Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin patikimas
- Komfortiškas
- Gerai išlaiko kainą
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Blankus dizainas
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis 2.4 litro pasiskolintas iš Camry modelio. Europos rinkoje Avensis buvo pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuom, ko galima tikėtis iš vieno klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.
2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.
Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.
Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
Patalpino: D4D | 2012-07-31 |
nesutinku |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiška, patikima, saugi.
triukšmo izoliacija (jei nekokybiškos padangos)
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Įsigijau automobilį išperkamaja nuoma Tokviloje prieš ketverius metus. Automobilis tuo metu buvo pravažiavęs 96 tūkst. km. Šiuo metu jau pravažiuota 160 tūkst. km. Jokių remontų neturejau išskyrus aptarnavimą. Tiesa buvo vienu metu dingusi trauka nuo 2 tukst. apsukų. Tai nuvažiavau i Tokvila ir ten surado, kad striga kažkoks turbinos kintamos geometrijos stumoklis. Tai jį praplovė ir toliau važineju be rūpesčių. Prieš tris savaites, važiuojant i Palangą, atsirado kažkoks pulsuojamtis gaudesys. Grįžes nulėkiau į Tokvilą pasitikrinti, gal guoliai ar granata kokia subyrejo, net greičiu dežes tapalo lygį patikrinau. Ir vėl nieko nerado. Pasirodo vredestain, užpaky sumontuotos, padangos greičio ir karščio kompanijos neatlaike ir pradėjo kaukti. Teks žiemą nusipirkti geresnes ir netaupyti pinigų padangoms. Tiesa turiu priekaištų del garso izoliacijos, bet ji sako yra prastesnė tik pirmoms antros kartos mašinoms. Perskaičiau atsiliepimą apie prastos kokybes sėdynes. Tai galiu pasakyti tik tai, kad Toyotoj , kaip labai nedaugelyje markių automobilių sėdynių, gobelenas yra iš naturalių medžiagų (todėl nesusidaro statiniai krūviai ir "nešaudo:" kiekvienakart išlipant iš mašinos). O kad mūsų "specai" nemoka naturalios medžiagos sėdyniu išvalyti taip, kad neliktų valymo priemokių likučių sėdynių medžiagoje, tai jau didelė problema. Todėl nusipirksiu plaunantį siurblį ir pats išsivalysiu. |
Variklis |
Dabar dėl variklio. Pas mane 85 kw 1995 cm3 D4D variklis. Problema atsirado jau pirma žiemą, kai oro temperatūra nukrisdavo žemiau -10. Reikedavo ilgai sukti variklį, kol gerai pasipurčius užsivesdavo. Kadangi žvakes pasikeičiau tik nusipirkęs mašiną, tai žvakėms įtarimas ir nekrito. Visą kitą patikrinus nebuvo rasta jokių problemų. Taip prasikamavau tris žiemas, kol prisispyręs pareikalavau, kad patikrintų žvakes, nors jų resursas buvo tik įpusėjęs. Ir ką jūs manot - dvi iš keturių buvo mirusios. Tris žiemas mašiną užvedinėjau su dviem veikiančiom žvakėm. Ir kas liksmiausia, kad sugebėdavau, jei sausas oras budavo, ir prie -20 užvesti. Taigi visiems patariu: jei naudojate brangias žvakes (maniškes kainuoja po 120 Lt) stovėkite šalia, kai jas keičia, nes jokia administracija prie vagies sargo nepastatys. Taigi pasikeičiau žvakes ir neliko paskutinio rūpesčio. Sutinku, kad vw dyzeliniu variklių sukimo momentas yra kiek didesnis ir del to jie šiek tiek dinamiškesni. Bet toyotoj yra daug kitų privalumų, kurie su kaupu atperka šį, jei taip galima pasakyti, nedidelį trūkumą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dėl automobilio eksploatacijos kaštų, tai yra toyotų profilaktinio remonto kainų lentelės, kuriose galima viska susirasti. Ir tikrai nekainuoja daugiau, nei kitų markių automobilių profilaktika. O pagrindinio diržo keitimas yra pigesnis net už Golfo diržo keitimą. Kadangi man mašina negedo (nes pirkau naudotą iš dilerio su tikra istorija), tai tikrų remonto kainų ir nežinau. Tiesa žinau, kad kainuos apie 4 tūkst. dviejų masių smagrario komplekto pakeitimas, kurį teks keisti po 200 tūkst. km. |
Patarimai perkančiajam |
Jei nori patikimos mašinos, pirk iš dilerio su tikra istorija ir turėsi "neužmušamą" automobilį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis