Markės
1454 iš 1623
Toyota Avensis 2003 - 2008
Toyota Avensis, 2003 - 2008
545Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 45
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin patikimas
  • Komfortiškas
  • Gerai išlaiko kainą
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pigios medžiagos interjere
  • Blankus dizainas
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis - 2.4 litro paimtas iš Camry modelio. Europos rinkoje tai pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuo, ko galima tikėtis iš šios klasės modelio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.

2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.

Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-02-27
Toyota Avensis 2006 m. 2.2D4D 110 kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, talpus, patvari važiuoklė, pakankamai gera trauka, autopilotas.
Didelės kuro sanaudos mieste, žemas (reikia saugotis bortelių), garso izoliacija, kieta pakaba, nepatogus ilgose kelionėse, brangios detalės ir remontas
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas Kauno automobilių turguje prieš 4 metus su 150 tūks. km rida. Pirmą įspūdi paliko neblogą, patiko išvaizda, nes tokių pačių metų universalai atrodė netokie patrauklūs. Suviliojo išgirtas patikimumas. Prieš perkant matėsi, kad galinė vairuotojo pusė buvo kažkada daužta (matėsi bagažinės dangčio virinimo siūle) ir sutvarkyta pusiau atmestinai, kadangi galinis žibintas buvo aprasojęs, o galinio lango apiplovimo purkštuko nebuvo visai, truputi prieš saulę matėsi dažų perėjimas. Tai neatbaidė nuo pirkimo, nes kitų trūkumų nebuvo pastebėta, nei bandomojo važiavimo metu, nei tikrinant servise, beje pardavėjas atsisakė tikrinti automobilį autorizuotame servise. Automobilio salonas ergonomiškas, sėdynės nenusitrina ir pagamintos iš kokybiškos medžiagos, tas pats galioja ir priekiniui paneliui. Vietos bagažinėje "suvertus" galines sėdynes pakankamai daug. Trūko papildomo kavos laikiklio nes iš panelės išsitraukia tik vienam puodeliui o kitas yra atsidarius porankį, kas beje yra labai nepatogu geriant kavą kartu su keleiviu. Priekinės sėdynės labai nepatogios ilgose kelionės, ilgesnėse nei 500 km. Sąnaudos mieste pakankamai didelės ypač žiemos metu, jos siekė apie 9-10l, važinėjant vidutiniu rėžimu. Trasoje važiuojant autopiloto pagalba pavykdavo išsisukti su 5,5 l sąnaudomis, ~ 6 l važiuojant 140 km/h greičiu. Automobilio trauka pakankamai gerai, tai problemos aplenkti kitus automobilius nekyla. Tik kaip dar vieną trūkumą įvardinčiau "lagas" nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Automobilis dar pagalvoja prieš spurtuodamas. Palyginimui Audi A4 2002 m. 1.9 TDI 97 kW greičiau bėgėjasi, nesijaučia traukos duobių. Garso izoliacijos šitame automobilyje tikrai mažai, tuo labiau kai tūrėjau progą palyginti su 2002 m. Audi A4 garso izoliacija ir turiu pasakyti, skirtumas tikrai jaučiamas. Patiko dviejų zonų klimato kontrolė, elektra valdomi visi langai, elektriniai šildomi veidrodėliai. Po 4 m eksploatacijos salonas jau dabar atrodo nieko neišsiskiriantis nuobodus ir pilkas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Važiuoklės remontų per keturis metus neturėjau, o nuvažiuota 90 tūkst. km. Dabar tik keičiau galines stabilizatorių traukes po 9€, nes pradėjo skleisti bildesį. Nebuvo jokių elektronikos gedimų. Tai tiek iš patikimo automobilio pusės. Gedimai: Remontuotas generatorius, kaina 170€. Kaina didelė nes išneriama priekinė važiuoklė norint prieiti prie generatoriaus. Nuėjusi galvos tarpinė, kas pasirodo yra gana dažnas Toyota gedimas kuris dabartinėmis euro kainomis kainuoja tikrai daug. Apskambinus servisus Vilniuje paaiškėjo, kad keitimo kaina svyruoja nuo 800 € su detalėmis be papildomų darbų. (tarpinių komplektų keitimas, galvutės šlifavimas ir tikrinimas). Remontuojant išaiškėjo daugiau trūkumų kurie atsiėjo tikrai brangiai. Purkštukų tikrinimas ir restauravimas 4vnt. išviso 400€. Aušinimo pompa 65€, variklio grandinės komplektas 120€ + pakeitimas 70€. Generatoriaus diržo keitimas. Diržas 25€, parazitinis guolis diržui 120€. bendroje sumoje Variklio tarpinės keitimas su papildomomis detalėmis ir purkštukais atsiėjo virš 1500€. Nuvertėjimas per 4,5 m. 3000€, sakyčiau vidutinis.
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant būtinai šildykite variklį iki darbinės temperatūros, pasižiūrėkite ar nesumažėja antifrizo lygis ar nešlapuoja prie išmetimo slangutės antifrizas. Jeigu įmanoma tikrinkite servise variklio ir purkštukų darbą, nes jų remontas atsieina tikrai brangiai ir dauguma Toyota šeimininkų jais skundžiasi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 44)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    AygoAygo
   iQ  
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
   MatrixMatrix  
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara  
  Roadsteriai  MR2MR2   
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlanderHighlander
   Venza  
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   TacomaTacoma
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso  
   Urban Cruiser  
   Verso-S  
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso   
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso   
  Komerciniai     ProAceProAce
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt