Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Gerai surinktas interjeras
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Nėra galingesnių versijų
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Nedidelė bagažinė
"Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės"
Tokio automobilio kaip Toyota Auris premjera negali būti nepastebėta, nes tai vienas tų modelių, kurie diktuoja madas savo klasėje. Taigi naujasis Auris pasitinka pirkėjus su šviežiu, dinamiškesniu dizainu, kuris pabrėžia sportiškumą kurio taip trūko ankstesniems šios markės automobiliams. Toyota Auris priekis kiek primena naujajį Yaris bei Avensis modelius ir pasižymi aštresnėmis kiek netikėtomis linijomis. Galinė dalis yra beveik tiksli Lexus CT kopija, kas tikrai neliūdina. Naujame hečbeke Toyota toliau demonstruoja tik jai būdingą stilių ir suteikia jausmą, kad kompanijos dizaineriai žino ko siekia ir tai puikiai įgyvendina savo kūriniuose. Viduje automobilis turi interjerą, kuris išsyk primena sportiško Toyota GT-86 panelę. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems kaip Volkswagen Golf prilygti negali. Dėka šešiais centimetrais žemesnio kėbulo, žemesnio svorio centro ir maždaug 40-70 kg mažesnės masės Auris tapo geriau valdomas ir stabilesnis. Nepaisant žemiau suprojektuoto stogo, viduje automobilis tapo erdvesnis, o sėdynės yra nuleistos žemiau, todėl yra patogu ir aukštiems keleiviams. Erdvesnis tapo ir bagažo skyrius. Dabar jis siekia 380 litrus - toks pat kaip Volkswagen Golf ir gerokai didesnis nei 316 litrų Ford Focus skyrius. Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės. Tai labai praktiškas patobulėjimas. Toyota Auris tapo dar tylesnis – tyliai dirba tiek pakaba, tiek varikliai. Vairo mechanizmas tapo „aštresnis“, tačiau vis dar ne toks tikslus kaip daugelio šios klasės atstovų. Naujasis Auris komplektuojamas su benzininiais (1.33 L ir 1.6 L), dyzeliniais (1.4 L ir 2.0 L) ir hibridiniu varikliais. Toyota kompanija tikisi, kad net trečdalį visų Auris pardavimų sudarys hibridai. Kaip minusą galima išskirti CVT pavarų dėžę, kuri garsiai dirba stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-05-17 |
Toyota Auris 1,8 mechankė 2013 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Saugumas, degalų sąnaudos, išvaizda, priežiūros išlaidos, valdymas, patikimumas, dinamika
nėra
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Myniau su ja 1,4 metų. Per šį laiką, numyniau apie 40 tūkst. Km. Sumontavau dujas, tai mano pirmasis automobilis su dujomis. Ir variklis gerai tinka dujoms, dėl gero suspaudimo laipsnio ir gero tepalo siurblio, variklio alyva visada yra švari. Labai patinka salono interjeras. Aš ne atsitiktinai pirkau Toyota, nes Ieškojau derinio: patikimumo ir geros išvaizdos. Bet dar vienas privalumas yra šio automobilio - Sport komplektacija - raudonos linijos salone, iš gamyklos - duslintuvas su vidutiniškai sportiniu garsu. Pati mašina yra gana aštri, ypatingai variklis atgyja nuo 3,5 iki 6,5 tūkst. sūkių. Su 6-ių bėgių mechaninei pavarų dėže neišpasakytas malonumas važiuoti, ypač greitkelyje. Didmiestyje tai, žinoma, yra minusas mechaninė pavarų dėžė, todėl pardaviau šį automobilį, nes mano darbas yra susijęs su vairavimu ir labai pavargstu visą dieną junginėti pavaras ir spaudyti sankabą. Automobilio dinamika yra gera, 10 sekundžių iki 100 km.h mano matavimų metu, o maksimalus greitis 200 km / h įsibėgėja tiesiu keliu. Dėl svirtelinės pakabos ir mažo svorio centro automobilis labai gerai valdosi, gerai stovi ant kelio, net ir persirikiuojant ar važiuojant maksimaliu greičiu. Padangos ant jo buvo 16/205/55; Taip pat turėjau ir siauresnes R15 / 195/60, bet supratau, kad su r16 yra saugiau, nes ratai platesni - geresnis stabdymas ir stabilumas kelyje. Eksploatacijos metu nieks negedo, bet čia ir nelabai yra kam gesti, mechaninę pavarų dėžė, patikima kaip Kalašnikovas, variklis yra toks pat patikimas; grandinė laiko apie 200 tūkst. km, net gi sako, kad laiko iki 300 tūkst., pakaba irgi gera. Jei kas nors nori pirkti su automatine dėže, iš esmės, galima pirkti, bet aš nusipirkau su mechanine dėže, nes ji yra patikimesnė. Tik tokiu atveju galite pasiimti automatą - jei dažniausiai važinėjate po miestą. Pakaba yra subalansuota, o ne kieta ir ne per minkšta. Apie degalų sąnaudas: 8 litrai trasoje jei važiuoju normaliai, jūs, žinoma, galite sutilpti į 6,5 - 7, jei ramiai važiuosite. 8,5 - 9,5 - 11-12 mieste, priklausomai nuo sezono ir vairavimo stiliaus bei eismo kamščių. Apskritai, automobilis yra gana geras. Nepakankama garso izoliacija, garsas sklinda daugiausia iš ratų. Bet gana gera gamyklinė garso aparatūra, multimedija su galinio vaizdo kamera. Jei pirkčiau tokį automobilį miestui, tai pirkčiau automatą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Toyota Auris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis