Markės
1704 iš 1917
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:



2017-10-19

Kodėl „Tesla“ automobiliai tokie greiti?

Kodėl „Tesla“ automobiliai tokie greiti?
Nesuklystume „Tesla“ pavadinę geriausiai žinomu šiame tūkstantmetyje debiutavusiu automobilių gamintoju. Įmonės įkūrėjo Elono Musko charizma, įmonės novatoriškumas bei naujas požiūris į automobilius ir jų pardavimą suvienijo ekologiškų ir greitų transporto priemonių mylėtojus. 

Pasaulį „Tesla“ sužavėjo keliais dalykais. Pirma, tai – elektromobiliai, kas savaime reiškia ekologiją. Juolab kad pirmasis „Tesla Roadster“ pasirodė 2008-aisiais, kuomet elektra varomos transporto priemonės iš esmės egzistavo tik pririštos kelių metrų ilgio laidais prie specialiai joms įrengto tinklo. Nors „Roadster“ nebuvo itin sėkmingas modelis ir „Tesla“ jų pagamino vos per 2 tūkstančius, tai buvo pirmas serijinės gamybos elektromobilis, galėjęs įveikti daugiau nei 200 mylių (320 km) viena įkrova.

Kita priežastis – išvaizda. „Tesla“ automobiliai yra gražūs, palyginus su kai kuriais dizaino konkursų autsaideriais kaip „Mitsubishi i-MiEV“ ar pirmosios kartos „Nissan LEAF“. Juolab kad „Tesla Model S“ aerodinaminės savybės dėl išvaizdos nenukenčia, o būtent aerodinamika kiti gamintojai bando pateisinti nekokią savo modelių išvaizdą.

Trečia priežastimi galima įvardyti praktiškumą. Kai „Nissan LEAF“ gyrėsi 150 km įveikiamu atstumu, „Tesla Model S“ savininkai kvatojo už pilvų susiėmę, nes jų dvi tonas sveriantis sedanas galėjo įveikti 400 km. Fizika čia elementari – „Tesla“ tiesiog montuoja didesnės talpos baterijas, kurios leidžia nuvažiuoti daugiau kilometrų, yra ilgiau kraunamos, daugiau sveria ir daug kainuoja. 

Tačiau svarbiausia priežastis – greitis. Nėra „Tesla“ elektromobilio, kuris 100 km/val. greitį pasiektų lėčiau nei per 6 sekundes. O „Tesla Model S P100D“ iki 100 km/val. bėgėjasi greičiau nei bet kuris kitas sedanas pasaulyje – per mažiau nei 3 sekundes. Kaip gali nemėgti sedano, kuris drago tiesiojoje duoda į kaulus BMW M5, „Audi RS7“ ir kitiems greituoliams? Juolab kad įvairūs „Ferrari“, „Lamborghini“ ir „Porsche“ modeliai taip pat lieka užnugaryje.

Elektromobilio išvystomas greitis ir įsibėgėjimo rodikliai priklauso ne tik nuo variklio, bet ir nuo baterijos – kiek elektros ji sugeba perduoti vienu metu. Elektromobilio baterija ne tik kaupia energiją, bet ir ją atiduoda varikliui. Kokį kiekį energijos baterija per trumpą laiko tarpą gali atiduoti varikliui, taip greitai tas automobilis ir įsibėgėja.

Ir čia „Tesla“ laimi prieš kitus gamintojus: jų kurtos baterijos atiduoda daugiau galios negu tos, kurias turi „Chevrolet“ ar „Nissan“. 

Kaip palyginti nedidelis amerikiečių gamintojas sugebėjo tą padaryti ir kokia to technologija? „Tesla“ jos iki galo neatskleidžia, tačiau abstrakčiai ją apibūdinti galima. Elektromobilio baterijoje yra tūkstančiai mažyčių baterijų – celių, – kurios sujungtos viena su kita. „Tesla“ naudoja daugiau ir mažesnių celių nei kiti gamintojai, tad į vientisą bateriją jų gali sumontuoti daugiau. Pavyzdžiui, jeigu „Chevrolet“ ar „Renault“ 60 kWh baterija turėtų 2000 celių, tai „Tesla“ 60 kWh baterija turės 6000 celių, bet mažesnių. Konkretūs skaičiai yra išgalvoti, tačiau celių kiekio principas – būtent toks.

Daug celių gamintojai kuria dėl gaisro pavojaus: ataušinti tūkstančius mažų stačiakampių baterijų yra lengviau nei vieną didelę. Todėl „Tesla“, naudodama itin mažas ir lengviau aušinamas celes, kurių dydis primena AA bateriją, turi mažesnį gaisro pavojų ir gali leisti iš jų išspausti daugiau.

Elektrinio variklio veikimo principas iš esmės nesikeičia – „Tesla“ naudoja prieš daugiau nei 100 metų Nicolo Tesla atrastą jo veikimo principą, o kiti gamintojai taip pat nėra toli nubėgę. Tačiau baterija yra ta vieta, kur „Tesla“ turi pranašumą prieš konkurentus, o jos technologijos nuo 1900-ųjų pažengė šviesmečiais. Tikėtina, kad pastačius „Gigafactory“, baterijų kainos sumažės ir „Tesla“ konkurencinis pranašumas šioje srityje dar padidės.
 


Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt