Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: T o y o t a | 2015-04-01 |
Neblogai visai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Mazos kuro sanaudos, kaip vidutines klases auto, patikimumas
Purkstukai, uzlustancios pakaitinimo zvakes, sankaba
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, Si 2001m. 2.0 D4D avensi pirkau 2010m. su 218.000 km rida, parvaryta is Prancuzijos uz 3800 Eur. Labai panasu, kad rida tikra buvo, nes buvo ir saskaitu is serviso ir paskutiniu tech. apziuru lapai, o ten datos, rida ir kebulas nurodyti.Dauzta desine puse buvo, bet ne baisiai. Per 5 metus nuvaziavau beveik 80.000 km. Kelyje niekada nebuvau sugedes. Šiaip, noretusi, kad platesne butu. Vairuojasi maloniai, variklio galios normaliai. Startuojant is vietos mieste bukoka, paskui normaliai. Trasoje prie 2000 aps.min. labai neblogai, spaudi ir bega jinai. Ilgoje kelioneje vaziuojant nepavargsti. Kaip ir perkant kiekviena naudota automobili, viskas priklauso nuo jo stovio. Kas ir kaip pries tai vaziavo ir kaip priziurejo. |
Variklis |
Pirmus 2 metus neturejau jokiu rimtu gedimu. Pasikeiciau pagrindini dirza su visais guoliais, pompa ir t.t., atsiejo 750 Lt. Tiesa stabdziu priekiniu cilindriukai pastriginedavo po pirkimo, tai teko issiardyti, isvalyti, pakeisti riebuokslius stabdziu cilindriuku ir problema isspresta (45 Lt riebuoksliai, darbas mano ;) ). Po keleto metu atsirado problema su uzvedimu ziema. Akumas geras, starteris suka, bet uzkurdavau is trecio karto, kartais antro, priklausomai nuo minusines temperaturos uz lango :) Radau, kad pakaitinimo zvake viena negyva, apsidziaugiau rades problema, deja mano dideliam nusivylimui jinai luzo. Pasirodo situ avensiu daznai luzta, o priejimas atsiprasau "sudinas". Bet radau zmogu, kuris uz 150 Lt isluksteno. Siai dienai jau uz 100 Lt isoperuoja sena zvake. Zvakes po 45 Lt buvo. Po visu pakaitinimo zvakiu pakeitimo uzvedimas pagerejo, bet ne iki tiek, kaip turi kurtis tvarkingas auto. Tai dar viena ziema kankinau akuma ir starteri, ko pasekoje teko perrinkt ir starteri 200 Lt su isemimu ir pastatymu. Galiausiai motoristas vienas, is karto paziurejes del mano prasto uzsikurimo ziema nusiskundimu, pasake kad reikia keisti varines poverzles po purkstukais (irgi d4d varikliu daznai pasitaikantis gedimas). Nulupo nemazai 930 Lt, dar purkstuku antgalius kaip ir pakeite, nes jau perpyldavo dyzeli. Pastebedavau, kad juoda duma mesdavo, net ir nelabai stipriai akseleruojant ir tepalas variklyje kazkur dingdavo. Po remonto juodi dumai dingo ir ziema kuriasi is pirmo karto ir tepalo nevalgo. Tiesa, sako jog bijo sitie varikliai musu kaimynu dyzelino, tai pilkite siulyciau tik is degalines, nes purkstukai deveti vienetas nuo 300-450 Lt. Sankabos plaukiojancios sitam modeliui ir aktuali problema, bet as dar nesusiduriau per 5 metus su ja. Gal keista jau buvo :/ O daugiau nieko rimto nebuvo. Stabdziu diskai, kaladeles, amortizatoriai visi ir galinio stabilizatoriaus gumos 2 kartus keistos ( lenkiskos, tai turbut tokia ir kokybe :D ). Vidines granatu gumos praplyso po 50.000km mano vaziavimo (40 Lt, darbas 80 Lt) . Daugiau vaziuoklei per 5 metus nieko nedariau, nes paprasciausiai jinai nebilda. Reziume, tvirta, patikima vaziuokle. Teko su seimyna vaziuoti atostogu i Kroatija, tai be jokiu bajeriu suvazinejom, patikimai :) O siaip eksploatacines medziagos, filtrai, alyvos, tepalai, dirzeliai. Neseniai sutruko oro padavimo guma is oro filtro i turbina, tai originala nauja uz 50 Eur nupirkau, srote plesikai 40 paprase. Galinio stiklo valytuvo varikliukas durniuodavo, sustodavo ne toje padetyje. Issiardziau, isvaliau apkerpejusius kontaktus, sutepiau, paskeiciau angliukus po 2 Lt, dirba po siai dienai ;) Tai tiek per 5 metus. Tech. apziura pirma karta pravariau be jokiu problemu, dar po dvieju metu del dumingumo tik prikibo. Bet problema buvo kaip minejau anksciau purkstuku poverzlese. Tai va tiek apie si modeli. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Detales Toyotu nera is pigiuju, jei reikia pirkti originala, nes nera analogo. Bet gelbsti anglai donorai :D Po penkeriu metu is 3800 Eur, jei gauciau 2300 Eur, tai manau visi pinigai :) Siaip eksploatacines medziagos eiliniams aptarnavimams nera brangios. Sekmes, jei isigysite, tikiuosi buvau naudingas ;) |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti varikli perkant, kad rida didele nebutu ir zinoma neatsukta. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis