Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Pribloškiamai greitas
- Kokybiškas, išskirtinis interjeras
TRŪKUMAI
- Ilgas pakrovimo laikas
- Didelis svoris
- Itin brangus
"Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams"
Elektromobilio Tesla Model S misija paprasta ir kartu sunkiai pasiekiama – tapti komfortiškų prabangių sedanų su superautomobilio dinamika ir Toyota Prius ekonomiškumu etalonu. Tesla kompanija ne naujokė elektromobilių rinkoje, tad rezultatas turi būti itin įdomus. Akivaizdu, kad gamintojas stengiasi „užkabinti“ pirkėją ne tik techniniais duomenimis, bet ir nepriekaištingu dizainu. Amobilis platus, žemas, sportiškas, primena kupė automobilių siluetus. Model S linijos kruopščiai nugludintos, išbaigtos ir puikiai dera tarpusavyje. Nors po kapotu nesislepia variklis, tačiau radiatoriaus grotelių imitacija palikta. Be jokios abejonės puikus šio automobilio dizainas įtakojo vėlesnių automobilių, tokių kaip Ford Mustang Mach-E arba Mazda 6 dizaino kūrėjus. Model S interjeras pasitinka milžinišku lietimui jautriu ekranu, kuriuo valdomos visos automobilio sistemos ir kuris puikiai pabrėžia elektrinę automobilio prigimtį. Taip pat automobilis turi didelį panoraminį stoglangį, du bagažo skyrius – vieną priekyje ir kitą gale. Galinė bagažinė siekia net 745 litrus ir yra gerokai didesnė nei 540 litrų E klasės Mercedes-Benz bagažinė. Yra gaminama speciali Model S versija talpinanti net septynis žmones. Tiesa, trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams. Model S gaminamas naudojant itin standžią aliumininę platformą. Pirkėjai gali užsisakyti vieną iš trijų versijų: pigiausia iš jų vienu įkrovimu galės įveikti 250 km distanciją, o brangesnės – atitinkamai 320 km bei 480 km. Tai išties nemaža distancija tokių gabaritų, galios ir svorio elektromobiliui. Negana to, pati galingiausia Model S versija savo dinamika lygiuojasi ne į ką kitą, o į patį dviejų turbinų V8 varikliu ginkluotą BMW M5. Abu automobiliai panašūs tiek savo dydžiu, tiek dinamika: BMW automobilis nuo iki 100 km/h pagreitėja per 4.3 sekundės, tuo tarpu Tesla įvardina panašius skaičius: 4.4 sekundės. Galingiausia Model S versija išvysto 416 AG (310 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas akimirksniu. Tesla Model S turi 50:50 tobulai paskirstytą svorį tarp abiejų ašių, puikiai subalansuotą pakabą, todėl gerai laikosi trajektorijos posūkiuose. Svarbu išsilaikyti kiek slidžiose odinėse sėdynėse. Kaip teigė Tesla kompanijos vadovas Elonas Muskas: „mūsų tikslas yra pagaminti geriausią elektra varomą automobilį. Jame bus septynios vietos, dvi bagažinės ir žemas svorio centras – galvojote tai neįmanoma? Apsirikote. Aš didžiuojuosi šiuo automobiliu“.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
- Žurnalai „Automobile Magazine“, „Motor Trend“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „Yahoo!“ Tesla Model S išrinko 2013 metų automobiliu.
- Internetinis portalas „CNET“ Tesla Model S išrinko 2012 metų automobiliu.
- Žurnalas „Time“ pripažino vienu iš 25 geriausių inovacijų per 2012 metus.
Šį automobilį vairuoja Red Hot Chili Peppers lyderis Anthony Kiedis:
Bei Matricos žvaigždė Laurence Fishburne:
Bei Cameron Diaz:
Bei Ben Affleck:
2020-01-14
technologijos.lt
1,25 mln. dolerių vertės elektromobilis-monstras „Drako GTE“ prieš galingiausią „Tesla“ versiją Pirmame plane yra „Drako GTE“, o toliau „Tesla Model S P100D“
©DRAKO MOTORS 330 | youtu.be
Į elektromobilių rinką žengianti „Drako“ kompanija nusprendė iškart atkreipti visų dėmesį. Ji tarpusavyje palygina savo sukurtą superautomobilį „Drako GTE“ su pačiu galingiausiu „Tesla“ modeliu – „Model S P100D“. „Drako“ kompaniją įkūrė Deanas Drako. Kuris yra geriau žinomas dėl „Barracuda Networks“ kompanijos įkūrimo ir vadovavimo jai.
Taip pat prie „Drako“ įkūrimo ne ką mažiau prisidėjo ir Shivas Sikandas. Elektros inžinierius ir „IC Manage“ įkūrėjas.
Įdomu yra tai, kad šie du vyrai yra ne naujokai elektromobilių segmente ir prie „Drako GTE“ elektromobilio dirba jau dešimt metų. Ir dienos šviesą šis superautomobilis išvydo praėjusių metų rugpjūčio mėn.
„Drako GTE“ yra superautomobilis, pasižymintis žvėriškomis specifikacijomis ir tuo pačiu labai išvaizdus. Tai 4 durų sedanas ir jo išvaizda paremta originalia „Fisker Karma“ koncepcija.
Kalbant apie šio elektromobilio specifikacijas, „Drako“ teigia, kad jos yra įspūdingos ir „Drako GTE“ turi 4 elektros variklius, kurių kiekvieno galia svyruoja nuo +225 kW iki -225 kW:
„Turėdamas visiškai elektrinę keturių variklių architektūrą, Drako GTE buvo sukurtas taip, kad pakeltų šiuolaikinio vairuotojo patirtį į visiškai naują lygį.
Keturi sichroniniai varikliai sukuria kolosalią 1 200 AG galią ir 8 800 Nm sukimo momentą, užtikrinantį stulbinamą pagreitį ir maksimalų 206 mylių per valandą (332 km/h) greitį.
Kiekvienas GTE ratas yra sujungtas su elektros varikliu per atskiras, tiesiogines pavarų dėžes, leidžiančias individualiai valdyti ratus, kad būtų užtikrintas ypač tikslus sukimo momentas.“
Gerai, pripažinkime – skamba, kaip iš fantastikos srities. Juk mes kalbame apie beveik megavato galios generavimą tik iš 90 kWh turimos baterijos sistemos.
Visas technines „Drako GTE“ specifikacijas rasite oficialioje kompanijos svetainėje.
„Drako GTE“
©Gamintojo nuotr.
Ir šis gražuolis, kaip kas nors gali pagalvoti, nėra fantazija – tai realus elektromobilis. Kadangi „Drako“ jau turi darbinę elektromobilio versiją, jie nusprendė ją palyginti su „Tesla Model S P100D“. Teigiama, jog „Tesla“ automobilis buvo „Launch“ režime. Kitaip tariant, išnaudojamos visos jo galimybės. Ir štai kokie lenktynių rezultatai:
„Drako“ teigia, kad planuoja pagaminti tik 25 vienetus „Drako GTE“ elektromobilių, kurių bazinė kaina bus 1,25 mln. JAV dolerių (apie 1,12 mln. eurų).
Kompanija jau priima išankstinius užsakymus ir tikisi, kad pirmieji „Drako GTE“ superautomobiliai savo pirkėjus pasieks dar šiais metais.
Žinoma, čia kalbame apie labai riboto leidimo ir itin brangią transporto priemonę. Akivaizdu, jog tai nėra tiesioginis „Model S“ konkurentas.
Iš kitos pusės, pati „Performance“ versija įveikė jau ne vieną šiandieninį sportinį automobilį, tad toks „Drako“ būdas parodyti, kad jie turi tikrai galingą sportinį elektromobilį yra visai logiškas.
Bus įdomu stebėti, kaip toliau klostysis „Drako GTE“ reikalai ir jau su nekantrumu galime laukti adekvatesnių tarpusavio palyginimų, kai Elonas pristatys naująjį „Roadster“ sportinį elektromobilį.
Tiesa, jis ne kartą minėjo, kad „Roadster“ jam šiuo metu nėra prioritetinis elektromobilis ir dabar visas dėmesys yra nukreiptas į šiais metais pasirodysiančius „Model Y“ elektromobilį bei „Tesla Semi“ sunkvežimį.
Gal tada „Porsche“ su savuoju „Taycan“ elektromobiliu pabandys pasivaržyti su „Drako GTE“ monstru. Lenktyniauti su „Tesla“ elektromobiliais jie praėjusiais metais tikrai mėgo. Tik ar „Porsche“ išdrįs? Automobilių mėgėjams pamatyti tokį vaizdą būtų labai smagu.
|
Tesla modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | Model 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Model S | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Roadster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Model Y | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Model X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Cybertruck | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Tesla Model S TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis