Markės
1704 iš 1917
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:



2016-05-25

„Tesla“ populiarumas: kodėl šie automobiliai traukia žmones

„Tesla“ populiarumas: kodėl šie automobiliai traukia žmones
„Tesla“ automobilių rinkoje pamažu eina link to, ką „Apple“ turi mobiliųjų telefonų segmente: auginamas ištikimų gerbėjų ratas, kuriems jų mėgstamo prekės ženklo įvaizdis yra kur kas svarbesnis už akivaizdžius trūkumus. Lietuvoje šie automobiliai dar neparduodami, tačiau ir čia justi išskirtinis susidomėjimas amerikiečių gamintojo transporto priemonėmis. Kuo jos tokios ypatingos?
 
Elektromobiliai visame pasaulyje vis dar asocijuojasi su ekologiškomis (todėl lėtomis) transporto priemonėmis, kurios dėl mažo nuvažiuojamo atstumo (iki 200 km) yra ne itin praktiškos. „Tesla Model S“ abi šias asociacijas paneigė: šie automobiliai viena įkrova gali įveikti virš 300 km, o iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 6 sek.
 
Be to, daugelis kitų populiarių elektromobilių yra nedideli hečbekai, tuo tarpu „Tesla Model S“ – didelis sedanas, turintis ir septynių vietų opciją.
 
2016-aisiais „Tesla“ pristatė „Autopilot“ funkciją, kurios dėka automobilis gali judėti automagistralėje be vairuotojo įsikišimo. Tokio funkcionalumo tuo metu neturėjo nei vienas didysis automobilių gamintojas. Tai – rimtas pareiškimas tapti autonominių technologijų automobiliuose lyderiu.
 
Vis tik didžiausias „Tesla“ populiarumo įrodymas įvyko pavasario pradžioje, kai dar negaminamą „Model 3“, kurio kaina sieks 35 tūkst. JAV dolerių, iš anksto užsisakė daugiau nei 400 tūkst. žmonių. Jie visi paliko po 1 tūkst. dolerių užstatą nepaisant to, jog automobilį gaus geriausiu atveju 2017-ųjų pabaigoje. Gudrus „Tesla“ manevras – šiuo būdu jie gavo daugiau nei 400 mln. dolerių paskolą, už kurią palūkanų mokėti nereikės.
 
Kur slypi „Tesla“ paslaptis? Tai nėra antgamtiniai automobiliai. Didelį viena įkrova nuvažiuojamą atstumą „Tesla“ užtikrina talpindama didžiulės talpos baterijas – pavyzdžiui, mažiausia į „Model S“ talpinama baterija yra 70 kWh talpos (didžiausia – 90 kWh), kai į BMW i3 didžiausia montuojama baterija yra 34 kWh, o į „Nissan LEAF“ – 30 kWh talpos. Tai tas pats, kas į automobilį montuoti dvigubai talpesnį degalų baką – nenuostabu, kad jis ir kilometrų nuvažiuos daugiau.
 
Todėl natūralu, kad „Tesla“ įveikia dvigubai daugiau kilometrų už savo konkurentus ir gali montuoti galingesnius variklius. Kita vertus, „Tesla“ įkrovimas dėl šios priežasties užtrunka gerokai ilgiau.
 
Kodėl kiti elektromobiliai neturi didesnių baterijų? Nes jos netelpa. Kodėl kiti elektromobiliai yra tokie maži? Atsakyti gali tik jų gamintojai. Panašu, kad didieji mašinų gamintojai elektromobilius šiandien laiko tik eksperimentu – jeigu jis pasiseks, bus sukurti ir erdvesni, ne tik miestui skirti modeliai. Kitas svarbus dalykas, lyginant „Tesla“ su kitais elektromobiliais – kaina. „Tesla Model 3“ JAV kainuos nuo 35 tūkst. dolerių, o suma už „Model S“ šiandien prasideda nuo 77 700 dolerių. JAV pigiausias „Nissan LEAF“ kainuoja 29 010 dol., o BMW i3 – 42 400 dol. Europoje šios kainos dėl mokesčių politikos yra keliais tūkstančiais didesnės.
 
Dvigubai didesnė kaina, dvigubai didesnis nuvažiuojamas atstumas, dvigubai didesnė galia, didesnis automobilis. Juk ir parduotuvėje didelis arbūzas, nuo kurio pavalgys keturių asmenų šeima, kainuoja daugiau už mažiuką, kurį suvartoję du žmonės vis dar liktų alkani, tad „Tesla“ neturi nieko antgamtiško.
 
Tačiau elektromobilių rinkos laukia daug įdomybių. Ypač kai pasirodys „Tesla Model 3“, kuris galės konkuruoti su „Nissan“, „Volkswagen“ ar BMW elektromobiliais ne tik techninėmis savybėmis, bet ir savo kaina.


Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt