Markės
1455 iš 1624
Toyota Avensis 2003 - 2008
Toyota Avensis, 2003 - 2008
545Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 45
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin patikimas
  • Komfortiškas
  • Gerai išlaiko kainą
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pigios medžiagos interjere
  • Blankus dizainas
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis - 2.4 litro paimtas iš Camry modelio. Europos rinkoje tai pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuo, ko galima tikėtis iš šios klasės modelio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.

2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.

Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 45
Andrius | 2014-03-04
Toyota Avensis d-cat 2.2 2005 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, galia, važiuoklės patikimumas, lengvai valdoma
variklio defektai, kuro sąnaudos, brangus variklio remontas
Pirkau automobilį atvarytą iš Prancūzijos. Kaina buvo gera todėl buvau pasiruošęs dar sumokėti papildomą pinigų sumą už trūkumų sutvarkymą. Rida 155000 tikra, su serviso knygute, mašina nedaužta, visos pagalvės yra. Tepalai keisti prieš 2 mėn. Mašina su visais privalumais išskyrus navigacija. Po kelių savaičių paaiškėjo geros automobilio kainos priežastis: pučia galvos tarpinę. Todėl pagazavus ar smarkiau palaksčius išbėga dalis aušinimo skysčio, nei baltų dūmų, nei aušinimo skysčio patekimo į tepalą nebuvo. Matomai tai specifinė toyota dyzelių problema. Variklis galingas 130 kW, todėl sąnaudos nėra mažos, be to kai variklis galingas sunku ir važinėti lėtai. 6 bėgių pavarų dėžė veikia neblogai, tik 6 bėgis pritaikytas važiuoti virš 130 km/h, nes važiuojant 110 km/h 6 bėgiu atsiranda variklio vibracija. Variklio galvutės tarpinės keitimas 2000 lt, geometrijos korekcija 50 lt, naujos padangos 800 lt.
Pilnas atsiliepimas...
RasDvaTri | 2014-01-23
Toyota 2005m 2.0 D4D dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, patosgus vairuoti, patikimas
Garso izolecija nuo variklio i salona ir kietoka sankaba
Sveiki Toyotu vairuotojai! Skaitinejau Jusu atsiliepimus apie šias mašinas ir nusprendžiau parašyti savo atsiliepima. Taigi turiu šį automobilį, viena ka galiu pasakyti tai kad šis automobilis yra vertas demesio, didelis, patogus, malonus vairuoti, tiesa gal tik sankaba šik tiek per kieta, bet gal čia tik pas mane taip... ? Iš pradžių kai ieškojau mašinos tai i šį modelį net nekreipiau dėmesio, jis man buvo nei gražus, nei aki traukiantis ir pan, tačiau pravažinėjas kelis kartus nusprendžiau kad šis auomobilis yra sikirtas butent man. Pas mane yra 2005m 2.0 dyzelis, sedanas, viduje vietos tikrai užtenka per akis, gale taipogi zmones nesedes koju sulenke kaip kokioj FORD KA. Iš vairuotojo pozicijos visi "pričindalai" pasiekiami patogiai ir yra išdestyti savo vietuose. Bagazine talpi. Šiaip gal ko truktu tai geresnes garso izoliacijos nuo variklio triukšmo, bettai pakenčiama :) Dar vienas minusas kad gertuves laikiklis yra virš magnetolos ir visu kitu irenginių, todel jeigu per duobes vaziuojant tai nerekomenduoju ten laikyti pasidejus vienkartini puodeli ar dar ka kad galetu issilieti ;) Prisiparkuojant (priekiu) irgi reikia buti atidziam nes priekinis bamperis gan zemas. Su važiuokle tai problemų dar neturejau. Kaip ir minejau pas mane 2.0 dyzelis D4D. Keičiau tepalus, tai buvo stai toks samatas : Tepalai 6L 5W30 OE TOYOTA - 168 Lt, Tepalų filtras AMC (JAPAN) - 36Lt, Oro filtras AMC (JAPAN) - 58Lt, Salono filtras "Filtron" - 24 Lt, Kuro filtras "Fram" - 69 Lt. Ir už darba sumokėjau apie 100 Lt. Viska dariau serve pas savus, todel zinau kad neapgavo ant kainų :)) Taip pat keičiau pagr. dirža, tai su diržui vandens pompa ir visais kitais būtinai dalykais sumokejau 1400 Lt, spreskit patys brangu ar ne :) Eksplotacija man asmeniskai normali, sutvarkai viena dalyka ir pamirsti :) Nuvertejimas žemas, nekrenta taip kainos kaip Prancūzų.. Patarimai perančiajam tokie, jeigu ieškai mašinos kuri trauktu aki ir butum pastebimas tai sis automobilis tikrai ne tau :) Sitas automobilis yra skirtas ramiam nieko neissikirianciam vairuotojui kuris nenori vazineti i serviza kas savaite :) Kaip BMW (2003m. ) :) Ir kas be ko nepatyngekit iki servizo pavaziuoti patikrinti, nusipirksi "GYVA" auto tai is Toyotos nenoresi i joki kita persesti :) Sekmes perkan. IKI,
Pilnas atsiliepimas...
andrius | 2013-12-13
andrius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mazai gedimu,gana gerai laiko kelia
sankaba braska,izoliacijos praktiskai nera
Nu masina pagal pinigus atitinka,gedimu mazai tik labai silpna izoliacija,teko tarpine pakeisti sako ju liga,nu siaip is 10 duociau 8 Sako kur suka varikly grandine ,tarpines nelaiko
Pilnas atsiliepimas...
virgutis | 2013-06-02
virgutis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogi
per greit isibegeja
pakeiciau masina turejau reno megane scenik 1,6 dabar pirkau toyota avensis skirtumas kaip tarp dangaus ir zemes,po metu parasusiu atsiliepimis kol kas negaliu lyginti nes turiu tik dvi dienos,emocijos labai geros nuotaika puiki,mano toyota 2006m.angliskas variantas pravaziavus 80000 km. 1,8l. spalva pilka greey,arba mokrij asfalt liaudiskai,svarbiausia mano zmona labai laiminga,as ja labai MYLI JI MANO PASAKA,susitiksim po 1 metu pirk
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2013-05-02
Toyota Avensis 2005 D-CAT 130KW, MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki standartine komplektacija- klima,cruise control, BC, VSC. Automobilis puikiai stovi ant kelio, ko gero pagrinde deka VSC duociau 9/10. Patvari vaziuokle. Meistrai nesikrato tvarkyti, kaip kitu egzotisku automobiliu.. Mazos eksploatacines islaidos.
Prasta garso izoliacija. Minkstos skardos.Mazas ratu susisukimo kampas - sunku susisukti vietoje. Dideles kuro sanaudos.
Automobilis su realia rida 150t.km, 6 begiu, standartine komplektacija...pirkau dauzta. Automobili labai nesunku apibudinti.. - Tikras pensininko automobilis....Pasakius uzsienieciams, kad BMW iskeiciau i Avensi, visi isjuoke toki mano pasirinkima. Kaip palyginima visi sako SILKE(audi 100), tik naujesne... 2231 D-CAT. 130KW. Pavadinciau nesusipratimu galios/ekonomijos santykyje.... Traukos, kaip "pensininko" automobiliui uztenka, taciau sanaudos vazinejant "smagiai" tikrai nelogiskos. Vazinejant rezimu 70% uzmiestis/30%miestas (greitis MAX 110km/h, pagrinde 100km/h) - vidurkis ziema 7,5-8Litro Vidurkis vasara 6,7 - 7,5Litro. "Skraidant" t.y. trasoje greitis 130-160 pavyko sanaudas uzkelti iki 9Litru, kas jau nelogiska, kaip dyzeliniam automobiliui. Panasu, jog problema yra ne pacio variklio norejime "gerti kura", bet del ekologiniu sumetimu - DPF filtro. Isoperavus ji sanaudos tampa "protingomis" Per 7 menesius buvo tik vienas gedimas.. pakeista trumpuju sviesu lempute. -tiesa pravaziuota dar tik 20 000km per 7menesius. Automobilio kaina pagal metus - dar proto ribose ir panasu, kad kaina Avensiai islaiko... Kiek teko dometis pries perkant eksploatacijos kainomis gedimu atveju dyzeliniams D-CAT..: D-CAT Variklio purkstuko kaina 1,800~LT Variklio tarpines tvarkymas - 3000~LT Smagratis/sankaba - 2,500Lt Automobilis skirtas vaziuoti is tasko A i taska B... Jei reikia tik tokios transporto priemones, tuomet Avensis tinkamas pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Vysmonts | 2013-03-26
Avensis 2005m. 2,2 D-CAT 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai, beveik niekas negenda, odinis salonas, Nerudyja - jei nebuvo dauzta, ilgokai islaiko savo verte, 130 KW Labai dinamiškas, "pacukams" neidomi, Praktiškas auto. Policininkai nenoriai bereikalo stabdo.
Nuobodi išvaizda, didelės kuro sanaudos, siaura, kietoka pakaba, vaikai sako, kad ji pencininko masina :-)
Bendrai tai Automobilis, neblogas (bent jau manasis tai su maximaliu komforto paketu koks imanomas siam avensiui) tačiau persėdus nuo MB E200 Kompressor (130KW). Tai Toyotai dedu Riebų minusa uz siaurą salona, prastą garso izoliaciją ir ypač už dyzelino sanaudas...pasirodo yra normalu, kad šis modelis mieste ima 10 ltr dyzelio..., o uzmiestyje 7,5 ltr. 100-ui km. kai tuo tarpu as su MB ir su Dujomis mieste i 14 ltr. tilpdavau , o uzmiestyje i 10 ltr. duju, o ir patikekit, vaziuodavau ne pensininko rezimu, žinant , kad MB nemokejo gaminti ekonomišku auto, tai ant jo ir pyktis neeme, bet , kad naujasis tautoToYOmobilis tiek kuro rys ir dar naujesnis 5-iais metais uz mano pries tai tureta MB -esu tikrai pasipiktines...maniau su dyzeliu vaziuosiu pigiau, o dabar gaunasi, kad dar ir brangiau, o masina tikrai tvarkinga, visi filtrai nauji, kuras tik is degaliniu, jokiu bachku.. O ties kiekvienu 100 km. krentu i bata ant 10 litu palyginus su mersu...jau negana to , kad viesumoje su ja atrodau daaaug prasciau nei savo senuoju MB. Vienu zodziu su avensiu įvaizdzio nulis, gerai, kad jau vedes esu, o tai sunku ir panike i auto butu prisiviliot... :-). Variklis 130 kw mane tenkina, dirba sklandziai, tepalu neryja, dirba-palyginus tyliai, kol kas nieko Per 10000 km jam daryt nereikejo, apart tepalu ir filtru keitimo. Trauka, kaip dyzeliui labai gera. Tiesa iki 2000 aps. Bukoka, bet isijungus turbai, galima dar gana padoriai "nardyti". Uzjauciu kitus savininkus kuriu motorai su maziau kw, speju kad traukia jie ryskiai menkiau, nors esu girdėjas ir pliusu...traukia gal ir kaip vezliai, bet tipo kuro mieste apie 8 ltr. ima...tikriausiai traukos saskaita... Pravaziavau tik 10k. km. tad kol kas apart tepalu ir filtru nieko nekeiciau... Tiesa viena lempute buvo perdegus, tai bene 12 lt. kainavo Ir pr. stikla barstytuvas pagrazino-iskele, tad pakeitimas ir stiklas atsiejo 700 lt. bet, tai denge kasko draudimas, tai stikla rinkausi geriausia, bet analogu buvo uz 350 lt. Ai nu ir dar, Ratus pakaitinius lietus isigijau, kadangi uz Toyotinius visi , kaip isproteja eme po 800 uz komplekta, tai teko imti nuo mazdos6 komplekta uz 400 lt. Viskas tiko kuo puikiausiai, tik ziedelius diametro isbalansavimui uz 12 lt. nupirkau. Ir Gariunu style valytuvai atsiejo 14+16 lt. Casco 990 lt. su 200 lt. Frančize Pats kai rinkausi, tai pries pirkdamas koki 20 pasimatavau, Jei svarbu, kad butu dinamiska, tai tik 130 kw. na o jei nesvarbu kaip traukia, tai galit ir silpnesniu varikliu imti, taip dar ir keli litai nuo kuro islaidu susitaupys. Ziurekit atydziai i salono bukle, jei nutrintas, nu"shiktas" toliau jau ir neapsimoka ziureti, nieko gero nebus (cia grina mano patirtis), beja teko matyt pernelyg isblizgintu ir nuotraukose pagerintos isvaizdos, tai tie igi atkrenta, nes kai jau persistengia blizginti tiketina stengiasi kazka paslepti. Pirkdamas labai nusivyliau pardavejais, nes dauguma teige, kad ju auto puikios bukles, o kaiapziuredavau ir parodydavau, kad ju auto iki puikios bukles dar labai toli, tada jie apsimesdavo, kad tu trukumu anksciau nebuvo pastebeja ir pan. praktiskai iš mano sutiktu 20 pardaveju kokie 15 teigė, kad ju automobiliai yra labai geri ir tikrai verti prasomu pinigu ir nenurodė esamų trukumu...tikėjosi, kad niekas nepatebės, tad bukite atsargus ir ypač Kauno turguje. i spdometrus net neziurekite, nes tie kurie rode 300-350 k. masinos atrode daug geriau nei kai kuriu kuriu buvo tik koki 180 k. tepravaziave... :-).. Beja visi normalesni variantai tureju pilna komplekta uzvedimo raktu, kai tuo tarpu pavarge modeliukai tik po vien ir ta pati labai aptrinta...Butina kreipt demesi i salono nutynima (pedalai, vairas, vairuotojo sedynė).
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2013-03-21
puiki mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikima, pigi eksploatacija (nes negenda), taupi, talpi (liftbekas)
labai jautri padangų kokybei (jei kietos ir grubios, garsas viduje didokas)
Mašina 2003 m. Nuvažiuota 176,0 tūkstančiai kilometrų. Važiuoklė dar neremontuota. Duslintuvas oroginalus. Kėbulas ouikiame stovyje. O dabar ką iš tikrųjų norėjau pasakyti. Dabar eina kalbos, kad gamintojai klastoja automobilių odometro parodymus (ypač Vagenų grupės). Tai neseniai grįžau iš kelionės po Europą. Nuvažaivau 3946 km, sunaudojau 188,48 ltr dyzelio. Gaunasi vidutinis kuro sunaudijimas 4,78 ltr/100km. Kadangi važinėjau apie 70 proc. autobanais, o vidutinis gretis buvo ne mažesnis kaip 110-120km/h, tai kuro sunaudojimas manau visai neblogas. O dėl odometro parodymų, tai visą kelią jis ir rodė tarp 4,8-4,9 ltr/100km. Taigi viskas su toyta tvarkoj. Pirk pas dilerį.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2013-03-11
Avensis 2008, automatas, 1,7 ltro benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, ekonomiskas
Sedynes kietokos:)))
Na prieš Avensi 6 metus vazinejau su MB Ceshke 98 metu:)). Tai lyginant su Avensiu Merse kaip fotelyje sedetum minksta, tylu nors ir dyzelis o Avensije kaip patogioj biuro kedej:))) Nustebino Avensio kuro sanaudos Average 7,2 litro. Kaip automatui 1,7 l benzino tiesiog puiku. Sheip spartietiskai puiki mashinyte, tik truksta MB pribambasu:))) Nesupratau kodel visiems uzkliuna garso izoliacija, man tai super. Vaziuokle minksta. Pakankamai galingas, dinamiskas ir ekonomiskas. Kol kas nezinau Nepirkit nuvaryto arklio
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2012-10-04
Toyota - patikimumo sinonimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Kaina
Aš važinėju su senute 1993 m. Toyota Corolla. Dvidurė, benzininė, sena... Berods, kam tokią senieną laikyti. Bet..... Ji man tarnauja 7 metus. Pera tą laiką nuvažiavau apie 150 000km. Apart eksploatacinių medžiagų (stabdžiai, tepalai ir t.t.) dar teko keisti galinius amortizatorius (prieš 4 metus) ir pagrindinį dirželį (keitimas prie brangesnių, tad nelaikau eksploataciniu). Dirželio pakeitimas su viskuo kainavo 860Lt . Amortizatoriai - 1100Lt su viskuo. Beje, jau ketvirti metai amortikai tvarkingi, tad, manau, pasisekė įsigyti "originalus". Viskas, ką galiu pasakyti - tai PATIKIMAS automobilis. Tiesa, užmiestyje šis auto gan rajus, bet mieste (beje, pagrindiniai kilometrai) tikrai ekonomiškas. Ir velniškai patikimas. Jam nesvarbu, ar lauke +30 , ar -30, kuriasi beveik taip pat (jei netaupysit ant gerų tepalų). Beje, su šeima išsirengus į pajūrį po 100km išgirdau pašalinį garsą. Bet suremontavau po kelionės. Be jokių problemų. Beje, pajūris man beveik 380km į vieną pusę. Šiaip prie jūros mas tradiciškai prasukam bent 1200km. 1.3 65kW pilnas el. įpurškimas. Pilnai patikimas. Mno automobilio rida šiai dienai yra 340 000 km. Po šiai dienai guldyčiau galvą už varikliuko patikimumą. Beje, tai miesto automobilis ir netikėkit, kai rašo, kad užmiesty 7l/100 km, mieste - 5 l/100 km. Užmiesty, ypač jei mėgstate "paspaust", ryja tikrai gerokai daugiau (maža kubatūra ir didelės apsukos). "Iš vietos" kabina neblogai, bet trasoje lenkimui liūdnokas vaizdelis. Nemanau, kad "Golfui" perkant originalias detales Golfas atsieitų pigiau. Bet patikimumo atžvilgiu nėra ką lygint su "Golfu". Beje, man "Golfas" asocijuojasi su visais VW Audi automobiliais. Nemanau, kad, pastaruoju metu šiaip sau TOYOTA kainos kyla, lygnant su krentančiom VW Audi dėvėtų automobilių kainom. Teisingas pasirinkimas norinčiam nepigaus, bet velniškai patikimo automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
D4D | 2012-07-31
nesutinku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, patikima, saugi.
triukšmo izoliacija (jei nekokybiškos padangos)
Įsigijau automobilį išperkamaja nuoma Tokviloje prieš ketverius metus. Automobilis tuo metu buvo pravažiavęs 96 tūkst. km. Šiuo metu jau pravažiuota 160 tūkst. km. Jokių remontų neturejau išskyrus aptarnavimą. Tiesa buvo vienu metu dingusi trauka nuo 2 tukst. apsukų. Tai nuvažiavau i Tokvila ir ten surado, kad striga kažkoks turbinos kintamos geometrijos stumoklis. Tai jį praplovė ir toliau važineju be rūpesčių. Prieš tris savaites, važiuojant i Palangą, atsirado kažkoks pulsuojamtis gaudesys. Grįžes nulėkiau į Tokvilą pasitikrinti, gal guoliai ar granata kokia subyrejo, net greičiu dežes tapalo lygį patikrinau. Ir vėl nieko nerado. Pasirodo vredestain, užpaky sumontuotos, padangos greičio ir karščio kompanijos neatlaike ir pradėjo kaukti. Teks žiemą nusipirkti geresnes ir netaupyti pinigų padangoms. Tiesa turiu priekaištų del garso izoliacijos, bet ji sako yra prastesnė tik pirmoms antros kartos mašinoms. Perskaičiau atsiliepimą apie prastos kokybes sėdynes. Tai galiu pasakyti tik tai, kad Toyotoj , kaip labai nedaugelyje markių automobilių sėdynių, gobelenas yra iš naturalių medžiagų (todėl nesusidaro statiniai krūviai ir "nešaudo:" kiekvienakart išlipant iš mašinos). O kad mūsų "specai" nemoka naturalios medžiagos sėdyniu išvalyti taip, kad neliktų valymo priemokių likučių sėdynių medžiagoje, tai jau didelė problema. Todėl nusipirksiu plaunantį siurblį ir pats išsivalysiu. Dabar dėl variklio. Pas mane 85 kw 1995 cm3 D4D variklis. Problema atsirado jau pirma žiemą, kai oro temperatūra nukrisdavo žemiau -10. Reikedavo ilgai sukti variklį, kol gerai pasipurčius užsivesdavo. Kadangi žvakes pasikeičiau tik nusipirkęs mašiną, tai žvakėms įtarimas ir nekrito. Visą kitą patikrinus nebuvo rasta jokių problemų. Taip prasikamavau tris žiemas, kol prisispyręs pareikalavau, kad patikrintų žvakes, nors jų resursas buvo tik įpusėjęs. Ir ką jūs manot - dvi iš keturių buvo mirusios. Tris žiemas mašiną užvedinėjau su dviem veikiančiom žvakėm. Ir kas liksmiausia, kad sugebėdavau, jei sausas oras budavo, ir prie -20 užvesti. Taigi visiems patariu: jei naudojate brangias žvakes (maniškes kainuoja po 120 Lt) stovėkite šalia, kai jas keičia, nes jokia administracija prie vagies sargo nepastatys. Taigi pasikeičiau žvakes ir neliko paskutinio rūpesčio. Sutinku, kad vw dyzeliniu variklių sukimo momentas yra kiek didesnis ir del to jie šiek tiek dinamiškesni. Bet toyotoj yra daug kitų privalumų, kurie su kaupu atperka šį, jei taip galima pasakyti, nedidelį trūkumą. Dėl automobilio eksploatacijos kaštų, tai yra toyotų profilaktinio remonto kainų lentelės, kuriose galima viska susirasti. Ir tikrai nekainuoja daugiau, nei kitų markių automobilių profilaktika. O pagrindinio diržo keitimas yra pigesnis net už Golfo diržo keitimą. Kadangi man mašina negedo (nes pirkau naudotą iš dilerio su tikra istorija), tai tikrų remonto kainų ir nežinau. Tiesa žinau, kad kainuos apie 4 tūkst. dviejų masių smagrario komplekto pakeitimas, kurį teks keisti po 200 tūkst. km. Jei nori patikimos mašinos, pirk iš dilerio su tikra istorija ir turėsi "neužmušamą" automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    AygoAygo
   iQ  
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
   MatrixMatrix  
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara  
  Roadsteriai  MR2MR2   
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlanderHighlander
   Venza  
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   TacomaTacoma
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso  
   Urban Cruiser  
   Verso-S  
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso   
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso   
  Komerciniai     ProAceProAce
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt