Markės
1705 iš 1918
Tesla Model S, 2012 - dabarTOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)39% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Pribloškiamai greitas
  • Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
  • Ilgas pakrovimo laikas
  • Didelis svoris
  • Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
  • Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
  • Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
  • Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:


Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:


Bei Cameron Diaz:


Bei Ben Affleck:



2019-10-21 technologijos.lt

„Tesla“ sugrįžo į Niurburgringą naujam rekordui, patobulinti prototipai jau šėlsta lenktynių trasoje

„Tesla“ sugrįžo į Niurburgringą naujam rekordui, patobulinti prototipai jau šėlsta lenktynių trasoje

Kaip ir žadėjo, „Tesla“ vėl sugrįžo į Vokietijos Niurburgringo lenktynių trasą ir atsivežė dvi skirtingas „Model S Plaid“ prototipų versijas. Iš pirmojo vaizdo įrašo galima matyti, kaip intensyviai šie elektromobiliai yra testuojami bei ruošiami rekordiniam trasos įveikimui.
 
Visa ši istorija prasidėjo nuo „Porsche“ teiginio, kad jų „Taycan“ elektromobilis yra pats greičiausias.

Elonas į šį pareiškimą sureagavo ir po oficialaus „Taycan“ pristatymo pareiškė, kad pagerins „Porsche“ užfiksuotą Niurburgringo rekordą.

Pirmiausiai jis pagerino „Laguna Seca“ (Kalifornija) trasos rekordą ir pristatė naujuosius elektromobilio patobulinimus.

Tada pamatėme pirmąjį vaizdo įrašą, kaip Niurburgringe išbandomas „Tesla Model S“ elektromobilis ir galiausiai sužinojome, kad patobulintas „Model S Plaid“ elektromobilis Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 23 sekundes ir „Porsche Taycan“ aplenkė net 22 sekundėmis.

Ties tuo Elonas neketino sustoti ir pareiškė, kad jie atliks keletą papildomų elektromobilio patobulinimų ir dar sugrįš į Niurburgringą naujam rekordui. Ir „Tesla“ grįžo.

„Automotive Mike“ paviešino pirmąjį vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip Niurburgringo trasoje testuojami du modifikuoti „Model S“ elektromobiliai:



Iš vaizdo įrašo matyti, kad šie elektromobiliai įveikia keletą greičio ratų ir atlieka specialius manevrus – taip testuojamas elektromobilių valdymas.

Taip pat vaizdo įraše galima įžvelgti, kad elektromobilių prototipai turi didesnes oro paėmimo angas bei vienas iš „Model S Plaid“ elektromobilių gale turi difuzorių. Jis čia ne vien dėl grožio, bet ir tam, kad užtikrintų geresnį automobilio sukibimą su kelio danga.



©Automotive Mike | youtu.be

Kol kas yra neaišku ar „Tesla“ sugebės pagerinti savo pasiektą rekordą, tačiau automobilių gamintojas tikisi pasiekti įspūdingą 7 minučių ir 5 sekundžių rezultatą. Jei tai pavyktų, „Model S“ taptų vienu greičiausiu keturių durų automobilių Niurburgringo trasoje.

Praėjusį mėnesį Muskas teigė, kad „Model S“ su nauja „Plaid“ jėgos pavaros sistema (elektros varikliai ir baterijų kompleksas) pasirodys 2020-ųjų spalio arba lapkričio mėnesiais. Tačiau po paskutinių testavimų Elonas teigia, kad tai įvyks dar greičiau – kitų metų vasarą.

Tikimasi, kad naujos kartos „Roadster“ taip pat gaus „Plaid“ jėgos pavarų sistemą su trimis elektros varikliais. Tačiau šis elektromobilis pasirodys po to, kai rinkoje jau bus naujasis „Model S“.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt