Markės
1460 iš 1631
Toyota Avensis 2003 - 2008
Toyota Avensis, 2003 - 2008
547Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 47
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin patikimas
  • Komfortiškas
  • Gerai išlaiko kainą
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pigios medžiagos interjere
  • Blankus dizainas
Antros kartos Toyota Avensis buvo pradėtas pardavinėti 2003 metų pradžioje su visiškai nauju solidžiu dizainu. 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelis buvo paimti iš senesnės versijos. Naujas variklis - 2.4 litro paimtas iš Camry modelio. Europos rinkoje tai pats didžiausias parduodamas Toyota sedanas, taip pat tai pirmas Avensis eksportuojamas į Japoniją. Toyota Avensis automobilis išsiskiria moderniomis technologijomis ir aukščiausiu komforto bei saugumo lygiu – viskuo, ko galima tikėtis iš šios klasės modelio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2004 metų Europos metų automobilio rinkimuose Avensis per plauką liko nuo Top trejetuko į kurį pateko Fiat Panda (laimėtojas), Mazda3 ir Volkswagen Golf.

2004 metais Toyota Avensis tapo Airijos metų automobiliu.

Žurnalas „What Car?“ Toyota Avensis išrinko geriausiu šeimos automobiliu 2004 ir 2005 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 47
Dainius | 2012-10-04
Toyota - patikimumo sinonimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Kaina
Aš važinėju su senute 1993 m. Toyota Corolla. Dvidurė, benzininė, sena... Berods, kam tokią senieną laikyti. Bet..... Ji man tarnauja 7 metus. Pera tą laiką nuvažiavau apie 150 000km. Apart eksploatacinių medžiagų (stabdžiai, tepalai ir t.t.) dar teko keisti galinius amortizatorius (prieš 4 metus) ir pagrindinį dirželį (keitimas prie brangesnių, tad nelaikau eksploataciniu). Dirželio pakeitimas su viskuo kainavo 860Lt . Amortizatoriai - 1100Lt su viskuo. Beje, jau ketvirti metai amortikai tvarkingi, tad, manau, pasisekė įsigyti "originalus". Viskas, ką galiu pasakyti - tai PATIKIMAS automobilis. Tiesa, užmiestyje šis auto gan rajus, bet mieste (beje, pagrindiniai kilometrai) tikrai ekonomiškas. Ir velniškai patikimas. Jam nesvarbu, ar lauke +30 , ar -30, kuriasi beveik taip pat (jei netaupysit ant gerų tepalų). Beje, su šeima išsirengus į pajūrį po 100km išgirdau pašalinį garsą. Bet suremontavau po kelionės. Be jokių problemų. Beje, pajūris man beveik 380km į vieną pusę. Šiaip prie jūros mas tradiciškai prasukam bent 1200km. 1.3 65kW pilnas el. įpurškimas. Pilnai patikimas. Mno automobilio rida šiai dienai yra 340 000 km. Po šiai dienai guldyčiau galvą už varikliuko patikimumą. Beje, tai miesto automobilis ir netikėkit, kai rašo, kad užmiesty 7l/100 km, mieste - 5 l/100 km. Užmiesty, ypač jei mėgstate "paspaust", ryja tikrai gerokai daugiau (maža kubatūra ir didelės apsukos). "Iš vietos" kabina neblogai, bet trasoje lenkimui liūdnokas vaizdelis. Nemanau, kad "Golfui" perkant originalias detales Golfas atsieitų pigiau. Bet patikimumo atžvilgiu nėra ką lygint su "Golfu". Beje, man "Golfas" asocijuojasi su visais VW Audi automobiliais. Nemanau, kad, pastaruoju metu šiaip sau TOYOTA kainos kyla, lygnant su krentančiom VW Audi dėvėtų automobilių kainom. Teisingas pasirinkimas norinčiam nepigaus, bet velniškai patikimo automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
D4D | 2012-07-31
nesutinku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, patikima, saugi.
triukšmo izoliacija (jei nekokybiškos padangos)
Įsigijau automobilį išperkamaja nuoma Tokviloje prieš ketverius metus. Automobilis tuo metu buvo pravažiavęs 96 tūkst. km. Šiuo metu jau pravažiuota 160 tūkst. km. Jokių remontų neturejau išskyrus aptarnavimą. Tiesa buvo vienu metu dingusi trauka nuo 2 tukst. apsukų. Tai nuvažiavau i Tokvila ir ten surado, kad striga kažkoks turbinos kintamos geometrijos stumoklis. Tai jį praplovė ir toliau važineju be rūpesčių. Prieš tris savaites, važiuojant i Palangą, atsirado kažkoks pulsuojamtis gaudesys. Grįžes nulėkiau į Tokvilą pasitikrinti, gal guoliai ar granata kokia subyrejo, net greičiu dežes tapalo lygį patikrinau. Ir vėl nieko nerado. Pasirodo vredestain, užpaky sumontuotos, padangos greičio ir karščio kompanijos neatlaike ir pradėjo kaukti. Teks žiemą nusipirkti geresnes ir netaupyti pinigų padangoms. Tiesa turiu priekaištų del garso izoliacijos, bet ji sako yra prastesnė tik pirmoms antros kartos mašinoms. Perskaičiau atsiliepimą apie prastos kokybes sėdynes. Tai galiu pasakyti tik tai, kad Toyotoj , kaip labai nedaugelyje markių automobilių sėdynių, gobelenas yra iš naturalių medžiagų (todėl nesusidaro statiniai krūviai ir "nešaudo:" kiekvienakart išlipant iš mašinos). O kad mūsų "specai" nemoka naturalios medžiagos sėdyniu išvalyti taip, kad neliktų valymo priemokių likučių sėdynių medžiagoje, tai jau didelė problema. Todėl nusipirksiu plaunantį siurblį ir pats išsivalysiu. Dabar dėl variklio. Pas mane 85 kw 1995 cm3 D4D variklis. Problema atsirado jau pirma žiemą, kai oro temperatūra nukrisdavo žemiau -10. Reikedavo ilgai sukti variklį, kol gerai pasipurčius užsivesdavo. Kadangi žvakes pasikeičiau tik nusipirkęs mašiną, tai žvakėms įtarimas ir nekrito. Visą kitą patikrinus nebuvo rasta jokių problemų. Taip prasikamavau tris žiemas, kol prisispyręs pareikalavau, kad patikrintų žvakes, nors jų resursas buvo tik įpusėjęs. Ir ką jūs manot - dvi iš keturių buvo mirusios. Tris žiemas mašiną užvedinėjau su dviem veikiančiom žvakėm. Ir kas liksmiausia, kad sugebėdavau, jei sausas oras budavo, ir prie -20 užvesti. Taigi visiems patariu: jei naudojate brangias žvakes (maniškes kainuoja po 120 Lt) stovėkite šalia, kai jas keičia, nes jokia administracija prie vagies sargo nepastatys. Taigi pasikeičiau žvakes ir neliko paskutinio rūpesčio. Sutinku, kad vw dyzeliniu variklių sukimo momentas yra kiek didesnis ir del to jie šiek tiek dinamiškesni. Bet toyotoj yra daug kitų privalumų, kurie su kaupu atperka šį, jei taip galima pasakyti, nedidelį trūkumą. Dėl automobilio eksploatacijos kaštų, tai yra toyotų profilaktinio remonto kainų lentelės, kuriose galima viska susirasti. Ir tikrai nekainuoja daugiau, nei kitų markių automobilių profilaktika. O pagrindinio diržo keitimas yra pigesnis net už Golfo diržo keitimą. Kadangi man mašina negedo (nes pirkau naudotą iš dilerio su tikra istorija), tai tikrų remonto kainų ir nežinau. Tiesa žinau, kad kainuos apie 4 tūkst. dviejų masių smagrario komplekto pakeitimas, kurį teks keisti po 200 tūkst. km. Jei nori patikimos mašinos, pirk iš dilerio su tikra istorija ir turėsi "neužmušamą" automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
algirdas | 2012-04-14
toyota avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas veikia be jokiu kliuciu
minusu tikrai neturiu
man tai pasakiskas automobilis!vazineju su 2004m.benzininiu 2.0.jokiu problemu,kartais net pikta kad nereik nieko tvarkyti neturiu pretenziju per visa laikotarpi kai pradejau eksplotuoti galiu pamineti,jog tojotos mano manimu nezymiai nuverteja gan simboliskai pirkti si automobili siuliciau tik is patikimu ranku,nes nuoto ir priklauso automobilio kokybe patikemumas.sekmes visiem isigyjant si automobili.mano svajone sekantis automobilis toyota avensis 2012m.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-03-27
Avensis vertas dėmesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, galingas, patogu vairuoti.
Didokos kuro sąnaudos, prastoka kėbulo izoliacija.
Automobilis brangus, bet vertas dėmesio. Visi pinigai mokami už kokybę. Aišku prieš perkant reikia viską įvertinti, automobilį gerai apžiūrėti ir nenusipirkti labai pabrėžiu labai uždrožto automobilio. Pats turiu 2005 m, važinėju jau daugiau nei puse metų. Su problemom kol kas nesusidūriau. Žiemą teko pakeisti akumuliatorių, nes jau silpnas buvo. O taip buvo ir -29 C šalčio vedėsi be problemų. Kol kas tik džiaugiuosi. Pas mane yra 2.2 l 130 kW apie 177 AG. Smagus galingas automobilis. Norint, paspaudus gali aplenkti daugeli nutrūktgalvių. Nuo 2005 m pradedami montuoti vietoj pagrindinio diržo grandinė, tad apie keitimą tenka pamiršti. Tad kaip ir problemų nėra. Kas liečia eksploatacija, tai tenka pripažinti, kad apetito turi. Valgo tikrai nemažai. Man asmeniškai trasoje ima apie nuo 6,5 l važiuojant apie 100 km/h. Mieste koja persunki ir ramiai nepavažiuosi, tai ima apie 8,5 l čia vidutinės mieste. Bet kaip sakoma, kai turi tiek arklių reikia juos ir pagirdyti ;) . Jeigu pirkčiau kitą automobilį, tai jis butų netoks galingas, bet taip pat avensis. Imčiau nuo 2005 m. 2,2 l 110 kW apie 150 AG arba nuo 2006 m. 2,0 l 96 kW apie 130 AG. Jie pakankamai galingi ir gerokai ekonomiškesni nuo 1 l iki 2 l. O eksploatacija panaši kaip ir kitų automobilių, Vienoje vietoje brangiau kitoje vietoje pigiau. O nuvertėjimas tikrai mažesnis nei kokių prancūzų. Gerai apžiūrėkit auto. Ypač variklį. Pažiūrėkite ar auto yra nenuganytas, jai taip teks nemažai investuoti. Jei ne važiuosis beproblemų.
Pilnas atsiliepimas...
Almis | 2012-03-10
Avensis galutinai užkniso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai galingas ir ekonomiškas
Brangus automobilis, brangi eksploatacija. Kieta, žema pakaba.Silpna triukšmo izoliacija. Sudėtnga elektronika.
Džiaugiuosi atsikratęs šiuo "modeliu". Remontams nebuvo galo. Jokio komforto salone, silpna triukšmo izoliacija. Kiekvienas akmenukas, pakeltas nuo asfalto, garsiai trenkia į posparnį, tarsi per kojas. Kompiuteris rodo nesąmones apie kuro sąnaudas. Mieste A prisipyliau pilną kuro baką. Nuvažiavau 180 km iki miesto B neskubėdamas. STATOIL degalinėje vėl prisipyliau 10 l iki pilno kuro bako. Kompiuteris rodė 3,7 l/100 km vidutines kuro sąnaudas. Realiai automobilis naudojo 5,6 l/100 km. Dar galima apkaltinti degalinę, kad netiksliai veikia skaitikliai. Dėl blogo ratų suvedimo-išvirtimo automobilis "plaukioja" po kelią. Reikia daryti ir priekinio, ir galinio tilto ratų suvedimą. D-4D dyzelinis variklis. Pakankamai galingas ir ekonomiškas. Paskirstymo mechanizmo dirželį reikia keisti kas 105 000 km. Kartu keičiami ir įtempėjai su guoliais, vandens pompa. Sudėtinga COMMON RAIL kuro įpurškimo sistema, labai jautrūs purkštukai blogesnės kokybės kurui. Brangi eksploatacija. Ratų suvedimas TOYOTA servise apie 160 Lt. Kaitinimo žvakės (geros) po 50-70 Lt (palyginimui FORD Escort BOSCHai tik po 15 Lt). Pakeitimas nesudėtingas. Paskirstymo dirželio, įtempėjų, vandens pompos, tosolo, kitų dirželių keitimas pas privatų meistrą 1100 Lt. Jei dar būtų prireikę keisti sankabą (Toyotų liga), kainuotų 2200 Lt. Smagratis - 4000 Lt. Per 3 mėnesius (2000 km) praradau 5000 Lt. Ir tai dar džiaugiuosi, kad laiku pavyko nutraukti investicijas į nevykusį modelį. Gerai pagalvok, ką nori pirkti. Už tokius pinigus 2 Opeliai išeitų. Ir remontas jų daug pigesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Almis | 2011-12-29
Avensis-ne idealas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, judrus, pakankamai talpus. Puikiai tinka ir miestui, ir kelionėms.
Brangus automobilis, brangios detalės, sudėtingas remontas.
Per nepilną mėnesį pamiršau Omegos privalumus, komfortą ir apsipratau su Avensiu. Bijau privažiuoti arti bordiuro stovėjimo aikštelėse, nes užkliūtų bamperis. Labai žema mašina. Net važiuodamas per duobes daugiabučio namo kieme, "kabinau" sleksčiu asfaltą. Baisu pagalvoti apie sniego pusnis žiemą. Galinio rato guolį pakeičiau už 600 Lt (ne originalas, bet labai sudėtingas, eina kartu su stebule, ABS davikliais). Dėl blogai veikiančios pakaitinimo žvakės mašinos kompas "pasigavo" klaidą, dėl to atjungė antipraslydimo ir automobilio stabilumo kontrolės sistemas. Teko jungtis prie kompiuterio, kad nuskaitytų klaidas. Automobilis vedasi puikiai. Kai buvo pora laipsnių šalčio, tada ir pasirodė klaida. D-4D 2,0 dyzelinis variklis. Pakankamai galingas ir labai ekonomiškas. Galinio rato guolis 600 Lt. Sintetinė variklio alyva 6 litrai po 33 litus. Oro, kuro, tepalo fitrai po 30-40 litų. Keičiant dirželį, reikės keisti ir vandens pompą, įtempėjus, todėl irgi kainuos nemažai. Būtinai patikrinti automobilį servise, nes vėliau išlindę gedimai smarkiai pratuštins piniginę.
Pilnas atsiliepimas...
Almis | 2011-12-22
Avensis - ne idealas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, judrus, pakankamai talpus. Puikiai tinka ir miestui, ir kelionėms.
Brangus automobilis, brangios detalės, sudėtingas remontas.
Prieš porą savaičių persėdau į Avensį 2003 metų, universalą, dyzeliniu D-4D varikliu. Anksčiau keletą metų važinėjau Opel Omegomis, tai su jomis lyginant, Avensyje mažiau komforto, mažiau erdvės. Galinės sėdynės pilnai nesusilenkia, kad gautųsi lygios bagažinės grindys. Salone daug triukšmo, garsiai dirba variklis. Kietoka pakaba. Sudėtinga galinė pakaba, daug ten traukių, reikia suvedimą daryti. Žema mašina. Variklio skyrius uždangstytas plastmasėmis. Norint pakeisti lemputę, reikia nuiminėti plastmases, traukyti plastikinius fiksatorius, kurie greitai lūžta. Gana judrus, greitai įsibėgėjantis automobilis, nors nelabai manevringas. Nebijo miesto režimo, pakanka 6 l/100 km. KASKO draudimas - tik 820 Lt. Girdėjau daug atsiliepimų, kad tai labai kantrūs ir patikimi automobiliai Dyzelinis D-4D variklis, 2,0 l, 85 kW labai ekonomiškas ir pakankamai galingas. Užmiesčio režimu "telpu" į 4,3 l/100 km, jei greičio neviršiju 100 km/h. Jau išlindo vienas gedimas - galinio rato guolis. Kaina apie 800 Lt, nes pagamintas kartu su stebule, ABS davikliais. Gal pavyks rasti "kinietišką" už 400-500 Lt. Prieš gerą pusmetį (NVS muitų įvedimą) toks Avensis kainavo apie 40 000 Lt, dabar ir 20 000 Lt nebekainuoja. Bijau, kad po metų tik 10 000 Lt tekainuos. Būtinai patikrinti servise, nes kiekvienas vėliau išlindęs gedimas smarkiai pratuštins piniginę.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2011-10-12
ai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
..NAUJESNIS,
NEEKONOMISKAS, ZEMAS, PRASTA SEDYNIU KOKYBE.
T AVENSIS 2003 2,0d NEZINAU NEVERTAS SENAS MODELIS--RUSIJOJE,,BOILERIU,, VADINAMAS
Pilnas atsiliepimas...
jonas | 2011-09-22
toyota avensis 2.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug
mazai
Visu pirma atsiprasau uz klaidas, bet neturiu lietuviskos klaveturos.Tai va praejo jau metai kai turiu si automobili.pries perkant si auto teko pasiskaitineti komentarus autoasas.lt ir galeciau pasakyti kad tai tikrai nera komfortiskas auto. Nebent jei persedi nuo antro glofo,tai tada gal. Sekantis minusas, tai kad nors pas mane ir universalas, bet sunkesnio daigto nelabai gali pavezti nes labai jau zemai sedi pati masina.toliau cia tikriausiai daugelio toyota problema tai galinis langas, nelabai kas ir matyti per ji.o toliau tai vieni pliusai.pries pirmaji remonta galvojau nelaikyti sio auto ilgai, bet kai po metu vazinejimo uz remonta sumokejau 120 litu, tai pakeiciau savo nuomone apie ja, ir dabar tikrai nesiruosiu greitai jos parduoti, vaziuosiu kol neges.ai dar uzmirsau pasakyti kad bent jau dyzelio garso izolecija tai nera pati geriausia, bet gal nera ko noret nes cia ne limuzino klases auto Variklis 2.2 dyzelis .seip visai smagus, ir traukia gerai ir ekonomiskas, ziema vidurkis buvo apie 6,5 ,vasara 5,4. Kaip ir rasiau po metu explotavimo remonto kaina 120lt.cia neskaitant tepalu ir filtru.del nuvertejimo tai per metus ta kaina nelabai ir nukrito, o kas bus toliau tai matysim. Nepirkti pirmo pasitaikiusio auto. Ir butinai tikrinti autoservise.
Pilnas atsiliepimas...
GERIAU DYZELIS NEI BENZAS | 2011-09-15
Avensis 2,0 benzinas, 2005m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus, erdvus, manevringas
Brangus remontas, didokos kuro sanaudos
Labai patogus manevringas ir erdvus, vidus dvelkia prabanga. Galetu tureti daugiau galios, nes kaip tokio dydzio variklis kuro sanaudos gan dideles: mieste apie 12 Ltr, trasoje apie 8 Ltr. Remontus atliekant autorizuotame servise smarkiai patustinsite savo pinigine. Siaip automobilis nelinkes byreti bet jei kas atsitinka, tai tikrai buna nepigu. siulyciau pirkti dyzelina, nes benzinai labai neekonomiski. Geriausias dyzelis 2,2.Puikus galios ir ekonomikos junginys.perkant 2,0 dyzeli verta gerai patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    AygoAygo
   iQ  
  Maži   YarisYarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
   MatrixMatrix  
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara  
  Roadsteriai  MR2MR2   
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlanderHighlander
   Venza  
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   TacomaTacoma
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso  
   Urban Cruiser  
   Verso-S  
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso   
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
    Sienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso   
  Komerciniai     ProAceProAce
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt