Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Triukšmingas prie didesnių greičių
- Nedidelė bagažinė
"Toyota C-HR panašu išsyk taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje"
Su Toyota C-HR japonų gamintojas taiko tiesiai į dešimtuką - šis automobilis “pasmerktas” sėkmei. Tai kompaktiškas krosoveris, kas labai vertinama Europoje, jis turi išskirtinį agresyvų dizainą panašiai kaip didelės sėkmės susilaukęs Nissan Juke, taip pat automobilis turi hibridinę pavarą kas tuoj taps būtinybė ir galiausiai tai yra Toyota, kuri garsėja neprastu patikimumu. Tad automobilis tikrai taps mylimu ir visų trokštamu. Automobilio dizainas sėkmingai tęsia Lexus ir Toyotą stilistiką – gausybė įvairių netikėtų linijų sukuria šiek tiek chaotišką įspūdį, tačiau įsižiūrėjus pastebima linijų harmonija kas priverčia skirti daugiau dėmesio automobiliui. Dėka kupė stiliaus profilio Toyota C-HR atrodo mažesnis nei ištikrųjų yra, nors yra tokio pačio dydžio kaip Nissan Qashqai ar Seat ATECA. Viduje Toyota dizaineriai nenuvilia – čia matome drąsias linijas, paakcentuotą LCD ekraną centre. Nors jo dydis ir pozicija gali pasirodyti ne visiems vairuotojams patogi. Kas ištiesų yra įdomu, tai pagirtina medžiagų kokybė – tai kiek netikėta, tačiau tai vėlgi parodo, kad Toyota su šiuo modeliu neketina prašauti pro šalį. Erdvės keleivių kojoms taip pat užtenka, o ir žemėjantis stogas nėra toks žemas kaip gali pasirodyti. Žinoma tai kompaktiškas automobilis, tad aukštiems keleiviams ant galinių sėdynių nebus labai patogu. Bagažo skyrius veikiau palyginamas su Ford Fiesta automobilio skyriumi nei su visureigiais. Automobilis yra komplektuojamas su dviem varikliais - 1,8 litro benzinine/elektrine jėgaine ir 1.2 litro turbo benzininiu varikliu. 122 AG galios naujoji Toyota hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą. Ši pavara komplektuojama su CVT pavarų dėže. 1,2 L variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje, gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti Europos vartotojų lūkesčius. Kelyje automobilis taip pat stebina – kiek netikėtai Toyota markei krosoveris yra puikiai valdomas. Kad kompanija šiam parametrui skyrė daug dėmesio liudija tas faktas, kad galinė pakaba yra dviejų skersinių svirčių, kuri paprastai montuojama sportiškuose automobiliuose. Be to automobilio svorio centras sumažintas sumontuojant variklį labai žemai ir pakreipiant jį kampu. O hibridiniai modeliai baterijas turi sumontuotas po galine sėdyne, kas leidžia optimaliai paskirstyti svorį tarp priekinės ir galinės ašies. Tad Toyota C-HR panašu iškarto taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-12-07 |
Vairuoju jau metus iš salono. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis.
Komplikuotas telefono ekrano dubliavimas multimėdijoje,kad užsineša antisusidurimo radaras,nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, Nėra zapaskės.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Benzinas 1.2 Turbo FWD benzininis Automatinė (CVT) Active Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis, trūksta vairo šildymo kitą kartą pasirinkčiau Taip pat TOYOTA nebendradarbiauja su Mirrorlink, todėl prijungti bet kokį tel. kuris nepalaiko mirrorlink prie automobilio monitoriaus bus sudėtinga, kol kas labai nereikėjo bet manau reikės paburti. Geriausiai jungiasi LG mirror drve progremėlė su LG telefonais. Jei multimedija be navigacijojos tai tas ekranas nelabai naudingas tik, kad gražus ir galinio vaizdo kamerai parkuojantis. Puikiai veikia laisvų rankų įranga, automatiškai prisijungia be priekaištų. Variatorius veikia puikiai įvairiais režimais sportiniu, eko, ir normaliu, aišku paspaudus garsas yra tačiau reikia atsiminti kam automobilis kurtas t.y. miestui, taip pat tikėtis kuro taupymo nevertėtų. Metus pavažinėjęs dar nepasigailėjau, kad nusipirkau. Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip: -Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas. Pastebėti minusai: Automatiniai valytuvai pradėjus važiuoti į lietų sureaguoja per vėlai galėtų reaguoti greičiau. Esant šlapdribai būna, kad užsineša antisusidurimo radaras po TOYOTA ženklu. Nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, nors viskas ant automatikos ir mažai juos čiupinėti reikia. Nėra galimybės atjungti automatinio priekinių žibintų apiplovimo, po 5 paspaudimų ant priekinio lango, vienas papurškimas ant žibintų. Nėra zapaskės, nors toyota garantuoja tokiais atvejais pilną servisa visoje europoje, ateityje parduodant auto jau be garantijos bus minusas, manau reikės investuoti į zapaskės įrengimą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontuoti nereikėjo, praktiškai nenuvertėjo. Atkreiptinas dėmesys, kad kasmetinis aptarnavimas per garantiją nebrangus. |
Patarimai perkančiajam |
Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip: -Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Toyota C-HR TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis