Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Pribloškiamai greitas
- Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
- Ilgas pakrovimo laikas
- Didelis svoris
- Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
- Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
- Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:
Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:
Bei Cameron Diaz:
Bei Ben Affleck:
2019-11-14
technologijos.lt
„Top Gear“ testas buvo „Fake News“? E.Muskas: mes įveiksime Porsche ir aišku kaip tai bus padaryta Elonas Muskas taip pat matė paskutiniuosius „Model S“ ir „Taycan Turbo S“ bandymus bei tarpusavio lyginimus ir teigia, kad jau žino, kaip savo elektromobiliams dar pridėti 50 papildomų „arklių“ bei taip įveikti „Porsche“ elektromobilį.
Pirmąjį šių dviejų kompanijų elektromobilių tarpusavio palyginimą atliko Vokietijos TV laida, tačiau joje su „Taycan Turbo S“ elektromobiliu buvo lyginamas „Tesla Model S P100D“. Tai tikrai ne naujausia „Model S“ versija ir „Porsche Taycan“ gana stipriai jį nugalėjo. Akivaizdu, kad daugeliui kilo klausimas: kodėl nebuvo tarpusavyje palyginta naujausia „Tesla Model S Raven“ versija su „Porsche Taycan Turbo S“? „Top Gear“ būtent tai ir padarė. Ir nors pripažinta, kad tai yra du aukščiausios klasės elektromobiliai, bei „Model S Raven“ yra patogesnis, talpesnis, užtikriną patogesnį įkrovimą ir didesnį nuvažiuojamą atstumą, bet greičių testai vis tiek nulėmė „Porsche Taycan Turbo S“ pergalę. „Tesla Model S Raven“ ir „Porsche Taycan Turbo S“ testų rezultatai
©Top Gear | youtu.be Į šiuos „Top Gear“ paskelbtus elektromobilių rezultatus sureagavo Brooksas iš „DragTimes“, kurie specializuoja būtent drag’o (traukos) lenktynėse. Brooksas teigia, kad „Top Gear naudojosi senesniais testų rezultatais ir Model S galia nebuvo pilnai išnaudota - neįjungta Launch Control“: Šiuos Brookso žodžius patvirtino ir „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas ir pridūrė, kad būsimas programinės įrangos atnaujinimas taip pat turėtų užtikrinti, jog „Model S“ ketvirčio mylios lenktynėse įveiks „Taycan Turbo S“: „DragTimes analizė teisinga. Be to, atkeliauja Model S skirtas programinės įrangos atnaujinimas, kuris maksimalią galią padidins 50AG. Dėl to Model S turėtų įveikti Porsche Taycan Turbo S ketvirčio mylios lenktynėse ir įsibėgėjime nuo 0 iki 60 mylių per valandą.“ Elonas Muskas apie elektromobilių galios padidinimą, kuris, matyt, buvo pasiektas optimizuojant variklio valdymą, užsiminė skelbdamas III-ojo ketvirčio finansinius kompanijos rezultatus. Ir šis programinis įrangos atnaujinimas jau atkeliavo į kai kuriuos „Tesla“ elektromobilius, tad greitu metu galime sulaukti ir dar vieno „Tesla Model S“ ir „Porsche Taycan Turbo S“ palyginimo. |
Tesla modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | Model 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Model S | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Model Y | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Model X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Cybertruck | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Tesla Model S TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis