Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus kelyje
- Neišsiskiriantis dizainas
- Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Virgis | 2015-10-21 |
Pigus limuzinas vidutiniam verslininkui |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, ekonomiškas, manevringas, nedidelė kaina,mažas nuvertėjimas, nebrangi eksploetacija, nebrangus kasko draudimas.
Kieta pakaba, nepatogi vairuotojo vieta, surinkimo brokai, plonos skardos ir plastmasės, nepatraukli panelė.
|
Pagaminimo metai: 2014
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau naują Avensį, susižavėjęs jo akcijine kaina, ir dar šiek tiek nusiderėjęs. Pirkau todėl, kad už tą kainą galėjo išeiti tik nauja Opel Astra , Ford Focus, žodžiu žemesnės klasės naujas automobilis. Patiko jo išvaizda- pas mane juodas sedanas, gražūs pajuodinti frezuoti ratlankiai, atrodo kaip geros komplektacijos, nors mano beveik bazinis. Gražiai bumsi audioaparatūra, nors garse trūksta sodrumo, didelė bagažinė, patogus vairas, salone daug vietos tiek prieky, tiek gale, nėra gale balkio, dėl to patogu kojoms. Manevringas apsisukti, nėra žemas, stbiliai stovi ant kelio net ir važiuojant dideliu greičiu. Vakare degant šviesoms atrodo šustra tačkė, visur ledai... Nebrangus ir kasko, metams apie 350 eurų, kai Pasatui net nuo 1300 eurų. Mažos kuro sąnaudos, man užtenka 7,2l 100km. Na o dabar minusai: Aš pravažiavau 8000km, labai nepatiko jos kietumas, gryna taburetė... kėbulo izolecijos - jokios, girdisi ratai o per balas atrodo, kad sušlapsi kojas. Variklis dirba kaip žiguliuko, labai jau plonai. Skardos tiek plonos, kad baisu atsiremti, net amortizatorius paspausti reikėtų atidaryti bagažinę ar kapotą. Tas pats su plastmasėmis. Vairuotojo sėdynė per aukštai net žemiausioje padėtyje, per žemai porankiai. Bėdos- nuo pirkimo važiuojant laisvu bėgiu nuo 70 iki 50 kmh švilpia greičių dėžė, įjungus bėgį garsas dingsta. Pradedant važiuoti ir atleidus sankabą girdisi sujungimo caktelėjimas, tas garsas būna važiuojant atbuliniu bėgiu ir pirmu žemomis apsukomis, kai paspaudi gazą caksi. Ir visa tai nuo pirmos dienos. Kelis kartus buvau atstovybės servize, meistrai išbandė ir pasakė, gali būti kad išardysi, surinksi,vis tiek garsas išliks. Žodžiu suprask kaip nori- netaisys. Na gal tai ir dėl blogos kėbulo izoliacijos. Bandžiau siūlyti atpirkti- pasiūlė pusę kainos :)))) po metų... Sakau jiems- nu tada neapsimoka pirkti Toyotas, po metų tik pusė kainos :)))) |
Variklis |
Variklio kaip ir užtenka, benzinas1,6l bet 97kw, suvartoja mišriai apie 7 l 100km. Trasoj į Klaipėdą važiuoju 150-160km h, kuro sąnaudos būna 6,5-6,7l .Yra tekę važiuoti su 2l, tai skirtumo kaip ir nepastebėjau, aišku tas kuolas, kaip 2 litrų varikliu. Lengvai, tiksliai junginėjasi bėgiai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Aptarnavimo kaina gan nedidelė- po metų sumokėjau 80 eurų. Bet nedaug ir pravažiavau- 8000km. |
Patarimai perkančiajam |
Patariu pirkti benziną 1,8l- tai aukso vidurys, kuro ima iki litro daugiau už dyzelį. Naujo nepirkit, geriau tada Pasatą arba palaukus po metų naują Opel Insignia. Šis modelis į gamybos pabaigą, jau ir taip per ilgai gaminamas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 56)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis