Markės
1712 iš 1917
Toyota Auris, (E180) 2013 - 2018TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.614% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Gerai surinktas interjeras
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra galingesnių versijų
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
"Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės"
Tokio automobilio kaip Toyota Auris premjera negali būti nepastebėta, nes tai vienas tų modelių, kurie diktuoja madas savo klasėje. Taigi naujasis Auris pasitinka pirkėjus su šviežiu, dinamiškesniu dizainu, kuris pabrėžia sportiškumą kurio taip trūko ankstesniems šios markės automobiliams. Toyota Auris priekis kiek primena naujajį Yaris bei Avensis modelius ir pasižymi aštresnėmis kiek netikėtomis linijomis. Galinė dalis yra beveik tiksli Lexus CT kopija, kas tikrai neliūdina. Naujame hečbeke Toyota toliau demonstruoja tik jai būdingą stilių ir suteikia jausmą, kad kompanijos dizaineriai žino ko siekia ir tai puikiai įgyvendina savo kūriniuose. Viduje automobilis turi interjerą, kuris išsyk primena sportiško Toyota GT-86 panelę. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems kaip Volkswagen Golf prilygti negali. Dėka šešiais centimetrais žemesnio kėbulo, žemesnio svorio centro ir maždaug 40-70 kg mažesnės masės Auris tapo geriau valdomas ir stabilesnis. Nepaisant žemiau suprojektuoto stogo, viduje automobilis tapo erdvesnis, o sėdynės yra nuleistos žemiau, todėl yra patogu ir aukštiems keleiviams. Erdvesnis tapo ir bagažo skyrius. Dabar jis siekia 380 litrus - toks pat kaip Volkswagen Golf ir gerokai didesnis nei 316 litrų Ford Focus skyrius. Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės. Tai labai praktiškas patobulėjimas. Toyota Auris tapo dar tylesnis – tyliai dirba tiek pakaba, tiek varikliai. Vairo mechanizmas tapo „aštresnis“, tačiau vis dar ne toks tikslus kaip daugelio šios klasės atstovų. Naujasis Auris komplektuojamas su benzininiais (1.33 L ir 1.6 L), dyzeliniais (1.4 L ir 2.0 L) ir hibridiniu varikliais. Toyota kompanija tikisi, kad net trečdalį visų Auris pardavimų sudarys hibridai. Kaip minusą galima išskirti CVT pavarų dėžę, kuri garsiai dirba stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2019-05-17
Toyota Auris 1,8 mechankė 2013
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Saugumas, degalų sąnaudos, išvaizda, priežiūros išlaidos, valdymas, patikimumas, dinamika
nėra
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Myniau su ja 1,4 metų. Per šį laiką, numyniau apie 40 tūkst. Km. Sumontavau dujas, tai mano pirmasis automobilis su dujomis. Ir variklis gerai tinka dujoms, dėl gero suspaudimo laipsnio ir gero tepalo siurblio, variklio alyva visada yra švari. Labai patinka salono interjeras. Aš ne atsitiktinai pirkau Toyota, nes Ieškojau derinio: patikimumo ir geros išvaizdos. Bet dar vienas privalumas yra šio automobilio - Sport komplektacija - raudonos linijos salone, iš gamyklos - duslintuvas su vidutiniškai sportiniu garsu. Pati mašina yra gana aštri, ypatingai variklis atgyja nuo 3,5 iki 6,5 tūkst. sūkių. Su 6-ių bėgių mechaninei pavarų dėže neišpasakytas malonumas važiuoti, ypač greitkelyje. Didmiestyje tai, žinoma, yra minusas mechaninė pavarų dėžė, todėl pardaviau šį automobilį, nes mano darbas yra susijęs su vairavimu ir labai pavargstu visą dieną junginėti pavaras ir spaudyti sankabą. Automobilio dinamika yra gera, 10 sekundžių iki 100 km.h mano matavimų metu, o maksimalus greitis 200 km / h įsibėgėja tiesiu keliu. Dėl svirtelinės pakabos ir mažo svorio centro automobilis labai gerai valdosi, gerai stovi ant kelio, net ir persirikiuojant ar važiuojant maksimaliu greičiu. Padangos ant jo buvo 16/205/55; Taip pat turėjau ir siauresnes R15 / 195/60, bet supratau, kad su r16 yra saugiau, nes ratai platesni - geresnis stabdymas ir stabilumas kelyje. Eksploatacijos metu nieks negedo, bet čia ir nelabai yra kam gesti, mechaninę pavarų dėžė, patikima kaip Kalašnikovas, variklis yra toks pat patikimas; grandinė laiko apie 200 tūkst. km, net gi sako, kad laiko iki 300 tūkst., pakaba irgi gera. Jei kas nors nori pirkti su automatine dėže, iš esmės, galima pirkti, bet aš nusipirkau su mechanine dėže, nes ji yra patikimesnė. Tik tokiu atveju galite pasiimti automatą - jei dažniausiai važinėjate po miestą. Pakaba yra subalansuota, o ne kieta ir ne per minkšta. Apie degalų sąnaudas: 8 litrai trasoje jei važiuoju normaliai, jūs, žinoma, galite sutilpti į 6,5 - 7, jei ramiai važiuosite. 8,5 - 9,5 - 11-12 mieste, priklausomai nuo sezono ir vairavimo stiliaus bei eismo kamščių. Apskritai, automobilis yra gana geras. Nepakankama garso izoliacija, garsas sklinda daugiausia iš ratų. Bet gana gera gamyklinė garso aparatūra, multimedija su galinio vaizdo kamera. Jei pirkčiau tokį automobilį miestui, tai pirkčiau automatą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt