Markės
1701 iš 1912
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:



2017-08-10 technologijos.lt

„Lockheed U-2“ - vienas geriausių žvalgybinių lėktuvų istorijoje, tačiau ar žinote, kodėl jis negali

„Lockheed U-2“ - vienas geriausių žvalgybinių lėktuvų istorijoje, tačiau ar žinote, kodėl jis negali
 „Lockheed U-2“ – žvalgybinis lėktuvas, pirmą kartą į orą kilęs dar 1955 metais, bet naudojamas iki šiol. Šis orlaivis gali pasiekti didesnį nei 21 kilometro aukštį ir nuskristi daugiau nei 10 tūkstančių kilometrų. U-2 buvo labai naudingas stebint ne vieną karštą tašką visoje planetoje, tačiau jam reikia šiokios tokios pagalbos. Kodėl U-2 kildamas turi būti sekamas kokio nors automobilio? Kodėl dabar tai – „Tesla Model S“?
 
„Lockheed U-2“ – vienas geriausių žvalgybinių lėktuvų istorijoje. Sukurtas Šaltojo karo metais jis taip ir neišėjo į pensiją, nes yra patikimas ir daugybę kartų įrodė, kad gali rinkti neįkainojamą žvalgybinę informaciją. Nors JAV karinės pajėgos niekada to nepatvirtins, patikimi šaltiniai teigia, kad būtent U-2 surinko didžiąją dalį informacijos, reikalingos kovai su terorizmu artimuosiuose rytuose – jis padarė tai, ko nepajėgė dronai ir šiuolaikiniai žvalgybiniai palydovai. Priminsime, kad šis lėktuvas naudojamas nuo 1957 metų.
 
Visgi, kad ir koks įspūdingas inžinerijos stebuklas U-2 būtų, jis turi ir šiokių tokių trūkumų. Dėl to, kad yra pritaikytas skristi didžiulius atstumus ir veikti 21 km aukštyje, šis žvalgybinis orlaivis turi didelį sparnų mojį ir pakankamai siaurą fiuzeliažą. Patys sparnai taip pat nėra labai platūs, todėl nėra vietos tvirtai sumontuoti papildomus ratus. Tai reiškia, kad papildomi ratai yra prikabinami, kad prilaikytų linkstančius sparnus, tačiau nukrenta vos tik lėktuvas pasiekia tam tikrą greitį ant pakilimo tako. Tuomet jis išlaiko pusiausvyrą ant centrinės važiuoklės, tačiau tai nėra labai lengva.
 
U-2 pakilimas, padedant „Tesla Model S“
 
 
Patyrę pilotai susitvarko su šia užduotimi, tačiau klaidos kaina yra labai didelė. Būtų neįtikėtinai lengva pakreipti lėktuvą ir kuro pilnu sparnu atsitrenkti į pakilimo taką. Todėl U-2 žvalgybiniai lėktuvai pakilimo metu yra sekami kokio nors greito automobilio. Dažniausiai jį vairuoja kitas U-2 pilotas, puikiai išmanantis šio orlaivio valdymo subtilybes. Jis informuoja lėktuvo kabinoje esantį pilotą apie orlaivio padėtį, ką reikia keisti, kad pakilimas būtų sklandus ir saugus.
 
Aišku, tam reikia greito automobilio. Reaktyviniai lėktuvai greitai bėgėjasi, ne kiekvienas automobilis išlaikytų trumpą atstumą iki orlaivio, kurio reikalauja taisyklės. Praeityje buvo naudojami amerikietiški sportiniai automobiliai, pavyzdžiui „Pontiac GTO“, ar greitkelių policijos darbui pritaikytos mašinos. Dabar šią užduotį puikiai atlieka „Tesla Model S“, nes šis elektromobilis pasižymi puikiu įsibėgėjimu - 100 km/h per mažiau nei 3 sekundes. Baltas “Tesla Model S“ automobilis buvo pastebėtas U-2 lėktuvui kylant Jungtinėje Karalystėje, tačiau tokie elektromobiliai tikriausiai naudojami ir kitose bazėse, iš kurių į misijas kyla U-2 žvalgybiniai orlaiviai.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt