Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Gerai surinktas interjeras
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Nėra galingesnių versijų
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Nedidelė bagažinė
"Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės"
Tokio automobilio kaip Toyota Auris premjera negali būti nepastebėta, nes tai vienas tų modelių, kurie diktuoja madas savo klasėje. Taigi naujasis Auris pasitinka pirkėjus su šviežiu, dinamiškesniu dizainu, kuris pabrėžia sportiškumą kurio taip trūko ankstesniems šios markės automobiliams. Toyota Auris priekis kiek primena naujajį Yaris bei Avensis modelius ir pasižymi aštresnėmis kiek netikėtomis linijomis. Galinė dalis yra beveik tiksli Lexus CT kopija, kas tikrai neliūdina. Naujame hečbeke Toyota toliau demonstruoja tik jai būdingą stilių ir suteikia jausmą, kad kompanijos dizaineriai žino ko siekia ir tai puikiai įgyvendina savo kūriniuose. Viduje automobilis turi interjerą, kuris išsyk primena sportiško Toyota GT-86 panelę. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems kaip Volkswagen Golf prilygti negali. Dėka šešiais centimetrais žemesnio kėbulo, žemesnio svorio centro ir maždaug 40-70 kg mažesnės masės Auris tapo geriau valdomas ir stabilesnis. Nepaisant žemiau suprojektuoto stogo, viduje automobilis tapo erdvesnis, o sėdynės yra nuleistos žemiau, todėl yra patogu ir aukštiems keleiviams. Erdvesnis tapo ir bagažo skyrius. Dabar jis siekia 380 litrus - toks pat kaip Volkswagen Golf ir gerokai didesnis nei 316 litrų Ford Focus skyrius. Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės. Tai labai praktiškas patobulėjimas. Toyota Auris tapo dar tylesnis – tyliai dirba tiek pakaba, tiek varikliai. Vairo mechanizmas tapo „aštresnis“, tačiau vis dar ne toks tikslus kaip daugelio šios klasės atstovų. Naujasis Auris komplektuojamas su benzininiais (1.33 L ir 1.6 L), dyzeliniais (1.4 L ir 2.0 L) ir hibridiniu varikliais. Toyota kompanija tikisi, kad net trečdalį visų Auris pardavimų sudarys hibridai. Kaip minusą galima išskirti CVT pavarų dėžę, kuri garsiai dirba stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Paulius Č
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Paulius Č | 2017-03-12 |
Toyota auris 1.4d 66kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Naujas.. turi ''hyteri'' oro pagalves, yra net kelienems. stabilumo kontroles darbas.
kuro sanaudos, trauka, garso aparatura, langu valdymas,
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, Pirma mano vairuota toyota buvo betent aurisas. Su 1.4 66kw dyzeliniu ''agregatu''. :) Viso aurisus turejau du, paprasta ir feislifta. Pirmasis auto eksplotavosi gan neblogai, vazuokle pakankamai nebloga, salonas buvo dar standus, nenutrintas, sedynes standartines, buvo pakankamai patogu sedet (nugaros neskaudedavo) net nuvazevus apie 500 km. Ka galiu pamineti tai jos auksti, taip taip - auksti. Ji buvo visiskai standartine, su bazine komplektacija todel ir vazuokle standartine, nezeminta. Bet kaip bebutu keista, visi, netgi maziausi borteliai ar parkavimosi atzymos (juodos gumines kur buna prie didziuju prekybos centru) buvo ''mano''. Priekinio bamperio apacia buvo visikai nusveista, i visokius bortelius, mano duru apacia, taip pat sudrozta. Jeigu pastatai masina sonu ir atidarineji duris VISUOMET nutarkuosi apacia i borteli. priekine panele vazuojant zvirkeliu turejo labai labai didele vibracija, salono koncole TRAGISKA :) Kaip ja gavau buvo apie 80'000 rida, su ja nuvazevau iki 105'000 jokiu nemonto darbu per ta laika neatlikinejau, viskas veikia tikrai nepriekaistingai. Tuomet gavau FL modeli, tokiu pat varikliu. Pasiemant is salono rida buvo 6km su ja jau nuvazevau beveik 20'000 km. Keiciau tik padangas ir tepalus. FL modelis vartoja daugiau kuro vidutiniskai apie 0.4 litro daugiau, bet turi ir issprestu problemu. Tai yra masinos aukstis... Jau gali drasiai parkuotis prie parduotuves nebijodamas nulauzti priekinio bamperio i ta juoda gumini borteli. Salono koncole zymiai geresne! Paneles nezmoniska vibracija isgi isspresta. Priekinis bamperis ir lempos daug grazesnes, sviecia labai gerai, nors sudetos paprastos h4 berods. Auto stabilumai ir visi stabilumo pagalbininkai nusipelne pagarbos, tikrai puikiai veikia, neleidzia uzmesta masinos net jeigu to ir nori. (zinoma galima ja isjungt, bet toyotu savininkams to neireiks) Tik va, pora menku pastebejimu turiu. Isriedejus is salono uzdegiau sviesa salone. Ta lempute virs manes, is vairuotojo puses, stringa ja nuspaudus ji neatsoka atgal, akiniu deklas sudetas kreivai, matosi keliu milimetru tarpas. Reziume apie auto: Trauka prasta, kuro sanaudos galetu but ir mazesnes kaip tokiam auto, kompas rodo 5.6 bet apie 70% laiko praleidziu autostradoj. aplenkt masina uztrunka amzinybe.. Visiskai paprasta ir nieko neissiskirianti masina, nuo tasko A iki tasko B vazuoti palengva puikiai tiks, bet ne daugiau... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas. ekslpotacija, nuvertejimas. Labai sunku sprestapie isvardintus kriterijus, kadangi automobilis yra visikai naujas, lauksim kitu kolegu atsiliepimu kai praeis bent keli metai. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkdami privalot issiaiskint, ar masina nebuvo ''valdiska''. Esu pastebejas, jog UAB megsta isigyti sita modeli. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Toyota Auris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis