma bandomoji versija) jau renka kilometrus Kalifornijos keliuose. „Pirmasis bandomasis modelis yra labai dinamiškas ir manevringas, turint galvoje jo dydį. Jis yra puikiai išbalansuotas, o jo vairo mechanizmas yra labai tikslus. Jis dovanoja puikius vairavimo jausmus. Prie to prisideda ir labai tvirtas, sukimui atsparus jo kėbulas“, – pasakojo „Tesla“ pilotas bandytojas Grahamas Sutherlandas. Vertinant automobilio parengtį, „Tesla“ pasakoja, kad šis „Alpha“ modelis turi 80 proc. gaminimui parengto modelio elementų. Keli elementai jau visiškai parengti gamybai – tai automobilio pakaba ir kėbulo struktūra. „Tesla“ komanda visą dėmesį skiria „Model S“ varikliui, stabdžiams. Jie džiaugiasi, kad spėjo parengti bandomą modelį jau šią žiemą ir turės progos Šiaurėje išbandyti jo eksploataciją šaltu klimatu. „Ši versija skirta ne homologacijos tikslais, o mūsų testams. Kai automobilį pabaigs tobulinti mūsų inžinieriai, jis keliaus į institucijas, kur bus tikrinamas jo saugumas ir kiti elementai. Tada, atlikę visus reikalingus pakeitimus, imsimės jį rengti masinei gamybai“, – pasakojo vyriausias „Tesla“ inžinierius Peteris Rawlinsonas. Kompanija tikisi, kad jau 2012 metais „Model S“ pradės riedėti nuo buvusios „Toyota“ gamyklos konvejerių. Gamykla, iki šiol vadinta NUMMI, pradėjus gaminti „Tesla“ modelius pervadinta tiesiog „Tesla Plant in Fremont“. Tikimasi, kad jau 2012 bus pagaminti 7000 šio modelio egzempliorių, o sekančiais metais šis skaičius išaugs dvigubai. Rawlinsonas pastebėjo, kad tiek inžinierių, tiek gamyklos darbuotojai dirba labai glaudžiai ir visi atnaujinimai daromi su mintimi, kad jį reikės gaminti masiniu būdu. Model S Alpha Hits the Road from Tesla Motors on Vimeo. |
Tesla modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | Model 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Model S | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Model Y | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Model X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Cybertruck | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Tesla Model S TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis