Markės
1718 iš 1917
Toyota Avensis, (T270) 2009 - 2018
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus kelyje
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: exzona | 2015-08-12
Avensis 2.0 D4D Mechaninis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, gerai surinktas
Apart patikimas ir gerai surinktas - daugiau nesiūlo nieko tikra. Nykus auto. Mažas bakas.
Pagaminimo metai: 2013
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Nykus automoblis. Važiuojant 5 bėgiu 80 km/h - ekonomiškas. Kokybiškas vežimas su patogiomis sėdynėmis ir daug vietos. Pirktas iš salono. Pravažiuota apie 70 000 km. KĖBULAS. Talpus auto. Su didžiule bagažine. Garso izoliacijos - praktiškai nėra. Jei užsidėsit padangas su didesniu sukibimu - šniokštimas bus LABAI akivaizdus. Nuo 80-100 km/h - prasideda visokio tipo vėjo šnypštimai/švilpimai iš abiejų durelių priekinių kampų. Važiavau su kita (tokia pat AVENSIS) - rezultatas tas pats. Kuo greičiau, tuo stipriau. CLIMA. Pavasarį, kai orai keičiasi iš lietaus į saulę - tą "automatinę klimato kontrolę" sukioji kaip mechaninį kondicionierių. Žodis AUTO - vykdo kažkokią kitokią funkciją, ne temperatūros palaikymo salone :) ŠVIESOS. Trumposios - pusėtinai, galėtų būti geriau. Ilgosios - sukuria šviesos "burbulą" į dangų. Kažkokį bendrą apšvietimą duoda. Realiai - nelabai pailgėja kelio matomumas. Tik atšvaitėliai tolimesni atsispindi ir tiek. STEREO-MULTIMEDIA. Garsas tiesiog tragiškas. Iškastruotas kažkoks. Žemi - jų per daug ir baubiantys. Aukšti - ypač aukšti, pjaunantys ausį,. Viduriniai dažniai - jų ten kaip ir nėra. Tiesiog perėjimas tarp baubiančių žemų ir pjaunančių aukštų. PARKING CAMERA. Spalvota, iš esmės vaizdą rodo, tačiau siauresniu kampu nei automobilio bamperis. Tinka tik stebėti atstumą iki sienos ar kitos auto - naviguoti pagal ją: turėtų būti draudžiama CASCO polise :)))) TOUCH-SCREEN - labai jau stipriai reikia mygti, kad suveiktų. Papigiaja jausmas toks. AUTO VALYTUVAI: kol kas patys geriausi AUTOMATINIAI kokius tik teko bandyti. Visada ant AUTO. Lyja ar ne - AUTO. VAIRAS. Elektrinis stiprintuvas. Lengvas pakankamai. Atgalinio ryšio - minimaliai. Virš 150 km/h staiga užvažiavus ant labiau šlapios kelio dangos 2-3 sekundes vairas atsijungia nuo ratų ir vairuotojas puola į paniką, nes tuoj užsimušim - automobilis nebevaldomas. Po tų 2-3 s kompas "susigaudo" ir vėl automobils valdosi. Tas pats, tik dar baisiau įvarius į balą ilgesnę. Prasiseda visokios stabilumo kontrolės, geltonos lemputės, priverstinis lėtėjimas - agonija ir panika kitaip tariant. Žiemą - važiuoji kaip kiaušinių pasikrovęs ir tiek tos bėdos. Apibendrintai - lyg ir aukščiausios/verslo klasės auto. Bent jau taip pardavėjai sako. Lyg ir yra ilgas sąrašas privalumų. Lyg ir negenda. Tačiau važiuoji ir galvoji - ar sekantis bus AVENSIS? Ir VISADA prieini prie tos pačios išvados: žmonai - taip, geram vadybininkui - taip. Sau - niekada nesakyk niekada :))) Bet pasakyti tai norisi :)
Variklis
Silpnas motoras. Reikia spausti dugna, kad gautum kažkokią dinamiką. Lenkimus užmiestyje - reikia planuotis iš anksto. Sponsorium nelabia pabūsi, iš paskos - irgi teks prakaituoti. Ekonomija .... važiuojant 80-90 km/h apie 5 - 4,5 L ... nežinau ar tai galima vadinti ekonomija? Mieste - iki 9 L. Trasoje: 6 - 9 L. Žodžiu ekonimja kaip ir yra, bet jei tik paspaudi - nelabai kas telieka. O jei nespaudi - nelabai tas motoras ir sukasi. Bukas, lėtas, vagus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Vienintelis pliusas - retai genda, gal beveik negenda. Ir nuvertėjimas pusėtinas. Servisas geras - t.y. meistrai mokyti, kokybės kontrolė gera, greitai dirba, nekosmosą kainuoja aptarnavimai.
Patarimai perkančiajam
Varykit į autorizuotą servisą. Pasakys viską.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 86)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt